No tak jak mówicie panowie w mieście szarpanie łańcuchem to standard , dopiero jak dodałem 9 zębów na tył to problem zniknął i była bajka ale z drugiej strony 9 zębów to przesada w V-ce bo na kiepskiej jakości asfalcie na 4 biegu zamiast jechać smażył laka(SP2 bez owiewek ,szyb i z kierą od crossa) swoją drogą było to ciekawe połączenie 165km w V-ce gołej :) PAPA się śmiała...
Dlatego myślę , że wybiorę 990 bo potrzebuję moto uniwersalnego a 690 i tak ma ograniczone właściwośći jako SM
"Ciekawe jak by chodziła 990sm na pustych kominach, k&n i power commanderze:) tez musi być ogień"
Z tego co widzę to na trwałość nie narzekacie poza drobnymi usterkami
(fakt faktem , że ja kupiłem Vtr 5 letnią i śmigałem nią 2 lata na, na torze , ulicy,gumie i jak się tylko dało naprawdę nie miała łatwo a ani razu zupełnie nic się nie stało nawet luzy na zaworach były seryjne........jedynie pod koniec sprzęgło dawało o sobie znać ale to normalka przy wiecznym pedałowaniu)
Chętnie oblukam jakieś ciekawe oferty
Pozdro
Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....
http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc