Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014
Magic- masz u mnie browara. Do obioru na torze, przed zawodami ;)
a u mnie flaszkę :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Magic- masz u mnie browara. Do obioru na torze, przed zawodami ;)
a u mnie flaszkę :)
Ja Bartka rozumiem.
Faktycznie to musi boleć fest jak jeżdżą pierwszy sezon, balują całą noc, startują na rauszu, a i tak są szybsi...
To ja zapraszam na 2l Balusia i to wieczór przed zawodami;-) Bez Ciśnienia...
moim zdaniem jedna klasa w PP nie podniesie jakoś szczególnie poziomu a zamknie szansę na walkę chociaż najniższy stopień pudła takim zawodnikom jak ja, w zasadzie to od razu mógłbym się przetransferować do mistrzostw bo zdecydowanie lepiej być w MP 10-ty niż 8-my w pucharku ;-)
co do klasy amator to musiałyby być tu duże udogodnienia od strony PZMu aby to zagrało, odbiór techniczny badania w kartetce itd...
przedpark w naszych warunkach moim zdaniem się nie sprawdził ale z drugiej strony jakoś szczególnie mi on nie przeszkadzał
w kwestiach MP się nie wypowiadam...
Trawer pisał coś o klasie junior, sądzę że to by była klawa sprawa bo to jest faktyczna perspektywa rozwoju tej dyscypliny
Też jestem za klasą junior, coś na kształt tej motocrossowej za wyjątkiem ograniczeń sprzętowych. Motocykl bez ograniczeń rodzajowych / technologicznych (2t/4t) czyli od PW do sx-ów przez pockety ;)
W przeciwieństwie do Franza uważam, że Puchar powinien jechać razem.
Jeżeli chcecie ułatwiać start amatorom to upraszczajcie regulamin i obniżajcie wpisowe w klasie amator. Inne zabiegi nie zachęcą a zniechęcą (np. zwiększanie wymagań dot. przygotowania sprzętu co rok działa w odwrotną stronę niż tego byście chcieli).
Poza tym zdaje się, że to Puchar Polski jest klasą amatorską a MP "profesjonalną" więc bez sensu jest tworzyć dodatkową klasę w momencie, gdy z pucharu co rok ubywa kilka osób idących do MP.
W motocrossie jest klasa do poj 65cm3 i tam startują najmłodsi oficjalnie licencję mogą mieć od 8 roku życia ale wiadomo że młodsi mają wielką ochotę startować i startują i oko przymyka się na to. Mój junior ma 7 lat i spokojnie startuje w zawodach , więc czemu nie zrobic klasy Junior też w SM a jak będzie mało startujących to połączyć ją z klasą amator. I nie obawiajcie się że młodsi będą nie tak zachowywać się na torze robić jakieś dziwne manewry bo wiem z własnego doświadczenia że tak nie jest i młody bardziej wchłania wiedzę niż ja hehehe. W SM mogło być z tą klasą jak Samson pisze, motocykle bez ograniczeń itp.
Dodatkowa klasa Amator musi być, musi napływać nowy narybek oczywiście z ułatwieniami dla startujących ale to już pisaliśmy.
Byłem jako widz latem w Obornikach na mistrzostwach Motocrossowych i powiem wam, że byłem pod wrażeniem jak te knypki zapieprzają.
Byłem jako widz latem w Obornikach na mistrzostwach Motocrossowych i powiem wam, że byłem pod wrażeniem jak te knypki zapieprzają
ja miałem nieprzyjemność zostać objechanym przez gówniarzy!!! Porażka:)
Wg mnie jeśli ktos nowy będzie chciał wystartować to klasa pucharowa go nie odstraszy i bezklasy amator tez sie zdecyduje.
Połączenie klas pucharowych pewne wpłynie na podniesienie poziomu w pucharze iatrakcyjnosc wyscigow, ma to jednak tez w moich oczach wielki minus. Zaraz okaże sie,ze jest sens jechać tylko z kitem pow. 450cc i zacznie sie kolejny wyścig zbrojen i wzrost kosztów.cykindry waly etc.. A puchar to chyba nie miejsce żeby musieć pakowac majątku w konia. Paczek pisał ze koszty zabiły skutery, taki drogi puchar tez będzie odstrazal i potencjalnych amatorów bo todo pucharu mieliby sie przenosić i co im z niższego wpisowego w klasie Amator wtedy?
Pzdr
Wg mnie jeśli ktos nowy będzie chciał wystartować to klasa pucharowa go nie odstraszy i bezklasy amator tez sie zdecyduje.
Patrząc na listę do klasy amator chyba tak nie jest.
Widać, że na klasę amator jest wielu chętnych.
Zaraz okaże sie,ze jest sens jechać tylko z kitem pow. 450cc i zacznie sie kolejny wyścig zbrojen i wzrost kosztów.cykindry waly etc..
Pzdr
to raczej nie ma większego znaczenia
Pojemność nie gra roli. W ubiegłym roku niejaki Karaluch wystartował YZ125 i nie ustępował mi na krok nawet na prostej startowej.
Nie maszyna lecz technika robi z Ciebie zawodnika :)
Podsumowując cały temat wpiszę wszystkie opcje które przedstawiliśmy proszę o dopisanie bądź skreślenie tylko i wyłącznie od myślników.
- PP połączone klasy
- PP do MP po sezonie przechodzi pierwsza trójka
- Rezygnacja z przedparku
- Ustawienie zawodników na linii start meta zgodnie z procedurą zaczerpniętą z wyścigów płaskich (atrakcyjniej dla kibiców)
- Klasa amator z jak największymi udogodnieniami dla startujących
- Razem z amatorami dopuszczenie juniorów z jak najniższym limitem wiekowym
- Dekoracja zaraz po ostatnim wyścigu
- Oprawa muzyczna i komentator jak w Toruniu
- Stworzenie rund podwójnych (tu decydują możliwości organizatora zawodów a nie PZM)
Co do treningów przed zawodami jak i odbioru technicznego przed zawodami odpowiedzialny jest organizator i tylko od jego dobrej chęci zależy czy tak będzie czy nie.
Wstępnie w połowie tygodnia mam się spotkać z Jackiem Molikiem i fajnie żeby temat tutaj był do tego czasu zakończony.
- PP połączone klasy
- PP do MP po sezonie przechodzi pierwsza trójka
- Rezygnacja z przedparku
- Ustawienie zawodników na linii start meta zgodnie z procedurą zaczerpniętą z wyścigów płaskich (atrakcyjniej dla kibiców)
- Klasa amator z jak największymi udogodnieniami dla startujących
- Razem z amatorami dopuszczenie juniorów z jak najniższym limitem wiekowym
- Dekoracja zaraz po ostatnim wyścigu
- Oprawa muzyczna i komentator jak w Toruniu
- Stworzenie rund podwójnych (tu decydują możliwości organizatora zawodów a nie PZM).
- Ja osobiście nie zgadzam się na łączenie klas w PP
- ustawienie zawodników na linii startu tak jak piszesz jest dla zawodników niezbyt dobre, zimne opony konieczność zatrudnienia dodatkowych osób do noszenia stołka koców które i tak się nie podłączy, ogólnie mówiąc z deszczu pod rynnę bo likwidujemy przedpark z powodu braku prądu ludzi itp a teraz chcemy stać na linii staru jakieś 15min do półgodziny i lansować się z Panienkami. dla mnie bezsensu
Tak wpisałem swoje uwagi bo nie skumałem co ma oznaczać skreślenie samych odmyślników :)
Juniorzy jak najbardziej, ale brak ograniczeń silnikowych to jakaś padaka. Wyobrażacie sobie 8 latka na PW i 12 latka na choćby SX 85 lub co gorsza na exc 125 w jednej stawce? A jak w juniorzy mieliby wg. Was startować w kl. Amator? Też 8 latkowie na PW i stare dziady na 690 SMC razem, czy po prostu młodzi powyżej 12 lat na 125/250/450 i co im tam tata kupi?
Bywacie tu i tam, więc pogadajcie choćby ze Szwedami i Niemcami o ich przepisach, bo moim zdaniem łatwiej uzyskamy zgodę na coś co działa już gdzie indziej (i może jakiś kolejny młodzieniec z NRD zbłądzi na nasze zawody ) i można wniosek poprzeć jakimś przykładem?
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 73 zapytań