1,366

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Przy sprawnym hamował tak samo, crf kumpla też tak hamuje więc raczej tu jest mało do ugrania tym TPSem

1,367

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Tego nie odczułem. Hamuje silnikiem jak hamował czyli zajebiście mocno jak każda crf.

1,368

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

No u mnie był uszkodzony po pomiarach nie miał swojego zakresu regulacji czyli nie było możliwości go ustawić, potencjometr się zrypał.

1,369

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Dobra ostatecznie wszystko wystrojone i jest bosko. Apel do użytkowników CRF jak coś nagle zaczęło się dziać z Twoim moto w pierwszej kolejności sprawdź i ew. odłącz TPS'a a dopiero później szukaj innych przyczyn. Osobiście jako zwykły śmiertelnik nie czuje jakiegoś spadku mocy czy innych negatywnych skutków po odłączeniu TPS'a.

1,370

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Przeczytaj cały wątek:)

1,371

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Po zwiększeniu dyszy do 185, sprawdzeniu zaworów (po 3mth - wiadomo crfry i tytany - nie trzeba było ruszać) i odpięciu TPS'a moto nie przerywa i idzie jak szatan.
Jedynie obiektywnie stwierdzam że potrafi pyrknąć w tłumik przy schodzeniu z obrotów ale moim zdaniem jak zwiększę dyszę wolnych do 50 i pokręcę mieszanką to powinno być ideolo, raczej to nie wina braku TPS'a.
Jeszcze jedna ciekawostka, mając podpięty TPS nieświadomie przy odpalaniu miałem swoją prywatną procedurę startową... zawsze  lekko przekręcałem manetkę, odpuszczałem i dopiero kopałem bez tego nie chciała mi palić. Połączyłem fakty i dzisiaj po odłączeniu tego dziadostwa nie dotykałem manetki - odpalił od pierwszego kopa. Myślę że mogło się coś jebać z zapłonem jak nie poruszyłem TPS'a przepustnicą - mimo wszystko to tylko moje subiektywne zdanie i nie chce wypisywać herezji więc jak ktoś mądrzejszy ma jakąś teorie na ten temat to poproszę:)
Pozdro 500

1,372

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Ja na crf w zimie latam chyba wiecej jak w lecie:P bo jak jest ciepło jakoś wole wskoczyć na MTeka

1,373

(7 odpowiedzi, napisanych Garaż)

pod dwa czterotłoki na dużej tarczy 16stka idealna. Ale umówimy się że z takiego zestawu trzeba umieć korzystać bo jest to mocna sprawa. Jak chcesz się tylko wspomagać przy normalnym gumowaniu to 2tłoczki i pompa 13 jest optymalna.

1,374

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Polecam Króla ode mnie z miasta tak jak wyżej, robi dobrze.

1,375

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

TPS steruje zapłonem w zależności od kąta otworzenia przepustnicy. Mówie o jeździe 140 jednostajnej:P Wczoraj pojechałem do sklepu drogą szybkiego ruchu i to zauważyłem, wcześniej tego nie widziałem. Dobra dzisiaj odłącze TPS'a i zwięszkę mieszankę na dyszy do 190 bo iglica jest już wysoko;) Będę kodował co i jak wieczorem.

1,376

(53 odpowiedzi, napisanych Honda)

Szybkie pytanie, ktoś zmagał się z TPSem w naszych CRF450R ?
Wydaje mi się że właśnie to dziadostwo padło w mojej furze. Pomierzyłem oporność i mam 4,3ko na przewodzie niebieskim i czarnym, na żółtym i czarnym mam po otworzeniu przepustnicy max 3,8ko. Przekręcając TPS mam zakres maksymalny po otworzeniu przepustnicy od 3,2 do 3,8ko. Wg. obliczeń jeżeli mam 4,3ko na niebieskim i czarnym to powinienem mieć na żółtym i czarnym po otworzeniu przepustnicy zakres od 5,5ko do 6,4ko. Więc wnioskuje że TPS się zjebsuł bo brakuje mi zakresu do jego regulacji. Mogę ładnie poprosić kogoś o sprawdzenie TPS'a na swoim moto? Żebym miał porównanie. Dodatkowo słyszałem że odpina się TPS'a co też chce jutro sprawdzić, prawda to? Moto normalnie działa?
Czemu pomyślałem że się zjebsuł TPS>? Bo szarpało mi przy jednostajnej jeździe ścigaczem tak jak by zabierało mu coś zapłon na ułamek sekundy. Pomyślałem też że mam ubogą mieszankę co już sprawdziłem, i może minimalnie przez K&N i przelot... jest dysza główna 180 jutro wrzucę 185 i 190 obadam ale raczej minimalnie uboga mieszanka nie miała na to wpływu.

1,377

(7 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Braking 13 dziala jak by był wiecznie zapowietrzony, jest słaby w porównaniu do magury. Pewnie stosunek skoku tłoczka do jego średnicy i może kąt w jakim się to porusza ma znaczenie, nigdy się w to nie zagłębiałem... . Brakingi ludzie sprzedają jak tylko kupią bo są do dupy:) Podobno Braking 16 jest w miarę spoko ale tego nei wiem nie sprawdzałem.
Shonek zdjęcie tego o co prosiłeś podrzucę Ci na dniach bo aktualnie nie mam czasu tego ogarnąć.

1,378

(7 odpowiedzi, napisanych Garaż)

Braking 13 SSSSIEEE:P Miałem i nie polecam w opór. Kupiłem nowy nie używany.

1,379

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Jak chcesz kupic nie dedykowane pod SM (bo lekkie) to kup qualifiery II bo najtaniej i bardzo dobrze. Latałem kiedyś na Qualifierach po torze i było przyzwoicie.

1,380

(10,174 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Fajnie się wczuć w mały sprzęt później na dużym idzie lepiej. Ja mam zajebisty problem z ogarnięciem CRF, nie chodzi mi oczywiście o jazdę do przodu:) Może co jeszcze ze mnie będzie;)