76 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-11-24 22:29:38)

Odp: Sezon 2017

O przepełnienie w klasie C2 nie macie się chyba co martwić. Znając życie ktoś przejdzie do street i tym samym zwolni miejsce dla zawodnika z klasy Amator. Gdyby jednak nie było by miejsca dla więcej niż 2-3 zawodników to PZM będzie myślało o podziale tej klasy.

Będzie myślał za rok? Bo rozumiem, że w czasie sezonu nie będzie zmieniał regulaminu.
Największa frekwencja jest na pierwszej/ostatniej rundzie, jak nie będą przygotowani na 32+ to będzie lipa.
Oczywiście mogę się mylić, ale lepiej być przygotowanym na najgorsze.

No i muszę szybciej jeździć, żeby złapać się do top 32!

Pozdrawiam,
Piotrek

77

Odp: Sezon 2017

myślę, że już skutecznie zredukowaliście liczbę chętnych poprzez modyfikację treningów w przeddzień zawodów.

Teraz rozbijać supermoto, na dwie części, to już w ogóle będzie destrukcja...

Mam nadzieję, że w tej klasie street, nie będzie żadnych ograniczeń i plastiki też będą mogły cisnąć...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

78

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

myślę, że już skutecznie zredukowaliście liczbę chętnych poprzez modyfikację treningów w przeddzień zawodów.

Teraz rozbijać supermoto, na dwie części, to już w ogóle będzie destrukcja...

Mam nadzieję, że w tej klasie street, nie będzie żadnych ograniczeń i plastiki też będą mogły cisnąć...

Treningi przed zawodami są organizowane przez klub, ktory organizuje dane zawody PZM nic do tego nie ma. Zawody odbywają się jednego dnia.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

79

Odp: Sezon 2017

niwy napisał/a:

A jak wygląda zapis o rodzaju motocykli w klasie street ?

Chyba jeszcze nic nie jest ustalone ale w założeniu mają być to motocykle jednocylindrowe do pojemności 701 i V2  do 550. Nic będą dopuszczone nakedy, ścigacze itd.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

80

Odp: Sezon 2017

trzeba to sprytnie napisać bo są w Polsce takie sprzęty jak Moriwaki (moto3) z silnikiem od CRF250, na którym małolat kręcił czasy na asfalcie jak co niektórzy z MP . Teoretycznie się łapie ;)

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

81

Odp: Sezon 2017

niwy napisał/a:

trzeba to sprytnie napisać bo są w Polsce takie sprzęty jak Moriwaki (moto3) z silnikiem od CRF250, na którym małolat kręcił czasy na asfalcie jak co niektórzy z MP . Teoretycznie się łapie ;)

Tak ale z założenia ma być to typ motocykla supermoto

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

82 Ostatnio edytowany przez snieg (2016-11-25 00:39:53)

Odp: Sezon 2017

IMHO klasa street raczej znięcheci ludzi (mnie na pewno), a z mojego punktu widzenia wygląda to tak:

"Nie mamy kasy, zróbmy coś na czym będzie więcej kasy, j*bać amatorów, bo i tak tam nikt nie jeździ".

... i tutaj levis wyjątkowo ma rację, supermoto bez terenu, to nie supermoto.
Jak ktoś chce sobie pojeździć w kółko po torze, to niech kupi sobie sporta i jeździ w rookie 600.
Połączenie amatorów i PP też jest bez sensu, bo amatorzy będą oglądali ciągle niebieskie flagi, a czołówka zawodników będzie się wkurzać, że musi wyprzedzać zawalidrogi, przy czym - część osób pewnie po czymś takim zrezygnuje z dalszych startów.

Swoja drogą, jeszcze nie zauważyłem, żeby któraś z osób startująca w amatorach była zadowolona z tego pomysłu, a i tak na siłę próbujecie to zrobić...

#21, śnieg

83

Odp: Sezon 2017

Jeśli mogę zahaczyć o temat  ograniczeń sprzętowych w amatorze,chcąc wystartować w następnym sezonie w wspomnianej klasie zacząłem  już przygotowywać się sprzętowo ,kombinezon ,kas z homologacją , opony typu slick+koce itd tak aby frajda z zabawy była maksymalna.Ze względów finansowych rozkładam zakupy w czasie a tu nagle zmiana regulaminu i ograniczenia sprzętowe.............
Może właśnie dotychczasowe wytyczne osiąganych czasów są jak najbardziej  wskazane i jeśli się sprawdzały to po co je zmieniać.

84

Odp: Sezon 2017

maniek-rr312 napisał/a:

O przepełnienie w klasie C2 nie macie się chyba co martwić. Znając życie ktoś przejdzie do street i tym samym zwolni miejsce dla zawodnika z klasy Amator. Gdyby jednak nie było by miejsca dla więcej niż 2-3 zawodników to PZM będzie myślało o podziale tej klasy.

Ja jednak martwię się o przepełnienie C2 bo nikt z stąd nie przejdzie do street bo ludzie tu szukają prawdziwego SM a nie supermoto street, dodatkowym aspektem jest bezpieczeństwo czyli totalny amator chcąc spróbować SM wali w klasie z C2 - super spraw trochę jakbym poleciał w MP

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

85

Odp: Sezon 2017

Ja mam zamiar wystartować w następnym sezonie w klasie amator. Doświadczenie na torze bardzo niewielkie, sprzęt bardzo słaby (Yamaha WR250X) bez fajerwerków jak sliki czy koce. Jak czymś takim mam wystartować w PP z o wiele szybszymi zawodnikami na mocniejszych sprzętach? Musiałbym mieć głowę cały czas odwróconą do tyłu bo widziałbym wszędzie niebieskie flagi. Także z perspektywy AMATORA to jest mało atrakcyjne, a klasa street jakoś mnie nie pociąga - wole sobie pojechać do Radomia i mieć cały dzień zabawy.

Jeżeli ktoś się obawia o to, że będzie za mało amatorów, to można zrobić jakiś limit np. jeśli liczba amatorów + PP jest mniejsza niż 15, to jadą razem. Może takie rozwiązanie ma sens?

Jeśli limit na jeden dzień są 3 wyścigi to Amator mógłby również startować w street?

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

86

Odp: Sezon 2017

Pozwole sobie wtracic swoja opinie na temat zmian.

Z tego co widze to wiekszosc osob z klasy amator nie jest zainteresowana jazda na samym asfalcie (street). W zwiazku z tym nie wydaje mi sie zeby utworzenie tej klasy bylo dobrym pomyslem. W koncu ta klasa z zalozenia ma byc przedsionkiem do PP i MP, wiec nowi ludzie powinni rozjezdzac sie z terenem. Wedlug mnie lepszym i jedynym wyjsciem z sytuacji co wplyneloby na zwiekszenie frekwencji jest dodanie drugiego wyscigu i stworzenie klasyfikacji generlnej (i ew. podniesienie wpisowego jak w PP).

Druga kwestia to ta o ktorej wspominalem rok temu, czyli zapenienie kazdemu startu w wyscigach niezaleznie od kwalifikacji - Osoby ktore zapisza sie do C2 i po kwalifikacjach nie zalapia sie do glownego wyscigu z automatu maja prawo do startu w nizszej klasie - Amator. Taki zapis na pewno nie zniecheci osob z ambicjami ktore chca sprobowac i rozwijac sie w wyzszych klasach.

Co do propozycji Zurala:

1. likwidacja klasy amator , nowa klasa street bez odcinka off road i 2 wyścigi , ludzie z amatorów którzy chcą jechać z off road przejście do PP, klasa street powstała na sezon 2017 przy rundach ME supermoto

TAK, ale tylko wtedy gdy klasa ta powstanie jako dodatek, nie zastepujac klasy Amator

2. płatne wpisowe z góry za cały sezon , ale stawka - 50 % czyli wypisowe S2 150 zł

ZDECYDOWANIE TAK, niekoniecznie mniejsze wpisowe odbije sie negatywnie na mniejsze zyski, sadze ze zwiekszy to frekwencje

3. nie organizowanie podwójnych rund , przy posiadaniu jednego motocykla i awarii masz w plecy cały sezon
BEZ ZDANIA

4. rozważenie opcji odpisania najgorszego wyścigu przy minium 6 rundach
BEZ ZDANIA

5. jeżeli dwa razy Koszalin , to jedną z rund w drugą stronę
ZDECYDOWANIE TAK, jesli koszalin mamy jechac kilka razy to byloby to fajne urozmaicenie.

6. rozmowy z awixem w celu przywrócenia go do kalendarza
TAK

7. zmiana w treningach , jeden trening 15 minut wolny , kwalifikacja 30 minut , chrono po kwali ale liczyć się nie czas z chrono a jest to możliwość poprawy czasu ,
BEZ ZDANIA, teoretycznie taki format skroci delikatnie harmonogram zawodow

8. w przypadku remisu pkt. ważniejszy II bieg a nie czasówka
ZDECYDOWANIE NA TAK - o tym tez pisalem rok temu

9. zorganizowanie rundy w centrum miasta " przyzwolenie PZM na zorganizowanie takiej rundy bez homologacji toru która kosztuje dosyć sporo i każdy organizator nie jest w stanie ponieść takich kosztów"
TAK

10. Rozważyć przekazanie przez PZM organizacji zawodów prywatnej firmie , mam chętną osobe która ma doświadczenia i mogła by to zrobić ( temat w trakcie realizacji )
TAK

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

87

Odp: Sezon 2017

muszykin99 napisał/a:

Pozwole sobie wtracic swoja opinie na temat zmian.

Z tego co widze to wiekszosc osob z klasy amator nie jest zainteresowana jazda na samym asfalcie (street). W zwiazku z tym nie wydaje mi sie zeby utworzenie tej klasy bylo dobrym pomyslem. W koncu ta klasa z zalozenia ma byc przedsionkiem do PP i MP, wiec nowi ludzie powinni rozjezdzac sie z terenem. Wedlug mnie lepszym i jedynym wyjsciem z sytuacji co wplyneloby na zwiekszenie frekwencji jest dodanie drugiego wyscigu i stworzenie klasyfikacji generlnej (i ew. podniesienie wpisowego jak w PP).

Zdecydowanie jestem za 2 wyścigami, natomiast punktacja i klasyfikacja mnie nie interesuje.

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

88

Odp: Sezon 2017

barnabab napisał/a:
muszykin99 napisał/a:

Pozwole sobie wtracic swoja opinie na temat zmian.

Z tego co widze to wiekszosc osob z klasy amator nie jest zainteresowana jazda na samym asfalcie (street). W zwiazku z tym nie wydaje mi sie zeby utworzenie tej klasy bylo dobrym pomyslem. W koncu ta klasa z zalozenia ma byc przedsionkiem do PP i MP, wiec nowi ludzie powinni rozjezdzac sie z terenem. Wedlug mnie lepszym i jedynym wyjsciem z sytuacji co wplyneloby na zwiekszenie frekwencji jest dodanie drugiego wyscigu i stworzenie klasyfikacji generlnej (i ew. podniesienie wpisowego jak w PP).

Zdecydowanie jestem za 2 wyścigami, natomiast punktacja i klasyfikacja mnie nie interesuje.

Ok, nie twierdze ze kazdego bedzie to interesowac, ale sadze ze dla kilku osob z klasy bedzie to dodatkowa motywacja zeby zamiast zalozmy 4 rund w sezonie obleciec wszystkie 6. To tez nie zaszkodzi frekwencji, moze jeydnie ja zwiekszyc

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

89 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2016-11-25 11:16:34)

Odp: Sezon 2017

1. Wpłata wpisowego na cały sezon na bank nie wejdzie ponieważ wpisowe jest wpłacane organizatorowi, a nie do PZM

2. Panowie klasa amator miała być  przedsionkiem do PP, a z waszych wpisów wnioskuj, że chcecie z niej zrobić osobną klasę PP tylko z niższym poziomem.
Odpowiedzcie mi proszę na pytanie ile osób z klasy AMATOR w ciągu ostatnich dwóch lat przeszło do PP

3. Jeżeli chodzi o to, że ktoś nie wystartuje to moim zdaniem trudno takie życie. Zobaczcie jak jest na innych zawodach i nie mówię tu o motocyklach. Zawsze są kwalifikacje i najlepsi przechodzą do finału itp.
Podam przykład z naszego podwórka mianowicie SMoN 2015 2 drużyny przyjechały do Włoch pojechały tylko kwalifikacje i na tym się skończyło, do wyścigów już nie były dopuszczone!! Czy ktoś tm się obrażał na to?

Powinniśmy sobie uświadomić to co już nie raz pisałem TO SĄ ZAWODY RANGI PP I MP, a nie spotkanie towarzyskie. Każdy uczestnik jest traktowany jako zawodnik/sportowiec nie jako ktoś kto wyrwał się z domu na miły weekend z kumplami i browarem. Trzeba zacząć przykładać się do treningów i starć się być jak najwyżej z aspiracjami do awansu wyżej i wyżej.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

90

Odp: Sezon 2017

" Panowie klasa amator miała być  przedsionkiem do PP, a z waszych wpisów wnioskuj, że chcecie z niej zrobić osobną klasę PP tylko z niższym poziomem.
Odpowiedzcie mi proszę na pytanie ile osób z klasy AMATOR w ciągu ostatnich dwóch lat przeszło do PP"


takie same mam odczucie !!! + 1