UPER!!!
[url]http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6532139012&ref=last-visited[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Posty przez MAĆKO
UPER!!!
[url]http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6532139012&ref=last-visited[/url]
[url]http://otomoto.pl/oferta/honda-crf-honda-crf-450-r-supermoto-ed-moto-ID6ydvGZ.html[/url]
Wielki powrót. Oglądał ją już ktoś ostatnio? Działa już:D?
Kurcze to jest przerażające ale serio jak bym zobaczył takie zdjęcie na OLX to bym nawet nie pojechał oglądać:P (pewnie bym wiele stracił)
To że nie równo to akurat jest dość normalne przy zacisku pływającym. To że pod skosem to jest trochę dziwne i pewnie albo tarcza jest już po przejściach ( zjechana lub krzywa) albo problem leży w sworzniach po których owy zacisk sobie "pływa" i trzeba je wyczyścic i przesmarować. W sumie to będzie łatwa sprawa, nie przejmowałbym się za bardzo;)
brembo z lc4 dobrze lata
[url]https://www.youtube.com/watch?v=r8lCGTltAm4[/url]
Wiedziałem że to musi być proste:P
Heh:) Chyba mu się wydaje że ma fajny motor bo jest wielkie zainteresowanie na forum SM. Niestety rzeczywistość jest raczej inna i ta rozmowa na forum ma raczej formę ciekawostki:D
No i GIT:D Takich ludzi nam trzeba!
Kurde, droga sprawa to supermoto. Za sam fakt posiadania grata płaci się ponad 100% jego ceny za samo utrzymanie:) Jak by podejść do tematu na zimno i nie mieć potrzeby posiadania to taniej i przyjemniej (dla wielu) było by wynajmować raz na jakiś czas. Nawet jak by sobie 5k rocznie przeznaczać na wynajem moto to wyjdzie taniej niż wszystko co trzeba przy nim zrobić.
w sumie jak sobie to człowiek policzy to warto kupić moto z salonu:D Bo za motor dałeś pewnie z 15k + teraz 10k za remont i wychodzi 25k a za tyle już nowy sprzęt powoli można kupić. Wiadomo że bez dupereli SM ale to można z czasem dokupić:)
Inna sprawa że nie było by fanu:D Ja tam lubie perspektywę planowania remontów itp. bezobsługową to mam szosówkę:)
z ciekawostek to wyszło 10k bez tłoka:D
BTW. jak by ktoś miał silnik popsuty do crf to chętnie sobie kupie, nawet dwa.
Polecam exc 525 albo 530, to co podałeś to taka namiastka SM.
Można zrobić remont i "remąt" silnika więc ciężko tu porównywać koszta. W trakcie remontu z racji na brak narzędzi można popełnić masę głupich błędów które skrócą żywot silnika, więc same narzędzia to też odpowiedni koszt jeśli ktoś ich jeszcze nie ma.
Robiąc u kogoś ogarniętego robocizna też sporo zakosztuje.
W sumie racja, tuleje można wyjąć rozpoławiając silnik.
I mieć narzędzia bo do apki zestaw kluczy z Juli nie wystarczy.
Hahaha:D Dobre!
Ale bym miał polew jak bym typka z kijem od miotły na głowie zobaczył:D
FORUM.SUPERMOTO.PL » Posty przez MAĆKO
Wygenerowano w 0.117 sekund, wykonano 43 zapytań