121

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Crazy napisał/a:

Magic- masz u mnie browara. Do obioru na torze, przed zawodami ;)

a u mnie flaszkę :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

122

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Magic napisał/a:

Ja Bartka rozumiem.
Faktycznie to musi boleć fest jak jeżdżą pierwszy sezon, balują całą noc, startują na rauszu, a i tak są szybsi...

To ja zapraszam na 2l Balusia i to wieczór przed zawodami;-) Bez Ciśnienia...

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

123

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

moim zdaniem jedna klasa w PP nie podniesie jakoś szczególnie poziomu a zamknie szansę na walkę chociaż najniższy stopień pudła takim zawodnikom jak ja, w zasadzie to od razu mógłbym się przetransferować do mistrzostw bo zdecydowanie lepiej być w MP 10-ty niż 8-my w pucharku ;-)
co do klasy amator to musiałyby być tu duże udogodnienia od strony PZMu aby to zagrało, odbiór techniczny badania w kartetce itd...
przedpark w naszych warunkach moim zdaniem się nie sprawdził ale z drugiej strony jakoś szczególnie mi on nie przeszkadzał
w kwestiach MP się nie wypowiadam...

Trawer pisał coś o klasie junior, sądzę że to by była klawa sprawa bo to jest faktyczna perspektywa rozwoju tej dyscypliny

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

124 Ostatnio edytowany przez samson (2013-11-04 11:13:08)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Też jestem za klasą junior, coś na kształt tej motocrossowej za wyjątkiem ograniczeń sprzętowych. Motocykl bez ograniczeń rodzajowych / technologicznych (2t/4t) czyli od PW do sx-ów przez pockety ;)
W przeciwieństwie do Franza uważam, że Puchar powinien jechać razem.

Jeżeli chcecie ułatwiać start amatorom to upraszczajcie regulamin i obniżajcie wpisowe w klasie amator. Inne zabiegi nie zachęcą a zniechęcą (np. zwiększanie wymagań dot. przygotowania sprzętu co rok działa w odwrotną stronę niż tego byście chcieli).
Poza tym zdaje się, że to Puchar Polski jest klasą amatorską a MP "profesjonalną" więc bez sensu jest tworzyć dodatkową klasę w momencie, gdy z pucharu co rok ubywa kilka osób idących do MP.

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

125

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

W motocrossie jest klasa do poj 65cm3 i tam startują najmłodsi oficjalnie licencję mogą mieć od 8 roku życia ale wiadomo że młodsi mają wielką ochotę startować i startują i oko przymyka się na to. Mój junior ma 7 lat i spokojnie startuje w zawodach , więc czemu nie zrobic klasy Junior też w SM a jak będzie mało startujących to połączyć ją z klasą amator. I nie obawiajcie się że młodsi będą nie tak zachowywać się na torze robić jakieś dziwne manewry bo wiem z własnego doświadczenia że tak nie jest i młody bardziej wchłania wiedzę niż ja hehehe. W SM mogło być z tą klasą jak Samson pisze, motocykle bez ograniczeń itp.
Dodatkowa klasa Amator musi być, musi napływać nowy narybek oczywiście z ułatwieniami dla startujących ale to już pisaliśmy.

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

126

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Byłem jako widz latem w Obornikach na mistrzostwach Motocrossowych i powiem wam, że byłem pod wrażeniem jak te knypki zapieprzają.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

127

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

hacker33 napisał/a:

Byłem jako widz latem w Obornikach na mistrzostwach Motocrossowych i powiem wam, że byłem pod wrażeniem jak te knypki zapieprzają

ja miałem nieprzyjemność zostać objechanym przez gówniarzy!!! Porażka:)

rmz 250
gas gas txt 250

128

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Wg mnie jeśli ktos nowy będzie chciał wystartować to klasa pucharowa go nie odstraszy i bezklasy amator tez sie zdecyduje.
Połączenie klas pucharowych pewne wpłynie na podniesienie poziomu w pucharze iatrakcyjnosc wyscigow, ma to jednak tez w moich oczach wielki minus. Zaraz okaże sie,ze jest sens jechać tylko z kitem pow. 450cc i zacznie sie kolejny wyścig zbrojen i wzrost kosztów.cykindry waly etc.. A puchar to chyba nie miejsce żeby musieć pakowac majątku w konia. Paczek pisał ze koszty zabiły skutery, taki drogi puchar tez będzie odstrazal i potencjalnych amatorów bo todo pucharu mieliby sie przenosić i co im z niższego wpisowego w klasie Amator wtedy?

Pzdr

129

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pawel#42 napisał/a:

Wg mnie jeśli ktos nowy będzie chciał wystartować to klasa pucharowa go nie odstraszy i bezklasy amator tez sie zdecyduje.

Patrząc na listę do klasy amator chyba tak nie jest.
Widać, że na klasę amator jest wielu chętnych.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

130

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pawel#42 napisał/a:

Zaraz okaże sie,ze jest sens jechać tylko z kitem pow. 450cc i zacznie sie kolejny wyścig zbrojen i wzrost kosztów.cykindry waly etc..

Pzdr

to raczej nie ma większego znaczenia

131

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Pojemność nie gra roli. W ubiegłym roku niejaki Karaluch wystartował YZ125 i nie ustępował mi na krok nawet na prostej startowej.

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

132

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Nie maszyna lecz technika robi z Ciebie zawodnika :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

133 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2013-11-04 12:59:31)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Podsumowując cały temat wpiszę wszystkie opcje które przedstawiliśmy proszę o dopisanie bądź skreślenie tylko i wyłącznie od myślników.

- PP połączone klasy
- PP do MP po sezonie przechodzi pierwsza trójka
- Rezygnacja z przedparku
- Ustawienie zawodników na linii start meta zgodnie z procedurą zaczerpniętą z wyścigów płaskich (atrakcyjniej dla kibiców)
- Klasa amator z jak największymi udogodnieniami dla startujących
- Razem z amatorami dopuszczenie juniorów z jak najniższym limitem wiekowym
- Dekoracja zaraz po ostatnim wyścigu
- Oprawa muzyczna i komentator jak w Toruniu
- Stworzenie rund podwójnych (tu decydują możliwości organizatora zawodów a nie PZM)

Co do treningów przed zawodami jak i odbioru technicznego przed zawodami odpowiedzialny jest organizator i tylko od jego dobrej chęci zależy czy tak będzie czy nie.

Wstępnie w połowie tygodnia mam się spotkać z Jackiem Molikiem i fajnie żeby temat tutaj był do tego czasu zakończony.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

134 Ostatnio edytowany przez trawer (2013-11-04 13:29:33)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

maniek-rr312 napisał/a:

- PP połączone klasy
- PP do MP po sezonie przechodzi pierwsza trójka
- Rezygnacja z przedparku
- Ustawienie zawodników na linii start meta zgodnie z procedurą zaczerpniętą z wyścigów płaskich (atrakcyjniej dla kibiców)
- Klasa amator z jak największymi udogodnieniami dla startujących
- Razem z amatorami dopuszczenie juniorów z jak najniższym limitem wiekowym
- Dekoracja zaraz po ostatnim wyścigu
- Oprawa muzyczna i komentator jak w Toruniu
- Stworzenie rund podwójnych (tu decydują możliwości organizatora zawodów a nie PZM).

- Ja osobiście nie zgadzam się na łączenie klas w PP
- ustawienie zawodników na linii startu tak jak piszesz jest dla zawodników niezbyt dobre, zimne opony konieczność zatrudnienia dodatkowych osób do noszenia stołka koców które i tak się nie podłączy, ogólnie mówiąc z deszczu pod rynnę bo likwidujemy przedpark z powodu braku prądu ludzi itp a teraz chcemy stać na linii staru jakieś 15min do półgodziny i lansować się z Panienkami. dla mnie bezsensu

Tak wpisałem swoje uwagi bo nie skumałem co ma oznaczać skreślenie samych odmyślników :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

135

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Juniorzy jak najbardziej, ale brak ograniczeń silnikowych to jakaś padaka. Wyobrażacie sobie 8 latka na PW i 12 latka na choćby SX 85 lub co gorsza na exc 125 w jednej stawce? A jak w juniorzy mieliby wg. Was startować w kl. Amator? Też 8 latkowie na PW i stare dziady na 690 SMC razem, czy po prostu młodzi powyżej 12 lat na 125/250/450 i co im tam tata kupi?
Bywacie tu i tam, więc pogadajcie choćby ze Szwedami i Niemcami o ich przepisach, bo moim zdaniem łatwiej uzyskamy zgodę na coś co działa już gdzie indziej (i może jakiś kolejny młodzieniec z NRD zbłądzi na nasze zawody ) i można wniosek poprzeć jakimś przykładem?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"