16 Ostatnio edytowany przez dibo (2014-08-30 19:07:07)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Jak będziesz ściągał dekiel magneta uważaj .jest w nim kanał smarujacy wal.źle pociagniesz a ciezko się ściąga bo magnesy ciągną i po simeringu który w nim jest i silnik zatarty.oczywiście nowy simering wału po ściągnięciu i oringi walka kola zębatego przekładni rozrusznika który również robi za kanał olejowy.

Mój sxv miał 13 kola jak go sprzedawalem na ori tlokach łańcuchach i zaworach.silnik byl w perfekt stanie oprócz kosza sprzeglowego.z tego co wiem upala dalej. Ogólnie można kupić caly kit do odbudowania silnika za 2800zl.to zle? Upalam teraz Husq WR w 2t i na full odbudowę cyklem się 2500.niezdazylo mi się robić remontu singla w wyczynie zeby zapłacić mniej.do sxva doplacisz 1500 zł więcej za zawory tyle :) mój sxv zrobił 5 kola bez zajakniecia odpalany codziennie o 6 rano do pracy po wieczorem upalany a nawet wybralem sie na zlot 300 km w jedna stronę we 2 osoby :d jak fundusze pozwolą to za rok wracam do aprili bez mrugniecia okiem z tym ze w jakim stanie nie kupisz tego sprzętu trzeba go polowic i obadac sytuacje :)

Drz650->klx650->SXV 550->DRZ400sm->husq wr250 zadymiacz

17

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dzisiaj odebrałem nowe

- świece NGK CR8EB
- fajki - wg zaleceń użytkowników aprilliaforum.com - NGK VD05F

oraz zamówiłem filtr powietrza TWIN AIR.

Aprilia SXV 450

18

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dzisiaj uruchomiłem moto.

Chodzi nawet znośnie (jak na V2 produkcji włoskiej).

Kolejnym krokiem będzie zamówienie kabla XV Tuner cable.

Przydałoby się jeszcze odciąć system recyrkulacji spalin i wgranie lepszej mapy ;-)

Czy w Warszawie jest miejsce, gdzie w ludzkich pieniądzach można zmierzyć moc motocykla ? - chciałbym sprawdzić ile te wszystkie modyfikacje dają faktycznie mocy i momentu.

Aprilia SXV 450

19

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Levis w Nadarzynie jest zajebiście ogarnięty gość i ma hamownie http://motokofeina.pl/hamownia-motocyklowa/

https://www.bikepics.com/members/81

20

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Proponowałem ale cena się nie spodobała.

Pozdrawiam,
Piotrek

21

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

150 zeta za pomiar z AFR to normalna cena. Ja płaciłem tyle samo w Łodzi tyle że bez AFR ale ostatecznie zrobili mi jakieś 5 pomiarów w cenie jednego (pierwsze 3 starali się to dostroić bo wychodziło im że moja DR'a kręci sie do 4,5 tysiąca i ma prawie 90 Niutów dzięki temu :P Czyli tak właściwie zrobili 2 prawidłowe pomiary.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

22

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

hamowanie motocykla bez pomiaru AFR mija się z celem.

Ja mam własny zestaw do AFR, tylko sniffer musiałbym nieco przerobić, żeby pasował do moto.

Aprilia SXV 450

23

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

ale oni mają AFR. Ja swoją drogą też mam.

Pozdrawiam,
Piotrek

24

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Mija się z celem albo i nie zależy do czego Ci to potrzebne. Ja potrzebowałem sprawdzić ile moja DR'a ma kucy w prawie serii żeby porównać ile będzie miała po przeprojektowaniu i przerobieniu wałka, zmianie wydechu i otwarciu airboxa. AFR potrzebny jak chcesz coś regulować, ja nie chciałem tym bardziej że seryjne Mikuni BST do dokładnej regulacji się nie nadaje a chodził i chodzi OK po regulacji "na oko". Jakbym wkładał FCR'a to bez AFR się pewnie nie obejdzie żeby to idealnie ustawić.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

25

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dobra, dzisiaj na treningu trochę polatałem. Apka chodzi bardzo ładnie.

Na 100% nie ma maksymalnej nocy i ostrej mapki, bo nawet na 1 biegu jadąc 20-30km/h jak wduszę gaz gwałtownie do oporu to nie podrywa koła, więc coś jest nie teges ;-)

Aprilia SXV 450

26

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Nie zmienia to faktu że w Bydzi na jakimkolwiek kawałku prostej odchodziłeś wszystkim błyskawicznie ;) Kuce i moment na pewno jest OK tylko po prostu płynnie oddawane, taka mapa spowalniająca reakcję.

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

27

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

levis napisał/a:

Dobra, dzisiaj na treningu trochę polatałem. Apka chodzi bardzo ładnie.

Na 100% nie ma maksymalnej nocy i ostrej mapki, bo nawet na 1 biegu jadąc 20-30km/h jak wduszę gaz gwałtownie do oporu to nie podrywa koła, więc coś jest nie teges ;-)


Apka się kręci znacznie wyżej niż single, więc pewnie tu jest odpowiedź. Jeździłem kiedyś Cienkiego Apką w Gostyniu i szła na koło chciałeś czy nie, jednak wyżej niż single. Bardziej jak supersporty.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

Sprzedam
KTM 690 SMC-R

28

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

gierwi, ciekawe czy Apka Cieńkiego miała seryjne zębatki, czy coś namieszane.

W tej chwili wydaje mi się, że albo moja jest nie do końca odblokowana, albo ma za dużą przednią zębatkę :-) ( w sensie jest seryjna, tylko raczej przystosowana do jazdy po drogach, a nie na tor) - no chyba, że to tylko takie moje odczucie :-)

Aprilia SXV 450

29

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Jak wyczyń nie chce jechać to znaczy, że czas na remont:D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

30

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

not this time, not this time ;-) poczekajmy do zimy, aż dostanę kabelek, wtedy zrobię sobie rakietę :>

chwilowo na moje umiejętności to i tak za dużo mocy ;-

Aprilia SXV 450