Odp: Jakie gumy?
Czy to normalne, ze po założeniu nowych opon moto mi dużo mocniej "zygzakuje" niż na starych przy predkosci powyzej 110 km/h?
tak sa wyważone.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie gumy?
Strony Poprzednia 1 … 58 59 60 61 62 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy to normalne, ze po założeniu nowych opon moto mi dużo mocniej "zygzakuje" niż na starych przy predkosci powyzej 110 km/h?
tak sa wyważone.
Raczej zygzakowanie motocykla nie jest normalnym zjawiskiem.
tzn jak jade prosto to jest ok, zaczyna sie w momencie jak dostane boczny wiatr lub jakas nierówność imo w SM przy takich predkosciach to normalne, ale nie do tego stopnia. Szczegolnie, ze to 250 wiec lekkie moto.
Jeśli na poprzednich oponach tego nie odczuwałeś, to znaczy, że na tych jest coś nie tak. Albo opona walnięta (rzadko ale się zdarza, ale podobno się zdarza), źle wyważone koła, koło nie jest w osi, złe ciśnienie w oponach, tyle mi przychodzi do głowy na chwilę obecną.
Zobacz to ciśnienie, nie wiem na jaki jeździłeś, ale często w warsztatach przeginają. Mi jak nabili 2.2 bara do mojego to nie wiedziałem co się z motocyklem stało, a wystarczyło zmniejszyć ciśnienie i wszystko wróciło do normy.
Mi motocykl pływał tak, że się przeraziłem, że coś z nim nie jest w porządku. Się okazało, że to była wina miękkich, deszczowych opon. Po zmianie na Pilot Power jedzie sztywno nawet 180, gdzie wcześniej na 120 musiałem zdejmować gazu, bo strach jechać. Zmień gumy.
Sprawdzałem na ciśnieniach od 1.6 do 2.1 i była nieznaczna różnica.
A co za kapcie tam masz założone ?
wczoraj mi kumpel mówił że moja była CRF na WETcie zaczęła mu szarpać przodem na 5 w okolicach odcięcia:) Fakt że bez sensu lata na tych wetach niezależnie od pogody.
U mnie dzialo sie to samo po zalozeniu deszcza na przod zmniejszylem cisnienie i troche ustalo ale i tak wrocilem do goldspeedow i jak reka odjal :d
Jeśli na poprzednich oponach tego nie odczuwałeś, to znaczy, że na tych jest coś nie tak. Albo opona walnięta (rzadko ale się zdarza, ale podobno się zdarza), źle wyważone koła, koło nie jest w osi, złe ciśnienie w oponach, tyle mi przychodzi do głowy na chwilę obecną.
Zobacz to ciśnienie, nie wiem na jaki jeździłeś, ale często w warsztatach przeginają. Mi jak nabili 2.2 bara do mojego to nie wiedziałem co się z motocyklem stało, a wystarczyło zmniejszyć ciśnienie i wszystko wróciło do normy.
fakt, zbyt duze cisnienie moze powodowac ze opona ma zbyt ostry profil - sprawdze przy okazji, wyważone sa na pewno bo widzialem nowe ciezarki, montaż tez raczej prawidlowo zrobiony bo to jednak serwis polecany przez wszystkich, a nie jakis pierwszy z brzegu.
A kapcie to michały pilot street założone na WR250x, poprzednie opony to byly jeszcze 8 letnie fabryczne praktycznie juz lyse kawalki gumy przesadnie nazywane oponami :v
właśnie byłem troche pojeździć i problem jakby ustał? wieczorem jeszcze troche pojezdze i dam znac, moze opona musiala sie po prostu "ulozyc"? Bo ta sytuacja byla przez pierwsze 50-70km na zupelnie nowych oponach prosto po odebraniu z ich wymiany. Teraz mam cos blizej 100km. Tak wiem, ze opony trzeba docierac itd, ale to ma znaczenie chyba tylko w zakretach i nie powinno miec wplywu na moj problem?
Jaka mieszankę Metzelerow Racetec RR brać przy jeździe 50/50
Tor/jazda po mieście ?
ja mam tą najbardziej miękką mieszankę i tak jak na przodzie jest ok, tak na tył, wziąłbym nieco twardszą, bo za szybko schodzi
Ponawiam pytanie, miał ktoś styczność z oponami big foot 21"/ 19", jakie modele, gdzie takie zanabyć w PL ?
Spróbuj MT90 z Pirelli, dobrze da się doginać na tym po drodze.
A co polecacie na SuperMoto 50? odblokowana v max 88km/h pytam dla syna.
Strony Poprzednia 1 … 58 59 60 61 62 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie gumy?
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 70 zapytań