286

(6,067 odpowiedzi, napisanych Na każdy temat)

AntonioPL napisał/a:

Swoją drogą, fajny gość ma ciuch do jazdy na moto.

Używam tego samego modelu:P

287

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

W fajnej cenie można teraz wyrwać Bridgestone BR-016 pro, ja nie latałem na tym ale kumpel bardzo chwali w R1 a lata tylko po torze.

288

(19 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

Bachu napisał/a:

Sam miałem na niego ochote bo za 9k to jak za darmo

Mhm, to dopiero pierwsze 9k które wydasz na ten motór:) Później jest kolejne 9k.

289

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Wrzuć sobie diablo rosso II to nie jest opona wyczynowa a trzyma jak szatan:) Kup rocznik 2015/2016 to zapłacisz za nią 300-350zł. Nie ma co przepłacać za nowe opony, nie ma różnicy.

290

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Zdecydowanie

291

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

no prawda PP sa raczej słabe. Rosso 3 nie znam ale poznać chce bo Rosso 2 są rewelacyjne. Lubie jeszcze qualifiery 2 z takich przyziemnych opon

292

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Profi wytłumaczone:)

293

(13,356 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

W secie SM on chce za to prawie 4k z tego co widzę. To nie jest tanio za starego trupa upalanego przez 15lat. Jeszcze trzeba po to pojechać i w sumie nie wiadomo co jeszcze trzeba z tym zrobić. Kurna podziwiam że interesują Was te motocykle w takich cenach. Za 10k bym się zastanowił nad takim sprzętem.

294

(1,036 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

Wyższy profil daje 70 i taki polecam. Łatwiej motocykl skręca na takiej gumie.

295

(13,356 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

A nie jest to silnik z jakiejś małej Yamahy>? Były takie Xtki 240 chyba

296

(42 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

O części do Huski się nie martw są normalnie dostępne, awaryjność też jest zerowa. Bardzo dobra jednostka. Jest na moim celowniku ten sprzęt tylko jest ich mało i jak akurat mam kase to nic nie ma. W ogóle się nie zdziwie jak wznowią ten sprzęt tylko na silniku KTM'a bo to moim zdaniem ponadczasowa koncepcja była.

297

(42 odpowiedzi, napisanych Co kupić?)

no 790 też fajna opcja będzie ale to musze się przejechać żeby ocenić:) Ale jeśli silnik jest w 80% tak fajny jak MT07 tylko podzespoły są kilka klas wyżej to jestem bardzo "za" :) Niby w MT jakoś straszliwie mi to nie przeszkadzało że nie mam mega hebli czy super zawiasu ale jak przesiadałem się na sprzęty z wyższej półki to jednak człowiek widział różnicę. Jedynie cena 790 wydaje się być zbyt duża bo coś koło 40k w detalu, moim zdaniem to przegięcie zwłaszcza że nie wygląda jak na prototypie:P

Ze sprzętów które mi po głowie chodzą to jest Huska Nuda 900 bardzo fajny sprzęt z niezawodnym silnikiem, duży twin. Przemyś go sobie.

298

(19 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

Nie chcesz mieć problemów to nie kupuj. Takie motocykle są ekstra ale trzeba mieć do nich zupełnie inne podejście, zapobiegawcze. Jesteś 3 osobą na którą trafił bez remontu, albo go zrobisz i masz spokój albo możemy wróżyć z fusów. Prawda jest taka że po wyczynach często nie słychać że ma się coś urwać, urywa się i ch*j a chodzi jak moto obok z remontem po 1mth. Na słuch nic nie zdziałasz, są interwały i trzeba się ich trzymać mniej lub bardziej ale 100mth bez remontu to bardzo dużo dla wyczyna w jednym garnku w dodatku w SM.
Jak musisz mieć jeden garnek to lepiej dozbieraj sobie kasy i kup 690 jak wszyscy, bo do miasta w zupełności wystarczy. Nie da się wyczyna użytkować jak DRZ jeśli ma być to poprawna obsługa. A najgorzej trafić na takie moto po kimś kto tak myślał.

299

(19 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

Nie mam FB, po filmiku nic Ci nie powiem. Uważam że nie ma osoby na świecie która coś Ci powie po filmiku. Manual sobie ściągnij i zobacz jak wyglądają interwały to wywnioskujesz sam czy to dużo czy nie:)

300

(19 odpowiedzi, napisanych Kawasaki)

bez remontu? Oznacza to remont:)