Pozwole sobie wtracic swoja opinie na temat zmian.
Z tego co widze to wiekszosc osob z klasy amator nie jest zainteresowana jazda na samym asfalcie (street). W zwiazku z tym nie wydaje mi sie zeby utworzenie tej klasy bylo dobrym pomyslem. W koncu ta klasa z zalozenia ma byc przedsionkiem do PP i MP, wiec nowi ludzie powinni rozjezdzac sie z terenem. Wedlug mnie lepszym i jedynym wyjsciem z sytuacji co wplyneloby na zwiekszenie frekwencji jest dodanie drugiego wyscigu i stworzenie klasyfikacji generlnej (i ew. podniesienie wpisowego jak w PP).
Druga kwestia to ta o ktorej wspominalem rok temu, czyli zapenienie kazdemu startu w wyscigach niezaleznie od kwalifikacji - Osoby ktore zapisza sie do C2 i po kwalifikacjach nie zalapia sie do glownego wyscigu z automatu maja prawo do startu w nizszej klasie - Amator. Taki zapis na pewno nie zniecheci osob z ambicjami ktore chca sprobowac i rozwijac sie w wyzszych klasach.
Co do propozycji Zurala:
1. likwidacja klasy amator , nowa klasa street bez odcinka off road i 2 wyścigi , ludzie z amatorów którzy chcą jechać z off road przejście do PP, klasa street powstała na sezon 2017 przy rundach ME supermoto
TAK, ale tylko wtedy gdy klasa ta powstanie jako dodatek, nie zastepujac klasy Amator
2. płatne wpisowe z góry za cały sezon , ale stawka - 50 % czyli wypisowe S2 150 zł
ZDECYDOWANIE TAK, niekoniecznie mniejsze wpisowe odbije sie negatywnie na mniejsze zyski, sadze ze zwiekszy to frekwencje
3. nie organizowanie podwójnych rund , przy posiadaniu jednego motocykla i awarii masz w plecy cały sezon
BEZ ZDANIA
4. rozważenie opcji odpisania najgorszego wyścigu przy minium 6 rundach
BEZ ZDANIA
5. jeżeli dwa razy Koszalin , to jedną z rund w drugą stronę
ZDECYDOWANIE TAK, jesli koszalin mamy jechac kilka razy to byloby to fajne urozmaicenie.
6. rozmowy z awixem w celu przywrócenia go do kalendarza
TAK
7. zmiana w treningach , jeden trening 15 minut wolny , kwalifikacja 30 minut , chrono po kwali ale liczyć się nie czas z chrono a jest to możliwość poprawy czasu ,
BEZ ZDANIA, teoretycznie taki format skroci delikatnie harmonogram zawodow
8. w przypadku remisu pkt. ważniejszy II bieg a nie czasówka
ZDECYDOWANIE NA TAK - o tym tez pisalem rok temu
9. zorganizowanie rundy w centrum miasta " przyzwolenie PZM na zorganizowanie takiej rundy bez homologacji toru która kosztuje dosyć sporo i każdy organizator nie jest w stanie ponieść takich kosztów"
TAK
10. Rozważyć przekazanie przez PZM organizacji zawodów prywatnej firmie , mam chętną osobe która ma doświadczenia i mogła by to zrobić ( temat w trakcie realizacji )
TAK
#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)