316

Odp: Sezon 2017

Mały daj już spokój, przecież sam wiesz jak jest.

Klasa amator nie pasuje, ale jak proponowałem, żeby były w nim dwa wyścigi i podnieść wpisowe do 200 to bee. Za to podział PP na 2 grupy po dwa wyścigi, to już ok.

Nie wiem czym to się ma różnić, oprócz nazwy...

z tym, że klasa street osłabi poziom i frekwencję SM zgadzam się w 100%.

Co do liczebności klasy MP, żeby tylko te 10 osób było, bo jak tak dalej będzie z tendencją spadkową, to będzie trzeba zlikwidować, jak amatorów :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

317 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-12-07 00:32:49)

Odp: Sezon 2017

Tylko ostatnie.
W sezonie 2016 w Amatorach pojawiło się ponad 30 nazwisk (przesortowane z motoresults) . Czy to tak mało? O 5 więcej niż w 2015. i jakieś 20 więcej niż w 2014..

W MP 21 nazwisk / 31 w 2015- odpływ ogromny.
W PP  46 nazwisk / 47 w 2015r

Dlatego też uważam, że ścisk w PP będzie ogromy.
A amatorzy to nie takie małe grono.

Pozdrawiam,
Piotrek

318

Odp: Sezon 2017

Ogólnie, nie chcę mi się czytać całego tematu
Moim zdaniem :
Klasa amator - out ! Frekwencja mała, robi się z tego trochę wylęgarnia pucharkowiczów - ludzie z PP w tym roku ,,trzepali" pucharki w Amatorze. Poziom sprzętowy jak w PP - tak jak Jedrzej pisał - kiedyś było tylko PP i nikt nie płakał - a poziom był wysoki.
Puchar- zostaje - i niech jadą w nim Ci ktorzy są szybcy- to jest PUCHAR POLSKI jeżeli ktoś się nie załapie - oznacza to , że musi jeszcze potrenować - np w Street .
Street - mega alternatywa dla tych co nie chcą ryzykowac jazdy z terenem, dla tych których nie załapali się do PP i dla tych którzy zaczynają zabawę.

Jestem tego zdania co Maniek - to są zawody rangi Mistrzostw Polski lub Pucharu Polski - Międzynarodowych , a nie zlot .

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

319 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-12-07 11:07:50)

Odp: Sezon 2017

Pączek nie wiem czy wysiliłeś się sprawdzić czasy, znaleźć potwierdzenie swoich teorii itp.
Za Waszych czasów PP był dużo wolniejszy.

Poziom PP rośnie z roku na rok, i coraz mniej miejsca dla "próbujących", bo i nowych zawodników jest coraz więcej.
Dla przykładu w 2014r roku czasy na 1 rundzie w Bydgoszczy:  wynik  1.09 zamykały pierwszą  12 teraz 22 zawodników jedzie takim tempem

Czasem poniżej 1,11 w 2014r 16 zawodników, teraz 29! 

Czas poniżej 1,07 robiło w 2014 2 osoby z PP, teraz 9.

Najlepszy czas z PP jest o 1,2s lepszy.

Na pierwszej rundzie łącznie z amatorami 32 osoby zrobiły czas poniżej 1,11.
Łącząc klasy 10 osób pojechało by do domu.
Na ostatniej rundzie 12 osób pojechało by do domu- z amatorów tylko 2 osoby złamały czas 1,11!

I z tej grupy do 1,11 (koło 32 osób)  Tylko Hepner ma bilet do S2 ([url]http://www.pzm.pl/pliki/zg/motocykle/supermoto/aktualnosci/komunikat_nr_31-2016_gksm_-_wykaz_zmian_licencji_na_podstawie_klasyfikacji_top-lap_w_supermoto.pdf[/url])

I to są fakty a nie "wydaje mi się".

Ale skoro w komunikacie nie ma spadków z PP do amatorów i awansów z amatorów do PP, to temat już nie aktualny.

Street nie "wychowa" Ci ludzi do PP.

Pozdrawiam,
Piotrek

320

Odp: Sezon 2017

No i do S2 przechodzi tylko jedna osoba z Polakow, tak jak mowi regulamin a nie powtarzane legendy ze przechodza 3-pierwsze miejsca. Teraz chyba dla kazdego jest jasne ze liczy sie top lap(107%) a nie klasyfikacja generalna. Przechodzi tez Benjamin Wolf ktory byl 11 w klasyfikacji generalnej, startowal w trzech rundach i dwa razy zajal 2 miejsce. Podczas gdy Kalnins Imants ktory w generalce zajal 4 miejsce(stracil podium tylko dlatego ze byl pewny 3 miejsca i nie przyjechal na ostatnia runde - bo PZM pojebal sie w punktach i na koniec sezonu zdegradowali Kalinsa) zostaje w PP. Cieszy mnie wysylanie szybkich zagranicznych gosci do MP ale zastanawia czemu Wolf a Kalins nie. Wyglada na to ze w tym roku w MP pojedzie jeszcze mniej osob.

Zapraszam na nasz FanPage! https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/

321

Odp: Sezon 2017

KaspaSM napisał/a:

No i do S2 przechodzi tylko jedna osoba z Polakow, tak jak mowi regulamin a nie powtarzane legendy ze przechodza 3-pierwsze miejsca. Teraz chyba dla kazdego jest jasne ze liczy sie top lap(107%) a nie klasyfikacja generalna. Przechodzi tez Benjamin Wolf ktory byl 11 w klasyfikacji generalnej, startowal w trzech rundach i dwa razy zajal 2 miejsce. Podczas gdy Kalnins Imants ktory w generalce zajal 4 miejsce(stracil podium tylko dlatego ze byl pewny 3 miejsca i nie przyjechal na ostatnia runde - bo PZM pojebal sie w punktach i na koniec sezonu zdegradowali Kalinsa) zostaje w PP. Cieszy mnie wysylanie szybkich zagranicznych gosci do MP ale zastanawia czemu Wolf a Kalins nie. Wyglada na to ze w tym roku w MP pojedzie jeszcze mniej osob.

nikt nikogo w PP nie trzyma, w każdej chwili mając licB można klepnąć A i sru do MP
co do tego Kalnisa to jakaś totalnie dziwna akcja, źle punkty policzyli w PZM? przecież po każdej rundzie sprawa jest jasna kto ile nastukał...

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

322

Odp: Sezon 2017

nikt nikogo w PP nie trzyma, w każdej chwili mając licB można klepnąć A i sru do MP

Dokładnie..... i dodatkowo z lic. A nikt nie będzie robił problemów przy startach zagranicznych.....

323

Odp: Sezon 2017

Franz napisał/a:
KaspaSM napisał/a:

No i do S2 przechodzi tylko jedna osoba z Polakow, tak jak mowi regulamin a nie powtarzane legendy ze przechodza 3-pierwsze miejsca. Teraz chyba dla kazdego jest jasne ze liczy sie top lap(107%) a nie klasyfikacja generalna. Przechodzi tez Benjamin Wolf ktory byl 11 w klasyfikacji generalnej, startowal w trzech rundach i dwa razy zajal 2 miejsce. Podczas gdy Kalnins Imants ktory w generalce zajal 4 miejsce(stracil podium tylko dlatego ze byl pewny 3 miejsca i nie przyjechal na ostatnia runde - bo PZM pojebal sie w punktach i na koniec sezonu zdegradowali Kalinsa) zostaje w PP. Cieszy mnie wysylanie szybkich zagranicznych gosci do MP ale zastanawia czemu Wolf a Kalins nie. Wyglada na to ze w tym roku w MP pojedzie jeszcze mniej osob.

nikt nikogo w PP nie trzyma, w każdej chwili mając licB można klepnąć A i sru do MP
co do tego Kalnisa to jakaś totalnie dziwna akcja, źle punkty policzyli w PZM? przecież po każdej rundzie sprawa jest jasna kto ile nastukał...

Na 2 tyg przed gala ktos nadrobil zaleglosci i zrobil porzadek w wynikach. Radek Kordek na 1 rundzie robil licencje (startowal jako uczestnik a nie jako zawodnik) i skasowali jego punkty, co w rezultacie dalo +2 punkty dla Czudaka, ktory wyprzedzil Kalinsa.

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

324

Odp: Sezon 2017

muszykin99 napisał/a:
Franz napisał/a:
KaspaSM napisał/a:

No i do S2 przechodzi tylko jedna osoba z Polakow, tak jak mowi regulamin a nie powtarzane legendy ze przechodza 3-pierwsze miejsca. Teraz chyba dla kazdego jest jasne ze liczy sie top lap(107%) a nie klasyfikacja generalna. Przechodzi tez Benjamin Wolf ktory byl 11 w klasyfikacji generalnej, startowal w trzech rundach i dwa razy zajal 2 miejsce. Podczas gdy Kalnins Imants ktory w generalce zajal 4 miejsce(stracil podium tylko dlatego ze byl pewny 3 miejsca i nie przyjechal na ostatnia runde - bo PZM pojebal sie w punktach i na koniec sezonu zdegradowali Kalinsa) zostaje w PP. Cieszy mnie wysylanie szybkich zagranicznych gosci do MP ale zastanawia czemu Wolf a Kalins nie. Wyglada na to ze w tym roku w MP pojedzie jeszcze mniej osob.

nikt nikogo w PP nie trzyma, w każdej chwili mając licB można klepnąć A i sru do MP
co do tego Kalnisa to jakaś totalnie dziwna akcja, źle punkty policzyli w PZM? przecież po każdej rundzie sprawa jest jasna kto ile nastukał...

Na 2 tyg przed gala ktos nadrobil zaleglosci i zrobil porzadek w wynikach. Radek Kordek na 1 rundzie robil licencje (startowal jako uczestnik a nie jako zawodnik) i skasowali jego punkty, co w rezultacie dalo +2 punkty dla Czudaka, ktory wyprzedzil Kalinsa.

ja pier....

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

325

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

z tym, że klasa street osłabi poziom i frekwencję SM zgadzam się w 100%.

Zgadzasz sie z tym chociaż takiej klasy nie było i nikt tak naprawde nie wie jak będzie? Bardzo ciekawie.

Pączek, zgadzam sie z Tobą ale nie do końca, "Ci co sie nie zakwalifikowali muszą poćwiczyć w street" a tam cieżko będzie poprawić swoją jazde, tym bardziej że najwolniejsi najwiecej tracą w terenie ;)

Levis,

levis napisał/a:

Klasa amator nie pasuje, ale jak proponowałem, żeby były w nim dwa wyścigi i podnieść wpisowe do 200 to bee. Za to podział PP na 2 grupy po dwa wyścigi, to już ok.

Zobacz levis że to będzie praktycznie to samo, tyle że wtedy nie będzie zbierania pucharków i będzie dodatkowa okazja żeby sie szkolić.
A prawda jest taka że Ci amatorzy i tak będą jechali w tych klasach też będziesz miał z kim rywalizować, nie musisz sie obawiać że Ci wszyscy odjadą :) Wszystkim chodzi o poprawienie poziomu, o to żeby amatorzy to był wstęp do wyścigów a nie klasa na kilka sezonów.

Husqy SMR-R 450

326

Odp: Sezon 2017

mallly200sx napisał/a:

Pączek nie wiem czy wysiliłeś się sprawdzić czasy, znaleźć potwierdzenie swoich teorii itp.
Za Waszych czasów PP był dużo wolniejszy.

Poziom PP rośnie z roku na rok, i coraz mniej miejsca dla "próbujących", bo i nowych zawodników jest coraz więcej.
Dla przykładu w 2014r roku czasy na 1 rundzie w Bydgoszczy:  wynik  1.09 zamykały pierwszą  12 teraz 22 zawodników jedzie takim tempem

Czasem poniżej 1,11 w 2014r 16 zawodników, teraz 29! 

Czas poniżej 1,07 robiło w 2014 2 osoby z PP, teraz 9.

Najlepszy czas z PP jest o 1,2s lepszy.

Na pierwszej rundzie łącznie z amatorami 32 osoby zrobiły czas poniżej 1,11.
Łącząc klasy 10 osób pojechało by do domu.
Na ostatniej rundzie 12 osób pojechało by do domu- z amatorów tylko 2 osoby złamały czas 1,11!

I z tej grupy do 1,11 (koło 32 osób)  Tylko Hepner ma bilet do S2 ([url]http://www.pzm.pl/pliki/zg/motocykle/supermoto/aktualnosci/komunikat_nr_31-2016_gksm_-_wykaz_zmian_licencji_na_podstawie_klasyfikacji_top-lap_w_supermoto.pdf[/url])

I to są fakty a nie "wydaje mi się".

Ale skoro w komunikacie nie ma spadków z PP do amatorów i awansów z amatorów do PP, to temat już nie aktualny.

Street nie "wychowa" Ci ludzi do PP.

Z tego co pamiętam - w 2013 roku w PP pojechałem w Bydzi 1.06 więc nie uważam, że w tym roku poziom jest dużo wyższy - nie licząc kosmity Hepnera - który na seryjnym koniu i starych gumach szedł jak zły.  Weź tez pod uwagę jak zmienił się poziom sprzętowy i oponowy przez te 3 lata .

Jeżeli będzie pełna ekipa w PP to Ci co nie załapią się do PP jadą Streeta.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

327

Odp: Sezon 2017

Czytam urywkami temat. W 2017 zamierzam startować pierwszy raz w życiu. Z tego co napisał Maniek wydedukowałem, że nowe zasady będą wprowadzone w 2018 roku ? Więc co za tym idzie czy coś się zmieni w 2017 ? Jeżeli zmiany są na nadchodzący rok to zabieram się do lektury stron :)

328

Odp: Sezon 2017

radek145 napisał/a:

Czytam urywkami temat. W 2017 zamierzam startować pierwszy raz w życiu. Z tego co napisał Maniek wydedukowałem, że nowe zasady będą wprowadzone w 2018 roku ? Więc co za tym idzie czy coś się zmieni w 2017 ? Jeżeli zmiany są na nadchodzący rok to zabieram się do lektury stron :)

Jednak przeczytaj całość.

P.S> chłopaki mam nadzieje że nie będziecie się denerwować jak w MP polecę czarnym koniem bo w PP będzie za ciasno a street mnie nie kręci ;)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

329 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-12-07 22:33:50)

Odp: Sezon 2017

Dubel bloki będą leciały ;) ja i Rafał licencja A w 2017 :)

Pozdrawiam,
Piotrek

330

Odp: Sezon 2017

Klasa PP to wieczny Puchar :D nikt do mp nie przejdzie a jak będzie musiał to zrezygnuje masakra :]

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI