1,231

(13 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Dokładnie, trzeba rozgrzać łańcuch do smarowania to lepiej wchodzi w ogniwa i szybciej wysycha. Czyli trzeba po jakimś lataniu nasmarować.

1,232

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Słabe wyczucie jest ale na tor ubieram.

Odnośnie gaźników to temat woda i na 100% kręcenie wszystkimi gaźnikami o tą samą wartość w przypadku mieszanki wolnych nie ma prawa bytu;)(przy starych moto) Pierwszym logicznym powodem takiego twierdzenia jest fakt że zrobili osobną śrubę do każdego gaźnika;)
Powiem więcej znane mi są przypadki regulacji tak skrajnej że zakładało się innej ciepłoty świece na jeden garnek bo kompresja była słabsza i moto latało jeszcze wiele lat (do teraz chyba lata) był to stary bandit olejak 1200. Jest to skrajna sytuacja bo można było oczywiście zrobić remont silnika... tylko po co;)? Jak się rozumie procesy które zachodzą w silniku to rozwiązania same się nasuwają, należy je tylko wdrażać i testować/dostrajać.


Z tą XJ tak sobie myślę... może coś zamieszkało w airboxie?
Moto tak grzeczne i stabilne jak XJ6 jeśli jeździło przed garażowaniem to po zimie nie powinno mieć walniętych świec, chyba że ktoś regularnie "przepalał" w polskim stylu to w sumie jest szansa na padnięte świece;) Maksymalnie powinien być padnięty akumulator i wsio.

1,233

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

heh;)

1,234

(13 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Natrzyj łańcuch ołówkiem nic nie bedzie pryskało:D

1,235

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

W sumie sie zgadzam. Jedynie w rzędówce 15letniej to jest standard że mieszanka wolnych ma inną wartość dla każdego cylka i tak być musi:) Kwestia doświadczenia, elementy nie zużywają się identycznie a wartość fabryczna to funkcjonowała przez pierwszy rok po wyjechaniu z fabryki. Ustawianie 4 w rzędzie na gaźnikach to trochę taka sztuka;P i samo kręcenie śrubki od mieszanki i psiknięcie carbcleanerem to nie jest regulacja - a tak twierdzi większość mechaników. Generalnie regulacja gaźnika to długi proces który nie może się opłacać mechanikowi więc uważam że jest garstka ludzi którzy to robią dobrze i sporo za to biorą. Jak ktoś mówi 100zł za regulacje i czyszczeni gaźników w rzędowej 4 to nie robi tego dobrze bo nie jest to mozliwe chyba że robi to charytatywnie i dopłaca do tego.

1,236

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

No mi crf pożera paliwo ale więcej rozlewa niż pije;)

Ta XJta jak nie kręci to zacznijcie od przekaźnika rozrusznika i ogólnie od prądu. Dostać się do świec w XJ to w sporo roboty, nawet bym tego nie tykał bo nie mogło się zepsuć, zwłaszcza że nie kręci - więc inny temat zupełnie. Świece będą zwykłe na 100% i nikt ich nie ruszał od nowości:P
A w ogóle to tylko ja nie sypiam nocami? Ostatnie kilka tygodni to jakaś jebana masakra... 3-4 chodzę spać:P

1,237

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Ja znowu nie wiem jak w autach ale w moto nie muszą:P TRW OK o ile nie kupiłeś jakiś twardych na zwykłą tarczę, napisz z jakim oznaczeniem końcowym są to klocki.

1,238

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Czasami tez kiepskie klocki potrafią piszczeć same z siebie.

1,239

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Zeszkliły się klocki, wyciągnij przetrzyj papierem ściernym i będzie gites.

1,240

(13 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

motul road plus jako smar, a olej do filtra może być castrola.

1,241

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Lubie sie utytłać z gaźnikiem;)
Przy moto na wtrysku nie ma co robić:P a jak już trzeba coś zrobić to nikt nie wie jak:D

1,242

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Hehe:D Tak myślałem właśnie że nie ma na to jakiejś super rady. Wrzucę większy zbiornik na zlewki i inaczej poprowadzę przewody, może coś z tego będzie.

1,243

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

BTW. Z FCR'a leje mi się waha przewodem odpowietrzającym przy stopalach ktoś coś wie w temacie? Trochę mnie to denerwuje.
Poziom paliwa ok. Zastanawiam się nad innym poprowadzeniem przewodów odpowietrzających, tak aby były powyżej komory pływakowej.

1,244

(9 odpowiedzi, napisanych Honda)

Łożysko pod koszem sprzęgłowym. Musisz wymienić tulejkę razem z łożyskiem igiełkowym pod koszem sprzęgłowym i będzie nówka;)
Jest też szansa że wyrobiło się gniazdo/prowadnica w koszu pod łożysko igiełkowe ale raczej rzadka sprawa.

1,245

(6,526 odpowiedzi, napisanych Ogólne)

Nie no bajki to nie są, waha się starzeje i czuć to nawet po zapachu. Z tym że moze nie tyle samo paliwo ulega jakimś zmianom co dodatki które się tam znajdują.