Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM
a wagowo jak to wygląda?
http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Dylemat smc 690 a 990sm KTM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a wagowo jak to wygląda?
Tak naprawdę tylko skokiem zawiasu. Zresztą tu masz filmiki reklamowe.
A wnioskuje z tego co tu piszesz... lubisz sobie ostro zapierdalać... bardziej mi do Ciebie Super Duke pasuje niż SM. :D
Nie żebym chciał Ci go wcisnąć...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=yM_KCQHoEm8[/url]
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ywCmhpsXxwE&feature=related[/url]
W necie już chyba o nim napisali wszystko, czy w ścigaczu, czy w podobnych nie mówię o reklamowych artykułach.
Na torze Poznań SD lata równo z R 1 :D
A na dżwięk akrapów spuszczają sie chyba wszyscy :cool:
Tak naprawdę do 200 idziesz ze ścigiem koło w koło, póżniej juz brakuje prędkości ale nie o to w tym wszystkim chodzi.
Do tego dla większości Super Duke z tym wyglądem i z marka która kojarzy się tylko z błotem... wielu sie mocno zdziwiło.
Waga 186 kg. bez benzyny
No generalnie na prędkości mi nie zależy , lepiej żeby był jak najdzikszy
dołączam link jak gadała mi moja pierwsza vtra sp1 , jeżeli sd gada równie dobrze to już jest pięknie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=_Zwmb2jXmz4[/url]
SuperDuke'em na jazdach testowych KTM'a też jeździłem. Zajebiste moto.
Jedyne, co mnie denerwowało, to dźwięk z oryginalnych tłumików. Miałem wrażenie, że pozakładali puszki od orzeszków, ale w tym przypadku to nie gra roli.
To większego dzikusa chyba nie znajdziesz... nie mówię że to jest najmocniejsze, czy najszybsze. :)
Ale jest to naprawdę wściekle dzikie. Zresztą znasz Vałki i wiem że nie muszę Ci tego zachwalać.
Pozycje na tym masz generalnie SM prawie jak w turystycznym... na dłuższe trasy zakłada się wyższą szybkę i jest dobrze... ta którą mam mierzy jakieś 4 cm. wysokości. :D
Brzmi nieźle
Tym bardziej , ciekawie wyczytałem super duke jest lżejszy od sm 990 o 6 kg:)- (z jednej strony to trochę dziwne , że ktm produkuję lżejszego streeta niż sm )
A do tego super duke jest o niebo piękniejszy
Ile chceesz za niego i który rok:)
Jesli chcesz SM to 690 smc już bliżej do SM, można zrobić nim wszystko.
Ja jestem bardzo zadowolony. Pozdro.
2 lata jeździłem 950 SM a w tym roku wróciłem na lżejszy sprzęt i kupiłem 690 SMC. Moim zdaniem wszystko zależy od tego gdzie będziesz jeździł, jeżeli tylko miasto i krótkie przeloty do 150 km to kupuj 690, jak masz w planach trasy bierz 990, chociaż i tak Ci będzie łeb urywało przy prędkościach powyżej 140 km/h :)
Ze spalaniem nigdy nie miałem problemów bo i tak zawsze tankuje za pięć dych :)
A ja bym chciał SMT 990 na drugie moto, na wycieczki,... ale się rozmarzyłem
2 lata jeździłem 950 SM a w tym roku wróciłem na lżejszy sprzęt i kupiłem 690 SMC. Moim zdaniem wszystko zależy od tego gdzie będziesz jeździł, jeżeli tylko miasto i krótkie przeloty do 150 km to kupuj 690, jak masz w planach trasy bierz 990, chociaż i tak Ci będzie łeb urywało przy prędkościach powyżej 140 km/h :)
Ze spalaniem nigdy nie miałem problemów bo i tak zawsze tankuje za pięć dych :)
Bez przesady :)
Ja vtr-ke po przerobieniu na streeta miałem bez jakiejkolwiek szyby a nawet owiewki i przy 220km/h szło jechać.......lekko nie było ale to nawet przyjemne uczucie jak chce Ci urwać łeb, lekkie pochylenie rozwiązywało "sytuejszyn"
r1 potorowa przerobiona na streeta, licznikowe 270 :D ale sie juz dychac nie dało :PP
...aż tu nagle wkracza Capitan America i ratuje sytuacje.
Nitro to dla Ciebie propozycja :D
[url=http://img687.imageshack.us/i/img0917q.jpg/][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
[url=http://img860.imageshack.us/i/img0918s.jpg/][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
STAN JAK NOWY...i zero Pitu Pitu :cool:
Ładne maszyny Panie kapitnanie :D
odnosnie kolegi nitro888 i jego bajek z vtr spXXX. ten motocykl owszem byl szybki, ale wersja uliczna to jest przepasc w porownaniu z superbajkiem. motocykl ma, a raczej mial potencjal sportowy, wymagalo to jednak takich nakladow, ze moglibysmy sobie pomarzyc. nie wspominajac juz o wsparciu HRC. vtr w serii mialy cos w granicach niecalych 140 koni, wiec takie modyfikacje jak filterek wydzior i PCIIIusb to mozna sobie w dupe wsadzic. motor zapierdalal bo mial 9?? zebow wiecej? podejrzewam ze na kole nie wyplulby duzo wiecej niz 130km. dobrze przelozona seria gixer 750 k4/k5 spokojnie bylaby szybsza...
niektorym sie wydaje ze jak wyyebia 5 klockow na komin i dwojaka-trojaka na elektryke to zrobia sobie w domu superbajka;] powodzenia, zrobienie konkurencyjnego superstocka 1000 na poziomie mocnych krajowych rozgrywek europejskich/WSBK to jest wydatek rzedu 200kpln+. Do superbajka mozna spokojnie dodac drugie tyle z hakiem, o ile jest to japonska fura, bo utrzymanie ducati/aprilii jest pewnei jeszcze drozsze
jaki z tego moral?
piiieeerdolic te wszystkie modyfikacje, szczegolnie do jazdy po ulicy, bo do krecenia dobrych czasow na poznaniu w zasadzie wystarczy seria sprzet z koncowka wydechu, przewodami w oplocie i dobrze dobrana zebatka;] - takie zestawy naprawde robia cuda;]
odnosnie kolegi nitro888 i jego bajek z vtr spXXX. ten motocykl owszem byl szybki, ale wersja uliczna to jest przepasc w porownaniu z superbajkiem. motocykl ma, a raczej mial potencjal sportowy, wymagalo to jednak takich nakladow, ze moglibysmy sobie pomarzyc. nie wspominajac juz o wsparciu HRC. vtr w serii mialy cos w granicach niecalych 140 koni, wiec takie modyfikacje jak filterek wydzior i PCIIIusb to mozna sobie w dupe wsadzic. motor zapierdalal bo mial 9?? zebow wiecej? podejrzewam ze na kole nie wyplulby duzo wiecej niz 130km. dobrze przelozona seria gixer 750 k4/k5 spokojnie bylaby szybsza...
niektorym sie wydaje ze jak wyyebia 5 klockow na komin i dwojaka-trojaka na elektryke to zrobia sobie w domu superbajka;] powodzenia, zrobienie konkurencyjnego superstocka 1000 na poziomie mocnych krajowych rozgrywek europejskich/WSBK to jest wydatek rzedu 200kpln+. Do superbajka mozna spokojnie dodac drugie tyle z hakiem, o ile jest to japonska fura, bo utrzymanie ducati/aprilii jest pewnei jeszcze drozszejaki z tego moral?
piiieeerdolic te wszystkie modyfikacje, szczegolnie do jazdy po ulicy, bo do krecenia dobrych czasow na poznaniu w zasadzie wystarczy seria sprzet z koncowka wydechu, przewodami w oplocie i dobrze dobrana zebatka;] - takie zestawy naprawde robia cuda;]
Nie dość , że prostacka odpowiedź to w dodatku brak umiejętności czytania ze zrozumieniem wyraźnie napisałem , że chodziło w vtr sp1 o przyśpieszenia i o dziki nieokrzesany charakter.......Wiadomo , że gixer pozamiatałby vtr-e bo z tego słyną kolego v-ki , że owszem moment prostuje ręce ale za szybkie nie są
Także na otarcie twoich łez dodam jeszcze raz , odnośnie vtr-uni seryjnie ten motocykl wyrywa ręce a jeżeli pozwolisz mu odetchnąć pełnym płucem i dodasz 9 zębów to staje się najdzikszą zabawką z jaką miałem do czynienia pod względem charakterystyki silnika a , że mieszkam w poznaniu miałem okazję śmignąć się torową r1 na ostrych wałkach kutych tłokach i pełnej specyfikacji "superbike" czyli w zasadzie tylko seryjny pozostał blok silnika.....i była ona o wiele bardziej ułożona od wyżej wspomnianej vtry(owszem czasy i v-max kręciła by na dublowanie) ale ciągneła liniowo jak to rzędówa
Dlatego polecam czytać wypowiedzi , trochę dokładniej a nie dawać odpowiedzi z wypiekami na twarzy jak rudy grubiutki chłopiec w kręconych włosach z 6 klasy podstawówki , który pierwszy raz natkną się na porno stronę
Pozdro
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Dylemat smc 690 a 990sm KTM
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 66 zapytań