46

Odp: Poszukiwania SuperMoto

wiec  czekam... jeszcze nic nie kupilem

47

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Opis gotowy, dorobię jeszcze zdjęcia i Crazy doda do jadlospisu :)

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

48

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Ppoproszę linka do artykułu o xr 650 mile przeczytam i sie dowiem co nie co o niej jak sie spisuje i wogule. pozdro.

49

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Jak napisal Jarek S-dorobi zdjecia i wstawie wtedy na stronke. Mam nadzieje, ze jutro, pojutrze juz bedzie.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

50

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Mozesz też pytać o LC4, bo miałem taką w wersji enduro 3 lata (Crazy chyba też miał LC4 o ile pamiętam). XR vs. LC4-ciekawe porownanie.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

51

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Jakby ktos mógl to schecial by niektórzy to przeczytali ja równiez. Bo to sa podobne motocykle tylko róznia sie moca i innymi szczególami. Jak mozecie to poprosze o porównanie lc4 do xr Pozdro i czekam na artykuł o xr

52

Odp: Poszukiwania SuperMoto

to tak w czasie oczekiwan na ten artykul

jak niezawodnosc lc4 ?? chodzi mi o ta wersje 640...

53

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Artykul o XR juz jest na glownej stronie.

Nie wiem jak z 640, ale poprzedni motor 620 chodzil bez zajakniecia w mojej bylej maszynie. Wymiana oleju i filtra i ogien. Bez zadnych klopotow. A maszyna byla niemłoda bo 10 letnia

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

54

Odp: Poszukiwania SuperMoto

O niezawodność LC4 mogę wypowiadać sie jedynie bardzo ciepło-rocznik 93`, przez trzy lata popsuło sie bardzo, bardzo mało.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

55

Odp: Poszukiwania SuperMoto

U mnie SMC rocznik '98 i też tylko paliwo, oliwa, filtry i łycha :) Dwa razy zmieniłem linkę sprzęgła ale to podobno tak ma być :)

56

Odp: Poszukiwania SuperMoto

ja miałem troche pecha, kupiłem swojego DUKA II przyjechałem na nim 150 km i się okazało ,żę magneto się rozwaliło na pół, wybijając oczko w deklu i psując prądnice. Tylko ponoć poprzedni właściciel coś przy nim kombinował i z tąd te problemy. Koszty naprawy całkiem nie małe, magneto 1000zł , do dekla zrobiłem zaślepke aluminiową za 50 zł a pradnica naprawiłem. To jedyna rzecz jaka mnie zmęczyła finansowo w LC4.

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

57

Odp: Poszukiwania SuperMoto

a może jakieś opinnie o huskach?

xt660x

58

Odp: Poszukiwania SuperMoto

jak moze ktos kto posiadal lc4 640 to niech ja opisze jak sie sprawuje. Niezla ta xr ale chyba w ktm zadziej trzeba wymieniac oleje czy tez po 1000km. Pozdrawiam

59

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Wiesz, z tą wymianą oleju w LC4 to wygląda tak:
Fabryka opisuje:
jazda na szosie 5000 km, enduro 2500 km, jazda sportowa-co zawody.
Rzeczywistość:
Sugerując się instrukcją fabryczną przewidywałem wymianę oleju co 2500 km, zalałem syntetykiem Motorexa. Po 1500 km enduro ten olej wyglądał na ściek, potwierdziło to proste badanie na bibule wzorcowej-potwierdzilo się to co czułem, czyli ciagnięcie sprzęgła na zajechanym oleju. Zalalem swiezym, i mniej więcej co druga jazdę sprawdzalem jakość oleju testerem bibułowym. Wyszlo na to że olej zaczyna tracić parametry po 500 km, 800 km i nadawał sie do wymiany. Fakt że mój silnik był w wersji bez mikrofiltra, z jedną pompą olejową.
Jeździłem wyłącznie enduro, przeplatane czasem treningiem na torze MX.
Teraz to co pisze Honda-nei ma żadnego czarowania w stylu xx kilometrów na szosie, x enduro, czy co wyscigi, właściciel nie musi sie zastanawiać (tak jak to w moim przypadku) czy top co robi to jazda enduro, czy jazda jak na zawodach. Obligatoryjnie 1000 km i mamy pełne bezpieczeństwo, przecież prawda jest taka ze tym motocyklem nie da sie spokojnie latać, i olej się musi wysmażać.
Tak naprawdę to moim zdaniem REALNIE przebieg do obsługi olejowej w obu motocyklach jest podobny.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

60

Odp: Poszukiwania SuperMoto

Zgadzam się z tym stwierdzeniem. Nie ma się co prawda sugerować tym na co niektórzy patrzą czyli, że olej jest czarny czy że jest jaśniejszy bo to że jest czarny to akurat lepiej bo świadczy o tym, że dobrze myje silnik i zbiera syfy. Prawda jest jednak taka, że jak jest łycha i temperaturka to lepiej częściej zmienić oliwę niż zatrzeć silnik. Ja mam LC4 z mikrofiltrem i zmieniam po ok. 3000 jeżdżąc wyłącznie po asfalcie czyli mniej więcej po połowie tego co zaleca producent. No i nie bez znaczenia jest oczywiście to, czy zalany jest syntetykiem, półsyntetykiem czy mineralnym bo wtedy przebiegi mogą być zupełnie inne.