31

Odp: supermoto od SWM

no dobra, wracająć do tej chińskiej Husqvarny - jakie są zalecenia serwisowe, przy użytkowaniu drogowym ?

mianowicie, co ile km

- wymiana oleju
- sprawdzenie/regulacja luzów zaworowych
- sprawdzenie / wymiana tłoka
- wymiana zaworów
- sprawdzenie / wymiana korby

oczywiście wymieniłem, te główne...

Aprilia SXV 450

32 Ostatnio edytowany przez Dziku (2018-12-29 10:48:13)

Odp: supermoto od SWM

Masz w manualu :D

Zblokowany do 27 koni zawory co 4000km, ich wymiana co 10 000km, olej co 2000km, tłok - kontrola przy 8 000km, wymiana przy 10 000km, kontrola cylindra przy 10 000km, korbowód wymiana przy 10 000km. Na pełnej kurwie 52 kunia to chyba sam wiesz.

EXC 525 in progress

33

Odp: supermoto od SWM

Sm z fabrycznym hoppingiem to 690 ktm-a.

Pozdrawiam,
Piotrek

34

Odp: supermoto od SWM

Dziku napisał/a:

Masz w manualu :D

Zblokowany do 27 koni zawory co 4000km, ich wymiana co 10 000km, olej co 2000km, tłok - kontrola przy 8 000km, wymiana przy 10 000km, kontrola cylindra przy 10 000km, korbowód wymiana przy 10 000km. Na pełnej kurwie 52 kunia to chyba sam wiesz.

o ch*j, to nawet bym takiego moto na drogę nie rozpatrywał :-)

Aprilia SXV 450

35

Odp: supermoto od SWM

SMCR dobra sprawa, tylko czy to jest 100% SM to nie sadzę (waga), no i jest 16500zł droższy.

EXC 525 in progress

36

Odp: supermoto od SWM

levis napisał/a:
Dziku napisał/a:

Masz w manualu :D

Zblokowany do 27 koni zawory co 4000km, ich wymiana co 10 000km, olej co 2000km, tłok - kontrola przy 8 000km, wymiana przy 10 000km, kontrola cylindra przy 10 000km, korbowód wymiana przy 10 000km. Na pełnej kurwie 52 kunia to chyba sam wiesz.

o ch*j, to nawet bym takiego moto na drogę nie rozpatrywał :-)

A pamiętam jak w 2010 wszyscy się grzali na smr 510 lub 450. Wtedy to byl topowy mociak na ulice. Niestety projekt sie nie rozwijal a konkurencja poszla do przodu.

WWW.HI-OCTANE.PL
Oficjalny dealer: ALPINA RAGGI, TM RACING, AHRS
#13 Mistrzostwa Polski
TM Racing SMX 450 Fi x2 : TM Racing SMM 450 Black Dream

37

Odp: supermoto od SWM

No z takimi interwałami to się nie dziwię, że się nie rozwinął.

Wystarczyło zrobić porządną odmłodzoną, lżejszą DRZtę, o długich interwałach serwisowych, a nie moto, gdzie po 10 tyś, trzeba wymienić zawory za 2.5k :D

Biorąc pod uwagę, ze zwykle ludzie, którzy chcą mieć blachę, jednak trochę jeżdżą, to taka perspektywa szybko zakopała ten projekt do piachu. A tutaj ciągle mowa o zablokowanej wersji :P

Aprilia SXV 450

38 Ostatnio edytowany przez Oui (2018-12-29 12:46:11)

Odp: supermoto od SWM

zalecenia w serwisówce , a realia to 2 różne rzeczy :)
w CRF450 bodajże co 15mth zalecają wymiane tłoka , ciekawe kto się tego trzyma :)

DRZ 400 SM ---> Husqvarna SM 610 ---> KTM EXC 530

39

Odp: supermoto od SWM

levis napisał/a:

Wystarczyło zrobić porządną odmłodzoną, lżejszą DRZtę, o długich interwałach serwisowych, a nie moto, gdzie po 10 tyś, trzeba wymienić zawory za 2.5k :D

W czym zawory za 2,5k?

https://www.bikepics.com/members/81

40 Ostatnio edytowany przez Dziku (2018-12-29 13:31:00)

Odp: supermoto od SWM

Levis kurła nie wierzę, że to napisałeś, kto się trzyma zaleceń z serwisówki? Zawory wymieniasz, jak nie trzymają luzów po korekcji tak, czy nie? Jakie 2.5K? Komplet do kompletnej regeneracji czyli wszystkie graty + prowadnice, gniazda, płytki to koszt 2150zł, bez tego 1830zł, taki sam ori komplet do EXC 500 koszt 1500zł, SAME zawory do WR450 to 2 klocki, i ludzie wymieniają je zgodnie z serwisówką?

levis napisał/a:

Wystarczyło zrobić porządną odmłodzoną, lżejszą DRZtę, o długich interwałach serwisowych.

No popatrz, przez tyle lat 6 największych firm w tym samo Suzuki nie wpadło na ten pomysł, jakaś przyczyna musi być. Może rynek za mały, z samej Ameryki nie wyżyją, a zjebane normy Euro kastrują wszystko.

Z tym brakiem postępu to właściwie o co chodzi? W 2009 i później roku żadna poważna firma nie oferowała legalnego wyczyna na asfalt, wszyscy poszli w rozwój enduro, a Husqvarna zastosowała później jakiś dziwny silnik :)

Edit: No dobra, był Husaberg 570 i Aprilia których dzisiaj nikt nie chce kupić :D

EXC 525 in progress

41

Odp: supermoto od SWM

maniek-rr312 napisał/a:

Jako motocykl na ulice jest ok.

Dokładnie, do polatania nacodzień spoko opcja. Niezły zawias, niezły hebel, sensowna waga. Pewnie o niebo lepiej skręca niż drewniane smc.

https://www.bikepics.com/members/81

42

Odp: supermoto od SWM

Wymienić tylną obręcz na 5 cali, dać radialną pompę na przód pokroju RCS-15 i jest bajunia. Tzn. powinna być :)

EXC 525 in progress

43

Odp: supermoto od SWM

Dziku napisał/a:

Masz w manualu :D

Zblokowany do 27 koni zawory co 4000km, ich wymiana co 10 000km, olej co 2000km, tłok - kontrola przy 8 000km, wymiana przy 10 000km, kontrola cylindra przy 10 000km, korbowód wymiana przy 10 000km. Na pełnej kurwie 52 kunia to chyba sam wiesz.

W Husqvarnie zawory i olej co 5kkm, więc pewnie i tu by się tak dało, chociaż olej to grosze.
Czyli olej na start rzadziej niż SXV, no i nie trzeba wymieniać 2 tłoków co 6kkm jak w SXV.

PBM

44

Odp: supermoto od SWM

Gdzie jest napisane, że tłoki w SXV co 6 tyś przy jeździe ulicznej ?

Aprilia SXV 450

45

Odp: supermoto od SWM

DumDum - serio byś jeździł poblokowaną wersją na 27 koni? Jaki ma to sens?

EXC 525 in progress