Levis kurła nie wierzę, że to napisałeś, kto się trzyma zaleceń z serwisówki? Zawory wymieniasz, jak nie trzymają luzów po korekcji tak, czy nie? Jakie 2.5K? Komplet do kompletnej regeneracji czyli wszystkie graty + prowadnice, gniazda, płytki to koszt 2150zł, bez tego 1830zł, taki sam ori komplet do EXC 500 koszt 1500zł, SAME zawory do WR450 to 2 klocki, i ludzie wymieniają je zgodnie z serwisówką?
levis napisał/a:Wystarczyło zrobić porządną odmłodzoną, lżejszą DRZtę, o długich interwałach serwisowych.
No popatrz, przez tyle lat 6 największych firm w tym samo Suzuki nie wpadło na ten pomysł, jakaś przyczyna musi być. Może rynek za mały, z samej Ameryki nie wyżyją, a zjebane normy Euro kastrują wszystko.
Z tym brakiem postępu to właściwie o co chodzi? W 2009 i później roku żadna poważna firma nie oferowała legalnego wyczyna na asfalt, wszyscy poszli w rozwój enduro, a Husqvarna zastosowała później jakiś dziwny silnik :)
Edit: No dobra, był Husaberg 570 i Aprilia których dzisiaj nikt nie chce kupić :D
EXC 525 in progress