Odp: supermoto od SWM
Nawet spoko idzie zblokowane do 34 koni - [url]https://youtu.be/1HIEvg8wtzs?t=120[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » supermoto od SWM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nawet spoko idzie zblokowane do 34 koni - [url]https://youtu.be/1HIEvg8wtzs?t=120[/url]
Strasznie słabo ma rozwiązany filtr powietrza. Chyba trzeba by było kupić z 20szt na zapas. Bo prać to się chyba nie wypierze.
[url]https://www.swm-motorcycles.it/wp-content/uploads/2018/06/Full-Manual_SM-500-R_Euro-4_MY19.pdf[/url]
strona 36,
Klasyczny filtr powietrza w motocyklu drogowym, ludzie sami wsadzają takie, bo ponoć naolejony gąbkowy stanowi opór. W wersji enduro masz już normalny gąbkowy.
Klasyczny filtr powietrza w motocyklu drogowym, ludzie sami wsadzają takie, bo ponoć naolejony gąbkowy stanowi opór. W wersji enduro masz już normalny gąbkowy.
W wersji 2016 też była gąbka.
Jak ktoś jeździ Asfalt/ szuter to taki filtr to nieporozumienie.
Zdjęcie powyżej to jedno z najgłupszych rozwiązań jakie można zastosować.
Ja nie twierdzę, że to popieram, bo sam bym tak nigdy w swoim nie zrobił, fabryka to fabryka. Bez przesady, że taki filtr nie wyłapie zanieczyszczeń z szutru, samochody terenowe mają filtry papierowe, czy gąbkowe? Ba, moim zdaniem taki filtr lepiej wyłapie pyły niż gąbka. Jak jeździsz enduro w pylistym terenie, to i tak zakładasz ''skarpetkę'' na filtr gąbkowy. Dobrze, że ktoś w SWM-ie pomyślał o tym i nie dał gąbki do motocykla stricte drogowego.
Wylapac wylapie, ale w monej ocenie filtr nie powinien byc wystawiony bezposrednio na swiat i tyle...
Przecież taki filtr dużo lepiej filtruje niż gąbkowe. Gąbkę daje się tylko dlatego, że może się zmoczyć i przeżyć. Jak dla mnie każdy SM powinien mieć papierowy filtr.
Levis, tak napisałeś, jakby SWM-ie tak było, a nie jest.
Są mody w pełnej puszce, zakryte.
O i jeszcze - poniżej diagram 690-tki z papierowym filtrem. I to enduro, trzeba im napisać gdzie w manualu żeby nie jeździli po szutrach ;)
Dlatego napisałem, że trzeba by było mieć kilkanaście takich filtrów . Których nie kupisz jako zamiennik husqi bo ich tam nie było. Trzeba wykonać pracę i dobrać taki filtr.
W samochodach faktycznie najlepszy przepływ dawała gąbka i przepuszczała najwięcej syfu... Ale w samochodzie nie pamiętam żeby filtr był w oleju ;) co zapewne pomaga w filtracji kurzu.
Widzę co u mnie się czasami działo z filtrem po jednym wypadzie na supermotowa wycieczkę. wolałbym jednak mokry gąbkowy filtr.
Zmartwychwstanie Husqvarny SMR450RR - [url]https://www.mobile.de/pl/Motocykl/SWM-Husqvarna-SM-450-RR-2019-Factory-Hot/vhc:motorbike,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:desc,mke:247/pg:vipmotorbike/269759261.html[/url]
Używka - [url]https://www.mobile.de/pl/Motocykl/SWM-SM450R-Factory/vhc:motorbike,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:desc,mke:247/pg:vipmotorbike/271309271.html[/url]
65 koni mowisz :-)
Na scigacz.pl jest artykuł, gdzie jest mowa o 75KM z 449ccm w ori RR, sam wiesz jakie to dane są ;)
Fakt faktem wersje RR miały grube modyfikacje w silniku, typu jeden zawór za 1100zł (!)
Jak FS 450 ma 63 konie w serii to 65 KM nie jest chyba na dzisiejsze czasy wielkim osiągnięciem
W sumie racja, RR miały sportowe wałki, seryjny porting głowicy, brak balansera itd, pewnie w SWM-ie też tak jest. FS jest jednak rodowodowo z 2009 i cały czas udoskonalany, SWM z 2004 bez większych zmian.
Pozwolę sobie dodać:
fabryka - [url]http://swm-motorrad.de/fileadmin/user_upload/22_2016_-_MO_Motorraeder_aus_Italien_-_SWM.pdf[/url]
SWM vs KTM - [url]http://swm-motorrad.de/fileadmin/user_upload/05_2016_-_ENDURO_-_SWM_RS500R.pdf[/url]
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » supermoto od SWM
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 69 zapytań