286

Odp: Sezon 2017

Regulamin to raczej styczen/luty będzie publikowany co do zmian to nigdy nic nie jest pewne... poza tym sprzet szykuj normalnie do startów najwyżej polecisz w mp z szybszymi prosami

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

287

Odp: Sezon 2017

hermes napisał/a:

Regulamin to raczej styczen/luty będzie publikowany co do zmian to nigdy nic nie jest pewne... poza tym sprzet szykuj normalnie do startów najwyżej polecisz w mp z szybszymi prosami

+7

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

288

Odp: Sezon 2017

U Niemców też są zmiany w regulaminie, ale te lenie śmierdzące opubkilowali kalendarz i regulamin przed ok. tygodniem. A wszystko po to żeby móc się opierdalać przez całą zimę i wiosnę. Skandal!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

289

Odp: Sezon 2017

Właśnie przeczytałem cały temat i zajęło mi to chyba z 2 godziny.
Zauważylem że jest tu ogromny strach przed zmianami.
Każdy pisze co myśli a levisowi i tak nic nie pasuje.
Nie chce nikogo przekonywać do tych zmian i pisać "będzie lepiej" poprostu zobaczmy na realia, są państwa gdzie jadą "street" i są chętni na to. U nas też sie znajdą, ten komu tam nie będzie pasowało przejdzie do pucharu w którym nie ma takiej walki jak wszyscy jadący w amatorach opisują. Nikt nikogo nie rozjedzie dla wyższego miejsca, jest może ciaśniej ale to daje szanse nawiązania walki.
Był kiedyś tylko puchar i jakoś Ci którzy startowali wtedy pierwszy raz przeżyli, może dojechali na końcu ale żyją.
Fajnie by było wprowadzić jedynie przepis że x% czasu z MP zmusza nas do przejścia. Poprostu po to żeby w pucharze dało sie startować, bo frekwencja w tym roku była całkiem niezła w przeciwieństwie do mistrzostw ;)

Husqy SMR-R 450

290

Odp: Sezon 2017

Wiktor, masz rację. Jest lajt jak w amatorach. 1:29 z filmiku to potwierdza :D

[url]https://www.youtube.com/watch?v=xE-XOdQjP7I[/url]

Z tekstów, które tutaj padały można wywnioskować, że zamknięcie klasy amator jest już przesądzone i jest to największy błąd jaki można popełnić, jeżeli chodzi o napływ nowych ludzi. Wspomnicie jeszcze moje słowa za 3-4 lata.

Pozdro

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

291 Ostatnio edytowany przez Spidi (2016-12-04 22:36:10)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Z tekstów, które tutaj padały można wywnioskować, że zamknięcie klasy amator jest już przesądzone i jest to największy błąd jaki można popełnić, jeżeli chodzi o napływ nowych ludzi. Wspomnicie jeszcze moje słowa za 3-4 lata.

Levis z całą moją synpatią do Ciebie ale samo się ciśnie na usta - co daje Ci podstawy żeby być w tej sprawie wyrocznią? Skoro coś działa na całym świecie gdzie to czemu ma się nie przyjąć u nas? Czemu nie podpatrywać lepszy h/większych/lepiej zorganizowanych/bardziej doświadczonych?
Wszędzie mówią, że to świetna opcja pomagająca rozwijać ten sport i zachęcać do niego zupełnie nowych ludzi... Nawet tutaj na forum swego czasu pisał o tym jakiś zawodnik, chyba ze wschodu, że u nich to był strzał w dziesiątkę i bardzo pomógł.
Czemu nie dać tej klasie szansy i zwyczajnie nie spróbować?
Ja bym zrozumiał jeszcze gdyby lament był bo zamykają PP i zostaje MP ale klasa amator w praktyce niemal niczym nie różniła sie od PP. To faktycznie byłby błąd(likwidacja PP zamiast amatorów) ale wiele innych osob, Street widzi raczej jako szansę. Sam znam kilka osob mających SM i upalanacych je na torach, które zawsze mówiły, że na zawody zaczną jeździć jak zrobią klasę bez terenu, tak jak na zachodzie. Są zwyczajnie ludzie nie zainteresowani, z rożnych względów, jazda w terenie. Ot i tyle.
Przecież klasa Street/amator to z założenia zabawa, trening i nauka a nie wyścig o złote kalesony. Poważne ściganie jest w MP.

Nawet jak nic z tego nie wyjdzie(w co szczerze wątpię) to i tak warto spróbować i nie patrzeć na wszystko wyłącznie z perspektywy własnego nosa. Czasem dobrze spojrzeć nieco szerzej i pomyśleć co jest dobre dla rozwoju dyscypliny, jej przyszłości, frekwencji i poszerzenia grona zainteresowanych...

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

292

Odp: Sezon 2017

Ja już zakończyłem swój udział w tym temacie. Ci co mieli zrozumieć, to zrozumieli.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

293 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-12-04 22:43:30)

Odp: Sezon 2017

Spidi mam tylko do Ciebie jedno pytanie. Pomijając Włochy, Litwę i Łotwę, gdzie masz jeszcze klasę street jako Puchar/ Mistrzostwo kraju?
Pytam z ciekawości, nie to żebym jej szukał i nie mógł znaleźć ;)

Pozdrawiam,
Piotrek

294 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2016-12-04 23:32:32)

Odp: Sezon 2017

mallly200sx napisał/a:

Spidi mam tylko do Ciebie jedno pytanie. Pomijając Włochy, Litwę i Łotwę, gdzie masz jeszcze klasę street jako Puchar/ Mistrzostwo kraju?
Pytam z ciekawości, nie to żebym jej szukał i nie mógł znaleźć ;)

Z tych Państw, które mam teraz w głowie to na bank:

Hiszpania
Portugalia

Muszę zobaczyć ale jest ich więcej

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

295

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Wiktor, masz rację. Jest lajt jak w amatorach. 1:29 z filmiku to potwierdza :D

[url]https://www.youtube.com/watch?v=xE-XOdQjP7I[/url]

Panie daj Pan spokój bo zaraz do sądu pójdziemy... ;)

#66

296 Ostatnio edytowany przez adrmln90 (2016-12-05 01:08:22)

Odp: Sezon 2017

Panowie już od dłuższego czasu śledzę przebieg tej dyskusji i chcę poruszyć kilka kwestii .

W 2016 miałem wystartować w amatorach ale z z przyczyn nie zależnych ode mnie musiałem odpuścić .
A wiec tak, w 2017 jako iż będzie to mój pierwszy sezon w którym nie będzie klasy amator muszę wystartować w klasie Street .
Zakładam również że poza mną dołączy kilka nowych osób co ma na celu utworzenie klasy Street .
Nie powiem opcja fajna są gusta i guściki ale osobiście nie widzę żadnego problemu w jej utworzeniu a nawet stwierdzam że jest to naprawdę fajna perspektywa na przyciągnięcie nowych ludzi do sportu .

Ale dobrze ,  pomijając to zakładam że ktoś z klasy Street będzie chciał przejść do PP i tutaj moim zdaniem pojawia się problem .
Amator moim zdaniem był swoistym przedsionkiem i miał zweryfikować ludzi którzy chcą się ścigać i mają chęci aby rozwijać się od tych którzy tylko przyjadą raz/dwa aby zobaczyć jak to jest  .
Osoba która przechodzi z klasy Street po pierwsze nie miała do czynienia z sekcją terenową , z jej zapoznaniem etc .
Druga kwestia pomijam już sekcje terenową bo każdy kto ma SM sobie z tym poradzi i polata po lesie w swojej okolicy i nauczy się
jazdy "jako tako w terenie" , ale jeżeli jadąc na rundę , zakładam że będzie duża frekwencja gdzie jak dobrze zrozumiałem muszę się
zakwalifikować na podstawie wykręconego czasu to widzę to mocno pod znakiem zapytania .
Dlaczego ? nie ulega wątpliwości że w PP będzie ogrom ludzi którzy coś już tam jeżdżą i zakwalifikowanie będzie trudne a dla człowieka przechodzącego z klasy Street która teraz służy jako Amator będzie naprawdę trudne .
Do czego zmierzam , Panowie osoba która ma przyjechać na rundę, wydać pieniądze poświecić swój czas i nie wystartować bo nie zakwalifikowała sie to jednak może być zniechęcające . Dobrze zakładam przyjade 1 , 2 , 3 a za 5 się zakwalifikuje bo może będzie mała frekwencja , ale mimo wszystko gdzie tu sens ? .
Oczywiście ciesze się że mamy nowe perspektywy jak klasa Street , ale osobiście twierdze że Amator był jest i będzie potrzebny bo tam "Świeżak" sie doszkala i zdobywa
doświadczenie . Nie wiem ale przekonam sie osobiście czy klasa Street pozwoli mi rowinąć umiejętności aby w przyszłości mógł sie bez problemu zakwalifikować w PP .
I pomimo nagonki na Levis'a przyznam mu w tej sprawie racje bo jeżeli człowiek ma sie rozwijać i iść dalej to zaczyna od "Pełnowartościowego Amatora"
Jeżeli coś przekręciłem proszę o poprawienie .

(BTW. Pozdro Trawer , odrestaurowana CRF'a już niedługo będzie gotowa :) )

Pozdrawiam ,

CRF450R SM

297

Odp: Sezon 2017

Klasa street nie jest przedsionkiem sm! To zupelnie cos innego. Supermoto bedzie rozgrywane w dwóch klasach MP i PP. Tak jak pisalem wcześniej jeżeli będzie tak, że regularnie będzie nad stan w PP to naturalną sprawą będzie podział PP tak jak było to kiedyś.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

298

Odp: Sezon 2017

Maniek, a czy będzie można wprowadzić 2 klasy już w sezonie 2017?  Chodzi o to że z amatorem (ok 10 osob co runde) nie będzie faktycznie miejsca bo puchar był już całkiem mocno obstawiony. Myśle że propozycja podzialu na c1 i c2 wszystkich by satysfakcjonowała, w klasach by był mniejszy tłok. Pytanie tylko czy jest na to miejsce w czasowym harmonogramie bo już teraz część osob narzeka na późno kończący sie dzień. Bo nie ukrywam że martwią mnie słowa "regularny nad stan" bo przy 5 rundach w sezonie jak sie skapną po 3 rundzie że trzeba coś zmienić to klasyfikacja sezonowa i tak dla wielu straci sens, a część osob sie zniecheci do przyjezdzania i nieklasyfikowania sie.

Husqy SMR-R 450

299

Odp: Sezon 2017

Uprzedzając pytanie czym sie różni dzielnie PP od zostawienia amatorów :
Będzie to nadal amator ale pod nazwa Puchar Polski ;) a osoby ktore są wolniejsze ale nie chcą być "amatorem" bedą dalej w pucharze ;) Kolejny plus takiego amatora to 2 wyścigi
Taki podział był by fajny .

SMR 570 '01 ---> YZF 450 '07

300

Odp: Sezon 2017

Zgadzam się z Niwym , pomysł jest świetny , tylko pozostaje kolejna kwestia , czy podzielenie PP będzie możliwe z początkiem pucharu ? , czy dopiero w trakcie sezonu jak się okaże że frekwencja dopisuje ?  . No i jak czasowo czy wtedy wszystko się pomieści .

CRF450R SM