241

Odp: Sezon 2017

snieg napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:

Dlatego też staramy się zrobić coś bez podnoszenia wpisowego. Wiem jak by zareagowała większość ludzi w PP.

No widzisz i takie błędne koło..

PP nie ruszamy, bo się będą "burzyć", ale amatorów już u*ierdolić można.

Umówmy się, że PP jest klasą nadrzędną

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

242

Odp: Sezon 2017

Lucek napisał/a:

Levis chyba pisales gdzies ze nie jedziesz w '17, to po sie tak spinasz o to wszystko.

W sumie nie wiem. Chciałem ratować sytuacje, zrobiłem mala promocje klasy amator na fb i forum - przyjechali na ostatnia rundę prawie 100% więcej ludzi. Duzi zadeklarowało starty w przyszłym sezonie. Jeszcze więcej wyraziło chęć jakby były 2 wyścigi. To wszystko na nic, bo są juz plany...

Wystarczyłyby drobne zmiany, choćby na temat treningów. Zrobić tak, ze dana grupa za te 30 zeta jedzie 2x20 min.

Niby drobna zmiana, a jazdy 2x wiecej.

Podejścia "jak dla Ciebie za drogi ku boisz się o zdrowie, to jedz na Radom" nawet nie chce mi się komentować...

W związku tm,  ze są pity i kolejna klasa street, to klasa amator zostaje zgładzona, bo zabrakłoby czasu w ciagu dnia na tyle klas...

Ciekawy jestem tych zmian, zobaczymy co będzie.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

243 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2016-11-29 15:26:12)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:
Lucek napisał/a:

Levis chyba pisales gdzies ze nie jedziesz w '17, to po sie tak spinasz o to wszystko.

W sumie nie wiem. Chciałem ratować sytuacje, zrobiłem mala promocje klasy amator na fb i forum - przyjechali na ostatnia rundę prawie 100% więcej ludzi. Duzi zadeklarowało starty w przyszłym sezonie. Jeszcze więcej wyraziło chęć jakby były 2 wyścigi. To wszystko na nic, bo są juz plany...

Wystarczyłyby drobne zmiany, choćby na temat treningów. Zrobić tak, ze dana grupa za te 30 zeta jedzie 2x20 min.

Niby drobna zmiana, a jazdy 2x wiecej.

Podejścia "jak dla Ciebie za drogi ku boisz się o zdrowie, to jedz na Radom" nawet nie chce mi się komentować...

W związku tm,  ze są pity i kolejna klasa street, to klasa amator zostaje zgładzona, bo zabrakłoby czasu w ciagu dnia na tyle klas...

Ciekawy jestem tych zmian, zobaczymy co będzie.

Levis już wcześniej pisałem, że treningi wolne dzień wcześniej nie są częścią zawodów, a jedynie chęcią organizatora na dorobienie kasy. Równie dobrze nie musiało by być treningów przed zawodami i co Ty byś wtedy zrobił?? Myślę, że wypowiedź była by następująca " Jak mam przyjechać na zawody wpłacić 150zł i pojechać 3 x 15 min i wyścig to to olewam"

Tak jak pisał już ktoś wcześniej zobacz ile w przeliczeniu kosztują wolne treningi na WMMP albo Alpe Adria

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

244

Odp: Sezon 2017

gownobicie widzę trwa w najlepsze hheeh, ludzie kochani klasa amator wyleciała bo była nierentowna, startowała Was garstka a wpisowe kosztowało tyle co zakupy na obiad w bierdonce, pretensje możecie mieć tylko i wyłącznie do siebie! pierdolenie ze teraz nie macie gdzie startować to już sroga  przeginka, nasz puchar naprawdę nie ma wybitnie dużego poziomu i każdy sobie w nim poradzi (wiem bo spędziłem tak kilka ładnych sezonów ) zresztą każdy kto ma odrobinę ambicji chce równać w górę a nie w dół,  najlepszym przykładem jest Marzenka #13 która po jednym wyścigu w amatorach stwierdziła że to wali i idzie do PP bo to lipa w amatorach latać,  dziewczyna ma większe jaja niż większość z Was wylewajacych żale nad tą klasa

HUSKA FC 250 / 2018
HUSKA FS 450 / 2018
HUSKA FS 450 / 2021

245

Odp: Sezon 2017

Poza wprowadzaniem zmian w klasach (nie ważne czy do czegokolwiek dojdzie) trzeba ruszyć coś z prem.

Jest oficjalny fanpage Supermoto.pl ([url]https://www.facebook.com/SUPERMOTOPL-123516470997366/[/url]), który ma 2.8tys polubień i ostatnim postem na nim są zdjęcia z Agatką z rundy w Poznaniu, pomijam że od tego czasu wydarzyło się kilka innych rund to nie ma nawet informacji o wynikach. W opisie grupy mamy napisane "Polskie SUPERMOTO na Facebooku. Newsy, zdjęcia, wydarzenia!", nie znajdziemy tam niczego aktualnego z tych rzeczy.
Tak dla porównania Czeski fp ma 174 tys polubień i co chwile pojawia się coś nowego na stronie.

Żeby wystartować w zawodach informacje są potrzebne, najlepiej w jak najprostszej formie. jedyne gdzie je znajdziemy to w regulaminie (który może być trochę niezrozumiały dla niektórych) lub na forum (które jest jeszcze bardziej niezrozumiałe). Wchodzimy w zakładkę Mp i pp i jest wątek jak wystartować w zawodach, na 23 strony! Wystarczyłby krótki opis jak przygotować motocykl (woda w chłodnice, drut na śrubki i  opis jak to zrobić żeby nie wywiercić dziury w palcu), co należy przygotować na pierwsze zawody oraz prosty opis jak wygląda proces wyrabiania licencji.

246 Ostatnio edytowany przez Spidi (2016-11-29 17:53:52)

Odp: Sezon 2017

levis napisał/a:

Takimi drobnymi detalami zaczynacie z polskiego sm robic sport tylko dla "bogatych'. Jak dalej bedzie to na runde bedzie szo 1000 nawet dla tych ktorzy chca sprobowac.

Reasumujac - ktos majacy do wyboru rookie 600 czy tam inne plastiki, a sm wybierze te pierwsze.

Levis po pierwsze to już samo motocyklowe hobby jest zabawą dla bogatych a ściganie się na nich tym bardziej.
Dla większości "normalnych" ludzi to co robimy,  niezależnie od formy motocyklowej zajawki, to z założenia zwykły kaprys i głupota... ;)

A co do porównania do wyścigów drogowych no proszę Cię... ;)
Chyba nie pisałeś serio?
Przecież tam jest kilka razy drożej na każdym kroku - począwszy od wpisowego, przez zakup, przygotowanie motocykla, opony i ewentualne gleby, które zwykle są znacznie bardziej bolesne i bez porównania bardziej kosztowne.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

247 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2016-11-29 17:36:32)

Odp: Sezon 2017

Dokładnie jako fan VR46 w motoGP nawet nie popatrzyłbym na SM gdyby było mnie stać na nowe R6 z torowymi owiewkami i całą otoczkę zawodów z tym związaną. Do SM na początku przyciągnęło mnie to że jest kilka razy taniej podejść do ewentualnych zawodów, obecnie po prostu to polubiłem a na zawody nie mam czasu;) Więc w moim przypadku "miłość" do SM to całkowity przypadek i jak bym miał kase to bym tego pewnie niestety nie zaznał;)

248

Odp: Sezon 2017

Moim zdaniem :] to Pzm hamuje nasz rozwój jak chodzi o supermoto głównie chodzi o brak torów ponieważ nie zdają homologacji bo nie ma nawierzchni jak w poznaniu i te tory które odeszły albo nie chcą organizować rund bo je na to porostu  nie stać ze względu na koszta powiązane z pzm jak sędziowie czy homologacja itd .
Tak samo czemu u nas nie ma klasy jak np w czechach gdzie startują dzieciaki po nawet 3 lata bo młodzież jest przyszłością każdego sportu ale niestety PZM jest jak blokada w chińskim skuterze da się odblokować ale trzeba poświęcić na to czas i pieniądze  :]
Kolejna sprawa jak chodzi u nas o głupie zasady jak chodzi opcje BigFoot czyli duże koła sprawa wielu osobą znana i oczywiście super homo całkowicie bez sensu zabiera tylko czas jak chodzi o zawody powinien to być porostu wolny trening dla zawodników i tyle czasy nie powinny być liczone to nie mistrzostwa  świata  by to nam było potrzebne :]
Kiedyś jak były początki supermoto  to nikt nie potrzebował super fur za 50k zakładało się zwykłe opony drogowe i ludzie dawali rade na wszystkich gatunkach motocykli i mieli z tego przyjemność powoli supermoto zamienia się w klasę prestiż co powoduje że ci z mniejszym zasobem gotówki rezygnują bo są uważane za gorsze trzeba mieć przyjemność z jazdy i łączyć siły by zrobić z tego sportu coś świetnego i tu nasuwają mi się święte słowa Janusza Kotlinskiego od kaczora nie sprzęt lecz technika robi z ciebie zawodnika .
A jak chodzi o klasę która już na pewno będzie czyli super asfalt to beznadziejny pomysł bo to strasznie osłabi zasoby zawodników z PP i MP bo ci co zawsze narzekali na odcinek terenowy właśnie tam się udadzą i się zrobi totalny kataklizm to powinno być prawdziwe supermoto a nie jakieś podróbki ale wiadomo o co chodzi nowe klasy więcej pucharów więcej mistrzów :D
Jak chodzi o klasę pitbike może i narzekałem ale moim zdaniem po zakończonym sezonie stwierdzam że to był super pomysł bo jest tam wielu młodych zawodników którzy zasilą miejsca w Mistrzostwach Polski  i Pucharze Polski :]
Kolejna sprawa jak PZM sie tym zajmuje to niech znajdą nowe tory i dadzą im możliwość organizowania takich zawodów bez rżnięcia w wiadomo co  :]
Jak ja bym organizował rundę supermoto to by nie było takich problemów ale jak powiedziałem PZM hamuje rozwój tej dyscypliny   ale jak by mi dali zorganizować rundę na moich zasadach i na torze który wybiorę i odcinek terenowy który bym wybudował to byście zobaczyli co to supermoto z publicznością i dobrą zabawą :D Fajnie by było zorganizować takie coś razem z jakąś inną imprezą wspólnie bo to było też jakiś wydarzenie ale wiadomo marzenia pod patronatem się nie spełniają :]

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

249

Odp: Sezon 2017

Maciej, Ty to jesteś jednak gość. Nie dość, że 100 pożyczył bez procentu, to jeszcze takie mądre rzeczy pisze ! :D

Jak tylko zorganizujesz jakieś zawody o puchar Wiśni to jestem i jebie te zawody o pucharki z PZM :D (chyba, że będzie padać haha - nie no, żartuję :D )

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

250

Odp: Sezon 2017

Wisnia napisz nam wszystkim jakie sa te straszne oplaty za homologacje. Była możliwość organizacji zawodów w Toruniu na rally cross i z tego co pamiętam wy się tym zajmowaliście, powiedz co poszło nie tak. Może na sezon 2017 uda się Wilmatowi zrobić tą runde.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

251

Odp: Sezon 2017

Jak chodzi o koszta homologacji to widać po właścicielach toru że to nie mała suma   i nie pisałem że są straszne :]
jak chodzi o naszą współprace w zorganizowaniu rundy w Toruniu to lepiej nie gadać o tym publicznie bo by się wstydu najedli że można coś obiecać a potem zrzucić ten problem na inny klub :]
Jak by nasza firma organizowała zawody to na pewno bez znaczku PZM ale jak by to powstało i by ktoś wystartował to by licencje potracili i oczywiście nas tez by konsekfencje nie omineły  :]
Drifty to największy fuksiarz który wyrwał się z systemu  i jakoś sobie radzi   może kiedyś i nasz sport to czeka :D

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

252 Ostatnio edytowany przez muszykin99 (2016-11-29 23:43:05)

Odp: Sezon 2017

bagins1983 napisał/a:

by nie tworzyć pewnych wynaturzeń

np

zawodnicy z Niemiec jeżdżący na poziomi MP siedzą w PP
zawodnicy w PP którzy nie koniecznie chcą isć do MP
zawodnicy w Amatorach którzy ewidentnie odstają od poziomu tej grupy - Agata w poznaniu 

podział na klasy według osiąganych czasów przyniesie lepsze korzyści niż likwidacja Amatorów

dziś w MP lata około 15 osób
zlikwidujemy Amatora a PP albo będzie przepełniony, albo zwyczajnie grono ludzi oleje wyścigi
bo jaki sens jechać 400 km by dowiedzieć się że się nie zakwalifikowało

Te slowa bardzo mi sie podobaja. Sadze ze wlasnie zamiast probowac naprawiac supermoto "od dolu" powinnismy zastanowic sie dlaczego jest taka sytuacja ze w MP jezdzi garstka osob a PP jest przepelnione. Malo kto chce isc do klasy wyzej - to jest problemem. Zmiany powinny nastapic "od gory" zeby kazdy kto zaczyna przygode z SM mial cel, zeby kiedys awansowac do najwyzszej klasy Mistrzowskiej. Ja sam mam watpliwosci jak bedzie wygladal nastepny sezon, czy nie bede odstawal i scigajac sie w 10-15zawodnikow w MP, jechal caly wyscig nie majac przed soba/za soba zadnego rywala. Tymbardziej ze moj sprzet bedzie nieco odstawal od reszty. To wlasnie moim zdaniem jest problem. Moze faktycznie czas wprowadzic zmiany i dajmy na to zawodnikow mieszczacych sie w 110% top lap MP wrzucic do klasy mistrzowskiej? Wtedy bylby wiekszy luz w PP, zawodnicy z klasy Amator nie musieliby sie martwic o zakwalifikowanie do PP. Wtedy nawet wolniejsi zawodnicy w MP jechaliby w kontakcie i ostro walczyli o pozycje?
Sadze ze jesli w jakis sposob odwrocilibysmy proporcje frekwencji w MP i PP to kazdy pchalby sie do klasy wyzej. Ja i chlopaki z ktorymi jezdze z pewnoscia tak.

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

253

Odp: Sezon 2017

muszykin99 napisał/a:
bagins1983 napisał/a:

by nie tworzyć pewnych wynaturzeń

np

zawodnicy z Niemiec jeżdżący na poziomi MP siedzą w PP
zawodnicy w PP którzy nie koniecznie chcą isć do MP
zawodnicy w Amatorach którzy ewidentnie odstają od poziomu tej grupy - Agata w poznaniu 

podział na klasy według osiąganych czasów przyniesie lepsze korzyści niż likwidacja Amatorów

dziś w MP lata około 15 osób
zlikwidujemy Amatora a PP albo będzie przepełniony, albo zwyczajnie grono ludzi oleje wyścigi
bo jaki sens jechać 400 km by dowiedzieć się że się nie zakwalifikowało

Te slowa bardzo mi sie podobaja. Sadze ze wlasnie zamiast probowac naprawiac supermoto "od dolu" powinnismy zastanowic sie dlaczego jest taka sytuacja ze w MP jezdzi garstka osob a PP jest przepelnione. Malo kto chce isc do klasy wyzej - to jest problemem. Zmiany powinny nastapic "od gory" zeby kazdy kto zaczyna przygode z SM mial cel, zeby kiedys awansowac do najwyzszej klasy Mistrzowskiej. Ja sam mam watpliwosci jak bedzie wygladal nastepny sezon, czy nie bede odstawal i scigajac sie w 10-15zawodnikow w MP, jechal caly wyscig nie majac przed soba/za soba zadnego rywala. Tymbardziej ze moj sprzet bedzie nieco odstawal od reszty. To wlasnie moim zdaniem jest problem. Moze faktycznie czas wprowadzic zmiany i dajmy na to zawodnikow mieszczacych sie w 110% top lap MP wrzucic do klasy mistrzowskiej? Wtedy bylby wiekszy luz w PP, zawodnicy z klasy Amator nie musieliby sie martwic o zakwalifikowanie do PP. Wtedy nawet wolniejsi zawodnicy w MP jechaliby w kontakcie i ostro walczyli o pozycje?
Sadze ze jesli w jakis sposob odwrocilibysmy proporcje frekwencji w MP i PP to kazdy pchalby sie do klasy wyzej. Ja i chlopaki z ktorymi jezdze z pewnoscia tak.

Tak i Nie bo jak ktoś przechodzi do MP to rezygnuje bo się boi że będzie obstawiał tyły dlatego ludzie 100 lat będą w pp śmigają co roku poziom naszych zawodników się zwiększa ale ci co chcą zawsze będą śmigać bo dla niektórych puchary najważniejsze dlatego powstała klasa amator by posmakować smak zwycięstwa i iść zasilić szeregi PP i śmigać co najważniejsze dla frajdy  :]

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

254

Odp: Sezon 2017

wiśnia84 rm-z napisał/a:
muszykin99 napisał/a:
bagins1983 napisał/a:

by nie tworzyć pewnych wynaturzeń

np

zawodnicy z Niemiec jeżdżący na poziomi MP siedzą w PP
zawodnicy w PP którzy nie koniecznie chcą isć do MP
zawodnicy w Amatorach którzy ewidentnie odstają od poziomu tej grupy - Agata w poznaniu 

podział na klasy według osiąganych czasów przyniesie lepsze korzyści niż likwidacja Amatorów

dziś w MP lata około 15 osób
zlikwidujemy Amatora a PP albo będzie przepełniony, albo zwyczajnie grono ludzi oleje wyścigi
bo jaki sens jechać 400 km by dowiedzieć się że się nie zakwalifikowało

Te slowa bardzo mi sie podobaja. Sadze ze wlasnie zamiast probowac naprawiac supermoto "od dolu" powinnismy zastanowic sie dlaczego jest taka sytuacja ze w MP jezdzi garstka osob a PP jest przepelnione. Malo kto chce isc do klasy wyzej - to jest problemem. Zmiany powinny nastapic "od gory" zeby kazdy kto zaczyna przygode z SM mial cel, zeby kiedys awansowac do najwyzszej klasy Mistrzowskiej. Ja sam mam watpliwosci jak bedzie wygladal nastepny sezon, czy nie bede odstawal i scigajac sie w 10-15zawodnikow w MP, jechal caly wyscig nie majac przed soba/za soba zadnego rywala. Tymbardziej ze moj sprzet bedzie nieco odstawal od reszty. To wlasnie moim zdaniem jest problem. Moze faktycznie czas wprowadzic zmiany i dajmy na to zawodnikow mieszczacych sie w 110% top lap MP wrzucic do klasy mistrzowskiej? Wtedy bylby wiekszy luz w PP, zawodnicy z klasy Amator nie musieliby sie martwic o zakwalifikowanie do PP. Wtedy nawet wolniejsi zawodnicy w MP jechaliby w kontakcie i ostro walczyli o pozycje?
Sadze ze jesli w jakis sposob odwrocilibysmy proporcje frekwencji w MP i PP to kazdy pchalby sie do klasy wyzej. Ja i chlopaki z ktorymi jezdze z pewnoscia tak.

Tak i Nie bo jak ktoś przechodzi do MP to rezygnuje bo się boi że będzie obstawiał tyły dlatego ludzie 100 lat będą w pp śmigają co roku poziom naszych zawodników się zwiększa ale ci co chcą zawsze będą śmigać bo dla niektórych puchary najważniejsze dlatego powstała klasa amator by posmakować smak zwycięstwa i iść zasilić szeregi PP i śmigać co najważniejsze dla frajdy  :]

Tez sie tego boje :) Ale jesli w MP byloby na kazdej rundzie ok 30 zawodnikow i walka ramie w ramie jak w PP to bylaby spora frajda nawet walczac o koncowe pozycje. W przypadku zaproponowanym przeze mnie klase Amator moznaby zlikwidowac, lub wprowadzic przepis ze Amator mozna leciec tylko 1 sezon.

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

255

Odp: Sezon 2017

ja tam nigdy pucharu nie liznąłem i znając życie nie liznę - chyba, że wszystkim innym motocykle powybuchają :D

Co do MP - no tam to już jest kasa, nie ma co pierdolić. Nie dziwię się niektórym chłopakom, że nie idą rywalizować z budżetem 2k na rundę vs 2k na sezon :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450