61

Odp: Klasa amator sezon 2016

czyli jeden wariant mamy załatwiony - wpisowe pozostaje, ale za to 2 wyścigi - wg mnie to jest konieczne, jeżeli amatorzy mają się rozwijać :P

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

62

Odp: Klasa amator sezon 2016

levis napisał/a:

akurat opony mi obojętne - mam jedne i drugie, koce też mam. Nie chcę, żeby ktoś się czuł po prostu poszkodowany, że w amatorach jeżdżę na "profesjonalnym" sprzęcie, a miała to być grupa początkująca...

zapominasz że to ma tylko dać przedsmak do prawdziwego ścigania. To ma być klasa przejściowa a nie stała. Jedzie ktoś na profi sprzecie to będziesz wiedział jakie masz szanse w klasie wyżej, i decydujesz... ścigam się czy rezygnuję.

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

63

Odp: Klasa amator sezon 2016

niwy napisał/a:
levis napisał/a:

akurat opony mi obojętne - mam jedne i drugie, koce też mam. Nie chcę, żeby ktoś się czuł po prostu poszkodowany, że w amatorach jeżdżę na "profesjonalnym" sprzęcie, a miała to być grupa początkująca...

zapominasz że to ma tylko dać przedsmak do prawdziwego ścigania. To ma być klasa przejściowa a nie stała. Jedzie ktoś na profi sprzecie to będziesz wiedział jakie masz szanse w klasie wyżej, i decydujesz... ścigam się czy rezygnuję.

Może ktoś miał taki zamysł, ale potrzebna okazała się klasa dla mniej odważnych, wolnych, bezciśnieniowców ;) i jak się okazuje, jest ich całkiem duża gromadka.

Stawianie kogoś przed wyborem PP albo PAPA jest dla mnie bzdurą.

Pozdrawiam,
Piotrek

64

Odp: Klasa amator sezon 2016

muszykin99 napisał/a:


W pierwszym wyscigu PP dojechalem 2 przed Albertem Idzikiem, ktory byl 3.
W drugim wyscigu z kolei bylem 3 a Albert 2.
Zrownalismy sie punktami: Ja 22 + 20 = 42, Albert 20+22=42
Jako ze ja mialem lepszy czas z kwalifikacji (2 czas, Albert byl 3) ku mojemu zdziwieniu to ja stanalem na 2 stopniu podium. To samo bylo w pierwszej rundzie gdzie zrownalismy sie punktami z Franzem, takze takie sytuacje zdarzaja sie stosunkowo czesto.
bardziej zaciety.

Ja nawet nie wiedziałem że taka bzdura jest w regulaminie.
Przecież w każdych wyścigach w przypadku remisu pkt,brany pod uwagę jest drugi wyścig.
Rzeczywiście obecny pkt pozwala na kalkulacje,co niestety trochę zabija rywalizacje.

65

Odp: Klasa amator sezon 2016

pol_lol napisał/a:
muszykin99 napisał/a:


W pierwszym wyscigu PP dojechalem 2 przed Albertem Idzikiem, ktory byl 3.
W drugim wyscigu z kolei bylem 3 a Albert 2.
Zrownalismy sie punktami: Ja 22 + 20 = 42, Albert 20+22=42
Jako ze ja mialem lepszy czas z kwalifikacji (2 czas, Albert byl 3) ku mojemu zdziwieniu to ja stanalem na 2 stopniu podium. To samo bylo w pierwszej rundzie gdzie zrownalismy sie punktami z Franzem, takze takie sytuacje zdarzaja sie stosunkowo czesto.
bardziej zaciety.

Ja nawet nie wiedziałem że taka bzdura jest w regulaminie.
Przecież w każdych wyścigach w przypadku remisu pkt,brany pod uwagę jest drugi wyścig.
Rzeczywiście obecny pkt pozwala na kalkulacje,co niestety trochę zabija rywalizacje.

W plaskich nie

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

66 Ostatnio edytowany przez Rychu (2015-10-14 19:32:24)

Odp: Klasa amator sezon 2016

maniek-rr312 napisał/a:
pol_lol napisał/a:
muszykin99 napisał/a:


W pierwszym wyscigu PP dojechalem 2 przed Albertem Idzikiem, ktory byl 3.
W drugim wyscigu z kolei bylem 3 a Albert 2.
Zrownalismy sie punktami: Ja 22 + 20 = 42, Albert 20+22=42
Jako ze ja mialem lepszy czas z kwalifikacji (2 czas, Albert byl 3) ku mojemu zdziwieniu to ja stanalem na 2 stopniu podium. To samo bylo w pierwszej rundzie gdzie zrownalismy sie punktami z Franzem, takze takie sytuacje zdarzaja sie stosunkowo czesto.
bardziej zaciety.

Ja nawet nie wiedziałem że taka bzdura jest w regulaminie.
Przecież w każdych wyścigach w przypadku remisu pkt,brany pod uwagę jest drugi wyścig.
Rzeczywiście obecny pkt pozwala na kalkulacje,co niestety trochę zabija rywalizacje.

W plaskich nie

Wychodzi że liczą raz tak raz tak. Przykładem jest ostatnia runda PP w Bydzi. W kwali miałem lepszy czas od Ł.Hepnera. W pierwszym wyścigu był jedną pozycję za mną, w drugim wyścigu był jedną pozycję przede mną. W generalce był przede mną :) Więc w tym wypadku większa wagę miał drugi wyścig niż kwali. Dziwne to, raz tak, raz tak. Chyba że źle myślę to mnie poprawcie :) Jeśli jednak mam rację to fajnie byłoby ustalić jak liczymy. Ja jestem za tym aby większa wagę miał drugi wyścig jak w motocrossie :)

67

Odp: Klasa amator sezon 2016

jeżeli jest tak jak pisze Rychu to trzeba to zmienić
by było zawsze jednakowo

sprzedam części
EXC 520 /  LC4 620 - całe na części - koła enduro - koła KTM DUKE SM
DRZ 400 - części zawieszanie, elektryka, air box, sprzęgła, elementy silnika
gg 6777220            tel 698 - 672 - sto jeden

68 Ostatnio edytowany przez muszykin99 (2015-10-14 20:32:08)

Odp: Klasa amator sezon 2016

Wynik z kwali bierze sie pod uwage jedynie w przypadku zajecia takich samych miejsc np 2-3 i 3-2, 5-8 i 8-5 itp. W przypadku remisu w pierwszej kolejnosci brana jest pod uwage wyzsza pozycja zawodnika w ktorymkolwiek wyscigu. Rychu w naszym przypadku z Bydzi ja bylem 10 i 6 a Ty 9 i 7. Moje 6 miejsce w wyscigu drugim dalo mi wyzsze miejsce w generalce. Tak to mniej wiecej wyglada.


1.24.4. Zwycięzcą zawodów w klasie C2 Pucharu Polski zostaje uczestnik/zawodnik, który uzyskał największą ilość punktów łącznie w obu wyścigach. Przy równej ilości punktów decyduje  najlepszy  wynik  z  dwóch  wyścigów. W przypadku dalszego remisu decydować będzie wyższa pozycja w treningu kwalifikacyjnym.

Mi chodzilo o ostatnie zdanie tego podpunktu. Tak jak pol_lol stwierdzil wedlug mnie zabija to rywalizacje w drugim wyscigu, bo przykladowo gosc, ktory w kwali wykrecil najlepszy czas i wygral pierwszy wyscig, moze w drugim wyscigu puscic do przodu rywala i nie ma motywacji zeby go gonic bo wie z gory ze przyjezdzajac drugi jest zwyciezca calej rundy.

jaki jest temat?

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

69

Odp: Klasa amator sezon 2016

9. ustalenie czy używanie slicków i kocy jest ok i powinno występować w klasie amator
NIE - To jest jedyne i racjonalne obciecie kosztow w klasie Amator.



O co chodzi z tymi kocami ?l Na polach startowych motocykle stoją tylko kilka chwil i nie ma w zasadzie czasu na ich założenie. A przed wyścigiem sędziowie będą chodzić po paddocku i sprawdzać czy ktoś nie grzeje opon ? Myślę, że jakoś znacząco nie wpływa to na wyniki, a z drugiej strony może znacząco podnieś bezpieczeństwo.  Jeśli chodzi o slicki, to jestem zdecydowanie nad zostawieniem dopuszczalności slicków. Przykładowo na zawodach w Bydgoszczy dwóch chłopaków ( przepraszam nie pamiętam nazwisk) startowało na jednym moto w Amatorach i PP, jeśli wprowadzimy zakaz slicków, nie będzie to możliwe. Ogólnie wydaje mi się, iż im mniej ograniczeń w Amatorach i PP tym lepiej. Jak ktoś chce jeździć w pucharze i mieć furę z GP to chyba jego sprawa. Raczej nie pomoże mu wiele jak brakuje 10 sec. do najlepszych z MP ;)

Jeśli chodzi o punktację sezonową w Amatorach, to dotychczasowe zasady uważam za właściwe. Miała to być przecież klasa "pierwszego kroku" Wprowadzimy klasyfikację i żaden zawodnik/ zawodniczka nie przejdzie w trakcie sezonu do PP.

Dwa wyścigi w Amatorach - zdecydowanie tak

70

Odp: Klasa amator sezon 2016

Piszę jako osoba, która głównie jeździła na sportach. Kilka sezonów przejeździłem w wyścigach/treningach na torach typu Tor Poznań/SlovakiaRing/PanonniaRing/itd.

Supermoto traktowałem bardziej hobbystycznie, rekreacyjnie i powiem szczerze poważnie zastanawiam się nad wystartowaniem w amatorach w przyszłym sezonie - zobaczymy czy będę miał czas i pieniądze. Niestety sezon zakończyłem z rozwalonymi dwoma sprzętami, aktualnie będę próbował je poskładać i sprzedać  by mieć fundusze na start w amatorach (może ktoś chce gixxa albo daytonę - obie torówki ;)).

Dlaczego właśnie supermoto? Ano właśnie ze względu na sekcję terenową - wyjeździłem się już w kółko po asfalcie i powiem szczerze,  zajarałem się SM głównie z tego powodu, że mogę wjechać tym wszędzie.

Klasa Street? IMHO nuda. Jak chce pojeździć w kółko po asfalcie, to biorę busa, pakuje moto na pakę i jadę na Radom czy inny Lublin, ale jeżeli miałbym się ścigać to chciałbym mieć więcej coś więcej niż tylko asfalt - cały fun SM jest właśnie w terenie i jak ktoś już tutaj napisał, cała rywalizacja odbywa się głównie w terenie.

#21, śnieg

71

Odp: Klasa amator sezon 2016

Odnosnie klasy street i dwoch wyscigow w klasie amator. Moze kompromisem bylo by zrobienie w klasie amator jednego wyscigu z terenem a jednego bez.

P.S w bydzi na asfalcie przy wejsciu w teren robi sie zawsze mega syf, wiec moze slabo sie latac sam asfalt.

72

Odp: Klasa amator sezon 2016

Moze kompromisem bylo by zrobienie w klasie amator jednego wyscigu z terenem a jednego bez.

i to jest bdb pomysł

73

Odp: Klasa amator sezon 2016

i 2 kwalifikacje ? z terenem i bez ?? mi się ten pomysł nie podoba :P

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

74

Odp: Klasa amator sezon 2016

Uwazam, ze klasa street bez terenu to swietny pomysl i i gdyby tylko owa klasa powstala, to z pewnoscia w niej wysatruje w przyszlym sezonie.

75

Odp: Klasa amator sezon 2016

rozjebaliście system z tą klasą street bez terenu. Na łotwie, czy gdzie tam, ścigami walą w teren, a u nas motocykle offroadowe potrzebują autostrady:)

rmz 250
gas gas txt 250