31

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Co do przełożeń to nie wiem, ale to był egzemplarz z Brytyjskiej serii Aprilia Cup na której jeździł Lee Jones, więc na pewno miała namieszane z zębatkami.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

Sprzedam
KTM 690 SMC-R

32

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

no generalnie chodziło mi o zębatki. Jak to był moto z Aprillia Cup, to na 100% nie były to tylko zębatki :P pewnie open airbox z filtrem gąbczastym, dobry wydech i racingowa mapa :-]

Aprilia SXV 450

33

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Wydech na pewno full Sil Motor. Co dalej? Nie wiem, ale szła jak młoda kuna patagońska wypuszczona w tatarak!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

Sprzedam
KTM 690 SMC-R

34

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

levis a probowales manetke odwinac do konca? ja juz takie osoby widzialem co mowily ze nie ida a bezpiecznik w mozgu nie pozwalal uzyskac pelnej mocy ;)

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

35 Ostatnio edytowany przez karol128 (2014-09-16 19:22:55)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Daj jej więcej powietrza. Ja u siebie co prawda w innym sprzęcie raz zapomniałem takiej rurki na airboxa założyć przez co dostawał dużo dodatkowego powietrza i od razu odczułem, że chętniej koło podnosi w sytuacji gdy z założoną rurką koło nie odrywało się od ziemi. Właśnie myślę w swojej dziury porobić i zapodać filtr no toil do SM który podobno daje trochę większy przepływ. W końcu  na takim sprzęcie się w błocie nie tapla to aż takiego mega filtrowania jak w crossie nie trzeba.

36

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

dolot już trochę poprawiłem - i odczucia są nieco lepsze. Jak wduszę gaz przy wychodzeniu z winkla, to wiadomo, że koło podnosi, ale na prostej, jak moto jest w pionie na 2 kołach, to nie ma opcji.

Każdy mi mówi, że nie odwijam do końca, a jak proponuję test na bemowie, to wszyscy się boją że silnik wybuchnie :P

Aprilia SXV 450

37

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dzisiaj oficjalnie zakończyłem sezon - na szczęście żadnym wypadkiem, tylko po prostu pogoda już mi nie pozwala komfortowo jeździć.

Od kupna przelatałem koło 6 baków paliwa, czyli jakieś 48L zupy , zakładając spalanie 10L / 100km, to przebieg wzrósł o  około 500km.

Nie odnotowałem żadnej awarii, ale w związku z przebiegiem bliskim 3 000km, w niedługim czasie wyjmę silnik z ramy, aby sprawdzić i ewentualnie wyregulować luzy zaworowe.

W zimę pozbędę się recyrkulacji spalin, może oddam tłumik do Edhausta i na pewno zaopatrzę się w kabel XV Tuner aby wrzucić mapę racingową.

Dodatkowo mam zamiar ustawić sobie SAG w zawieszeniu pod moją masę - ważę 90kg, więc pewnie będzie trochę roboty.

Z mniej ciekawych rzeczy - przydałoby się zrobić jakiś patent, żeby przy glebie nie "psuły się" tylne kierunkowskazy - pomysły mile widziane :-)

Zastanawiam się nad kapciem na tył - czy przypadkiem nie lepiej założyć rozmiaru 170, bo ta 180 to trzeba przyznać, że jest troszkę szeroka :P

Aprilia SXV 450

38

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

levis napisał/a:

Dzisiaj oficjalnie zakończyłem sezon - na szczęście żadnym wypadkiem, tylko po prostu pogoda już mi nie pozwala komfortowo jeździć.

Teraz właśnie jest najlepsza pogoda na jazdę. To jaki Ty komfort potrzebujesz do jazdy?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

39

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dzisiaj rano było 8 stopni jak jechałem do roboty. W takich warunkach ja nie potrafię rozgrzać gum, a na zimnych kapciach mam wrażenie, że zaraz na zakręcie będę leżał :P

Zgłębiłem trochę temat opony na tył - będę szukał czegoś 165-170 :-)

Aprilia SXV 450

40

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

180 to super rozmiar bo można dużo taniej niż na 160/170 opony wyhaczyć.

41

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

To trzeba kupić opony zimowe do supermoto:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

42 Ostatnio edytowany przez Domier (2014-09-25 06:42:01)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

W koncu to aprilia tak wiec przy tych temperaturach powinno sie konczyc sezon zeby nic nie padlo :) ja mam nadzieje zakonczyc w listopadzie sezon jezeli pogoda pozwoli. Przy zachowawczej jezdzie oponki jeszcze powinny normalnie Ci kleic.

43

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Czy mi się wydaje, czy w apce nie ma klasycznych łożysk kulkowych na wale (przy karterach) i igiełkowych na korbie (przy wale)

tylko panewki ślizgowe jak m.in. silnikach motocyklowych R4.

Aprilia SXV 450

44

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dzisiaj zamówiłem w ramach testu koreańską oponę Shinko R011 w rozmiarze 170/60

Kupiłem ją w z dwóch powodów:

- chciałem zobaczyć jak moto będzie zachowywać się na innym profilu opony niż fabryczny (180/55)
- Kosztowała śmieszne pieniądze, a po przeczytaniu kilku opinii wydaje się, że można nawet na nich pojeździć a nie robić z nich od razu huśtawkę dla dzieci

W tym sezonie pewnie już nie pojeżdżę, ale oponki wraz z przednią (Dunlop D253F) wymienię jeszcze w tym sezonie.

Aprilia SXV 450

45

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

kapeć 180 w apce to coś pięknego, dlaczego zmieniasz ;p