16

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

No właśnie olej brał od nowego, ale to norma. Zmieniłem zębatkę przednia na mniejszą o 1 ząbek, i znacznie łatwiej się jeździło z małymi prędkościami (zawracanie, ciasne skręty). Korki wciąga nosem.
Ale sprzedałem mój najlepszy jak dotąd motocykl z myślą o jednocylindrowym SM.
Jeździłem trochę po mieście 690 SMC i szczerze mówiąc na 950 nie byłem szybszy w tym środowisku. Poza tym Mcienki dał mi się przejechać Aprilią na torze w Gostyniu i decyzja zapadła.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2011-04-13 21:23:00)

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

No właśnie słyszałem że zmiana zębatki niweluje te problemy. Teraz już sie przyzwyczaiłem i jest ok. i nawet jestem dumny z tego że nie jest tak cywilizowany jak japońskie ścigi, tak ma być, taki urok V-ałki.
Tylko te spalanie... to jedyny minus tego silnika.  :(  nie w tych czasach gdy paliwo zbliża sie do 6 zeta.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

18

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

Jeden ząbek mniej poprawia sytuację, ale szału nie było i przyzwyczajeni do rzędowych 4 są w szoku jaki to nerwus :D . SD ma chyba inne przełożenie i lepiej znosi wysokie prędkości kosztem filtrowania. Ja świadomie zrezygnowałem z paru kilometrów na godzinę w górnym zakresie, bo i tak licznikowe 230 km/h było trudne do zniesienia, tym bardziej że jestem dość wysoki.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

19

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

Na moim osiągam licznikowe 235 km/h i to już są wszystkie pieniądze, nie bujnie się nawet bardziej z górki. Ale maksa osiąga bez zająknięcia. Ja nadal nie wiem czy ten mój ma moc 132 km czy 120 kupiłem go jako wersję R w takiej konfiguracji ale z czarną ramą.    :P

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

20

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

No tak jak mówicie panowie w mieście szarpanie łańcuchem to standard , dopiero jak dodałem 9 zębów na tył to problem zniknął i była bajka ale z drugiej strony 9 zębów to przesada w V-ce bo na kiepskiej jakości asfalcie na 4 biegu zamiast jechać smażył laka(SP2 bez owiewek ,szyb i z kierą od crossa) swoją drogą było to ciekawe połączenie 165km w V-ce gołej :) PAPA się śmiała...
  Dlatego myślę , że wybiorę 990 bo potrzebuję moto uniwersalnego a 690 i tak ma ograniczone właściwośći jako SM
   "Ciekawe jak by chodziła 990sm na pustych kominach, k&n i power commanderze:) tez musi być ogień"
Z tego co widzę to na trwałość nie narzekacie poza drobnymi usterkami
(fakt faktem , że ja kupiłem Vtr 5 letnią i śmigałem nią 2 lata na, na torze , ulicy,gumie i jak się tylko dało naprawdę nie miała łatwo a ani razu zupełnie nic się nie stało nawet luzy na zaworach były seryjne........jedynie pod koniec sprzęgło dawało o sobie znać ale to normalka przy wiecznym pedałowaniu)

Chętnie oblukam jakieś ciekawe oferty
Pozdro

Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....

http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc

21

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

nitro8888 napisał/a:

No tak jak mówicie panowie w mieście szarpanie łańcuchem to standard , dopiero jak połączenie 165km w V-ce gołej :) PAPA się śmiała...
 
Pozdro

chyba gdzies zgubiłes przecinek podajac moc

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

22

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

cross napisał/a:
nitro8888 napisał/a:

No tak jak mówicie panowie w mieście szarpanie łańcuchem to standard , dopiero jak połączenie 165km w V-ce gołej :) PAPA się śmiała...
 
Pozdro

chyba gdzies zgubiłes przecinek podajac moc


Oczywiście , że nie seryjnie sp2 ma 136km licząc oszczędnie oryginalen k&n walce dedykowane do sp2 a nie jakieś tam tanie stożki to masz +4km ,kompletny układ leo Vince na tor bez homologacji na drogi liczmy 6km to już mamy 146km + power commander podnosi moc od minimum 10% do 15% liczmy 10% to masz 146km + od Pana commandera 10% tj. 14,6km to masz 160,6 km licząc po minimalnych założeniach , nie wspominam o przełożeniach które podnoszą moc tylko na kole ale za to wrażenia :D:D...........najpierw stawał na koło a dopiero później jechał:)

Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....

http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc

23

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

zapomnij  jak miales tam te 140 koni to powinienies byc w niebowziety . zbyt archaiczna konstrukcja w wszystkie "modyfikacje" wymienione przez ciebie to jest pic na wode  dla bogatych dzieci ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

24

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

No cóż wykresu z hamowni nie miałem i nigdy nie byłem to prawda , ale miałem porównanie gdy kuzyn kupił sp2 na seryjnym osprzęcie uwierz mi ,  bez przesady ale różnica była na tyle odczuwalna , że nawet sugerowałęm kuzynowi ,iż jego sp2 jest bliska odejścia z tego świata i się posypie ,a dodam mój przebieg wynossił 33 tys km a u niego 11 tys km
   Przedewszystkim różnice polegały na tym moja miała kopa od samego początku aż po samą górę i szybciej dużo się wkręcała u niego dół i środek Ok reszta LIPA
  Co jak co ale power commander- ZAWSZE DAJĘ MEGA KOPA  miałem w dwóch sprzętach i zawsze gdy przełączyło się ustawienia na HIGH powodowało wrażenia niczym seks z dziewicą w ciele Jenny Jameson z umiejętnościami japońskiej gejszy

Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....

http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc

25

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

bo zmienia charakterystyke  silnika i zakres uzytecznych obrotów ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

26

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

Tak czy siak robił dobrze :D :)

Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....

http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc

27

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

Nitro8888 a może jesteś zainteresowany moim Dukem, rozważam jego sprzedaż   ;) 
Wersja R czyli solówka, przewody w oplocie, wydech akrapa, czasza carbonowa a do tego cały kit na przeróbkę na dwie osoby ( w tej chwili założony) kanapa, lampa, podnóżki koszt ok 1600 złotych. Wgrane mapy pod akrapa ;)
Nowe opona, salon Polska (mam go od nowości), serwisowany, książka gwarancyjna.  :)
Absolutnie bezwypadkowy, nie licząc tego jak mi się złożyła stopka... i zrobił jeb na klamkę  :( co chłopaki mogą poświadczyć.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

28

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

pewnie  , że jestem podeślij fotki na nitronitro@wp.pl :)

Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....

http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc

29

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

Czym tak apropo różni się super duke od sm 990?

Najgorsze na początku tygodnia jest pierwsze PIĘĆ dni, później leci z górki.....

http://www.youtube.com/watch?v=sKH49zdu5mc

30

Odp: Dylemat smc 690 a 990sm KTM

wszystkim oprocz silnika :D?

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest