Odp: Sezon 2017
Dubel bloki będą leciały ;) ja i Rafał licencja A w 2017 :)
ej co to za spoilerowanie ?? xD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Sezon 2017
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 25 … 38 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dubel bloki będą leciały ;) ja i Rafał licencja A w 2017 :)
ej co to za spoilerowanie ?? xD
Klasa PP to wieczny Puchar :D nikt do mp nie przejdzie a jak będzie musiał to zrezygnuje masakra :]
tu się z Maciejem zgodzę, przejście do MP kończyło wiele karier w polskim supermoto ;-)
To może ja wam powiem jak to było z moim startem w Supermoto.
W 2010roku przyjechałem na ostatnią rundę sezonu rozgrywaną w Starym Kisielinie. Motocykl, którym dysponowałem to Husqvarna SMR 510 z lampami, migaczami i seryjnymi drogowymi oponami. Na tej rundzie w Pucharze dostałem łomot jak mało ale sport mi się spodobał i stwierdziłem, że do nowego sezonu to jest sport dla mnie. Na sezon 2011 przygotowałem się dość dobrze kondycyjnie i wystartowałem w Pucharze Polski w dwóch klasach do 450 i powyżej 450 jadąc 2 wolne treningi, 4 kwalifikacje i 4 wyścigi jednego dnia. Sezon zakończyłem na pierwszym miejscu w klasie do 450 i 2 miejsce powyżej 450. Naturalnym było przejście do MP. Ogólnie założenie było takie żeby ścigać się z najszybszymi, a PP był tylko krokiem do tego celu. Nie rozumiem ludzi, którzy siedzą po kilka lat w PP i się nie rozwijają sportowo. Chyba każdy kto chce się ścigać che być najszybszy. Dla mnie celem w tamtym okresie było zrównanie swoich czasów z Piotrem Kaczorowskim, Karolem Mochockim i Marcinem Rybskim i do tego dążyłem.
Nie zgodzę się z twierdzeniem, że poziom jest zbyt wysoki w PP i nie będzie miejsca dla wolniejszych. Jak ktoś chce się ścigać musi trenować przez co staje się szybszy. Proszę niech czołówka PP pomyśli o tym i może ktoś ambicjonalnie podejdzie i przejdzie do MP
Jak ktoś chce się ścigać musi trenować przez co staje się szybszy.MP
No właśnie. A póki co chcesz zabrac nam miejsce do trenowania... więc widać jak bardzo Wam zależy na rozwoju tego sportu.
Trenowac mozna wszedzie
Maniek, dlaczego wymienieni przez Ciebie Panowie się już nie ścigają ?
Piotr Kaczorowski
Karol Mochocki
Marcin Rybski
?
Musisz sie już ich spytać. W czasie jak ja zaczynałem jeździć to byli najszybsi zawodnicy w Polsce. Teraz moim celem jest nawiązanie walki w klasie S2 w Niemczech.
Pączek, jak zawodników z PP wstawisz do Street? Po kwalifikacjach? Jak będę zupełnie inne czasy? (jedni jadą z terenem inni bez) Wszyscy startują z ostatniej linii za zawodnikami street? Jakie wpisowe? Proponuje X2 , bo beda w 2 klasach przecież.
Czy 32 zapisanych, zamykamy zapisy, kierujemy do street? I będą fochy jak w wyścigu pokazowym w Poznaniu 2014?
Zapisuje się 40 zawodników. Tor ma 32 pojemności.Kwalifikacje. Zawodnicy lecą w grupach czy na raz może lecieć 40?
Dla nas to oczywiste, że dzielimy na pół i lecą w grupach. Ale dla PZM, to może być ponad siły intelektualne.
Bo regulamin tego nie przewiduje, bo był robiony za czasów innej frekwencji.
Czy w sezonach 2010-2013 na zawodach było mniej zawodników łącznie niż teraz? ( PP+Amator+PITy+S2)?
Nie zgodzę się z twierdzeniem, że poziom jest zbyt wysoki w PP i nie będzie miejsca dla wolniejszych.
Po czym wnosisz, że będzie miejsce? Jakieś fakty, konkrety. Ja podałem zestawienie, liczby i oczekuję merytorycznej odpowiedzi.
Brakuje 10-12 miejsc, a zawody z roku na rok mają więcej uczestników, więc na przyszyły sezon może być gorzej!
np.
Z PP do Street odejdzie na 100% np. Stefan Hula i 5ciu innych, do MP przejdzie na bank 10 zawodników, z zagranicy nie wpuścimy nikogo do PP a to średnio 2 zawodników.
Czy w myśl zasady Polskiej złotej myśli "jakoś to będzie?"
Pączek, jak zawodników z PP wstawisz do Street? Po kwalifikacjach? Jak będę zupełnie inne czasy? (jedni jadą z terenem inni bez) Wszyscy startują z ostatniej linii za zawodnikami street? Jakie wpisowe? Proponuje X2 , bo beda w 2 klasach przecież.
Czy 32 zapisanych, zamykamy zapisy, kierujemy do street? I będą fochy jak w wyścigu pokazowym w Poznaniu 2014?
Zapisuje się 40 zawodników. Tor ma 32 pojemności.Kwalifikacje. Zawodnicy lecą w grupach czy na raz może lecieć 40?Dla nas to oczywiste, że dzielimy na pół i lecą w grupach. Ale dla PZM, to może być ponad siły intelektualne.
Bo regulamin tego nie przewiduje, bo był robiony za czasów innej frekwencji.Czy w sezonach 2010-2013 na zawodach było mniej zawodników łącznie niż teraz? ( PP+Amator+PITy+S2)?
Nie zgodzę się z twierdzeniem, że poziom jest zbyt wysoki w PP i nie będzie miejsca dla wolniejszych.
Po czym wnosisz, że będzie miejsce? Jakieś fakty, konkrety. Ja podałem zestawienie, liczby i oczekuję merytorycznej odpowiedzi.
Brakuje 10-12 miejsc, a zawody z roku na rok mają więcej uczestników, więc na przyszyły sezon może być gorzej!np.
Z PP do Street odejdzie na 100% np. Stefan Hula i 5ciu innych, do MP przejdzie na bank 10 zawodników, z zagranicy nie wpuścimy nikogo do PP a to średnio 2 zawodników.Czy w myśl zasady Polskiej złotej myśli "jakoś to będzie?"
Kolego, nie mam czasu na bicie piany na forum i na wyliczanie współczynników zawodników startujących, napisałem tylko swoje zdanie.
Tą są zawody a nie spotkanie pod MC Donalds.
Tych co nie załapią się do PP , lecą street bez dodatkowego wpisowego- bo nie są zgłoszeni do 2 klas .
mallly200sx napisał/a:Pączek, jak zawodników z PP wstawisz do Street? Po kwalifikacjach? Jak będę zupełnie inne czasy? (jedni jadą z terenem inni bez) Wszyscy startują z ostatniej linii za zawodnikami street? Jakie wpisowe? Proponuje X2 , bo beda w 2 klasach przecież.
Czy 32 zapisanych, zamykamy zapisy, kierujemy do street? I będą fochy jak w wyścigu pokazowym w Poznaniu 2014?
Zapisuje się 40 zawodników. Tor ma 32 pojemności.Kwalifikacje. Zawodnicy lecą w grupach czy na raz może lecieć 40?Dla nas to oczywiste, że dzielimy na pół i lecą w grupach. Ale dla PZM, to może być ponad siły intelektualne.
Bo regulamin tego nie przewiduje, bo był robiony za czasów innej frekwencji.Czy w sezonach 2010-2013 na zawodach było mniej zawodników łącznie niż teraz? ( PP+Amator+PITy+S2)?
Nie zgodzę się z twierdzeniem, że poziom jest zbyt wysoki w PP i nie będzie miejsca dla wolniejszych.
Po czym wnosisz, że będzie miejsce? Jakieś fakty, konkrety. Ja podałem zestawienie, liczby i oczekuję merytorycznej odpowiedzi.
Brakuje 10-12 miejsc, a zawody z roku na rok mają więcej uczestników, więc na przyszyły sezon może być gorzej!np.
Z PP do Street odejdzie na 100% np. Stefan Hula i 5ciu innych, do MP przejdzie na bank 10 zawodników, z zagranicy nie wpuścimy nikogo do PP a to średnio 2 zawodników.Czy w myśl zasady Polskiej złotej myśli "jakoś to będzie?"
Kolego, nie mam czasu na bicie piany na forum i na wyliczanie współczynników zawodników startujących, napisałem tylko swoje zdanie.
Tą są zawody a nie spotkanie pod MC Donalds.
Tych co nie załapią się do PP , lecą street bez dodatkowego wpisowego- bo nie są zgłoszeni do 2 klas .
Amator i MP nie dogadają się. Kwestia charakterologiczna. Zaangażowanie w sport kontra zaangażowanie w pisanie na forum.
Nie jest to kwestia budżetu, w Czechach jestem wolniejszy od faceta na 10 letniej Husqvarnie....
Uważam, że musimy się rozwijać a nie dorabiać teorię(przepisy) do rzeczywistości(naszego poziomu).
Fabio czy uważasz, że Street rozwija supermoto? Pomoże poprawić poziom zawodników z MP, PP? I jakbyś mógł napisać dlaczego tak uważasz. Czy uważasz, że przepełnienie PP to bzdura?
Ja jadę akurat w PP i na kilku rundach się pojawiłem.
Oprócz pisania na forum, startowania na zawodach, staram się coś ruszyć w naszym automobilklubie dla zawodników.
Dzielę się swoimi wątpliwościami i spostrzeżeniami- jako osoby reprezentującą grupę bez spiny- chyba jednak większości startującej.
I w sumie mógłbym mieć w du... Amatorów, w PP powinienem się utrzymać- powiedzmy jestem koło środka, przyśpieszyłem przez sezon- rozwijam się.
Na 2017 robię licencję A, bo chcę pojeździć za granicą ( czysto dla zabawy, poznania nowych obiektów). W 2018 jak nic się nie zmieni w regulaminie widzimy się w MP.
W 2018 jak nic się nie zmieni w regulaminie widzimy się w MP.
+1
Fabio czy uważasz, że Street rozwija supermoto? Pomoże poprawić poziom zawodników z MP, PP? I jakbyś mógł napisać dlaczego tak uważasz. Czy uważasz, że przepełnienie PP to bzdura?
Ja jadę akurat w PP i na kilku rundach się pojawiłem.
Oprócz pisania na forum, startowania na zawodach, staram się coś ruszyć w naszym automobilklubie dla zawodników.
Dzielę się swoimi wątpliwościami i spostrzeżeniami- jako osoby reprezentującą grupę bez spiny- chyba jednak większości startującej.I w sumie mógłbym mieć w du... Amatorów, w PP powinienem się utrzymać- powiedzmy jestem koło środka, przyśpieszyłem przez sezon- rozwijam się.
Na 2017 robię licencję A, bo chcę pojeździć za granicą ( czysto dla zabawy, poznania nowych obiektów). W 2018 jak nic się nie zmieni w regulaminie widzimy się w MP.
Street to jakaś koncepcja, jest po coś (nowi zawodnicy, większa frekwencja, możliwość startów dla Kolegów którzy z różnych powodów nie jadą terenu). Dlatego jestem ZA.
Super, że idziesz do MP.
Trzymam kciuki za Twój rozwój.
Amator i MP nie dogadają się. Kwestia charakterologiczna. Zaangażowanie w sport kontra zaangażowanie w pisanie na forum.
+1 bardzo trafnie to opisałeś :)))
Witajcie...
Temat Pitbike MRF
Oczywiście puchar będzie w tym roku - czy są jacyś chętni z waszego otoczenia na udział w pucharze Pitbike MRF ?
Może ktoś wystawi dziecko ( od lat 12), żonę lub kochankę ??
Dajcie znać w poście poniżej lub w wiadomości prywatnej.
pozdr
Maciej MRF
Strony Poprzednia 1 … 21 22 23 24 25 … 38 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Sezon 2017
Wygenerowano w 0.060 sekund, wykonano 73 zapytań