46 Ostatnio edytowany przez Spidi (2016-11-22 15:31:16)

Odp: Yamaha mt07

Heh no ale ja właśnie o prędkości maksymalnej cały czas piszę. :)
270 czy nawet 260(licznikowe) to są dalej pułapy prędkości dla SuperSport'ów(600) albo mniej sportowych ale dużo mocniejszych motocykli. Nie ma cudów i nie są to prędkości w zasięgu Mt-09.

Inny przykład(lubię przykłady :)  - Ducati Monster 1200. Wyjściowo ~140KM, również golas, podobna waga a prędkość maksymalna w granicach 260km/h. Dochodzi do niej sprawnie ale nie bez wysiłku(nie dokręca się do odciny na 6tym biegu ale jest bardzo blisko).

Do takich zabaw nie trzeba wprawnego kierowcy - wystarczy kawałek prostej, odkręcić gaz do końca i chwilę poczekać. Tutaj nie ma żadnej filozofii... To nie jazda na gumie czy na kolanie.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

47

Odp: Yamaha mt07

To jak bys porównał Berga z Mt 07. Licznikowe 200 wyciśnie prawie i Berg i mt 07 . Który dłużej wytrzyma ta prędkość, logiczne ze mt07. I taki sam przykład podałeś a ja ci to potwierdzam, (600 vs mt09)a ty nadal swoje pierd.olisz. Nie pisz juz wiecej na ten temat bo nie masz absolutnie racji i teorie fizycznej niemożliwości pozostaw dla siebie.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

48

Odp: Yamaha mt07

Heheh
Ciekawy z ciebie egzemplarz...

Pierdolisz to Ty koleżko... i to jak potłuczony! :))

Naczytałeś się jakichś bredni w internecie i uważasz się znawcę, który zjadł wszystkie rozumy!
A jak już brakuje Ci argumentów albo wiedzy do konkretnej merytorycznej dyskusji to umiesz tylko ubliżać i rzucać obelgi.
Szacun! Masz stajla, nie ma to tamto... :))

Ja Ci podaje konkrety i suche fakty ale Ty nawet nie próbujesz ich przyjąć do wiadomości ani zrozumieć - dosłownie jak grochem o ścianę...

Odpowiem Ci więc Panie szanowny bardzo dosadnie, Twoim językiem i w Twoim stylu - może dotrze!?
W dupie byłeś gówno widziałeś...
Gębą braków wiedzy i doświadczenia nie nadrobisz!

Nie wiem ile masz lat ale stawiam dolary przeciwko orzechom, że długiej "kariery" motocyklisty za sobą nie masz.
Mamusię oszukasz... Tatusia oszukasz... Życia nie oszukasz!:D

Pozdro

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

49 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2016-11-22 16:15:54)

Odp: Yamaha mt07

ahhh... ci stunterzy:P

50

Odp: Yamaha mt07

Brednie to Ty uskuteczniasz wypisując swoje mądrości jak i wklejając nic nie znaczące wykresy w tym temacie i nie chcesz nawet spróbować przyjąć do wiadomości że może być jednak inaczej niż tak jak Ty się uparłeś.
A Twojej dosadnej odpowiedzi nawet nie będę komentował ponieważ nie chcę się zniżać do wzniosłego tonu Twej wypowiedzi.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

51

Odp: Yamaha mt07

Macie tutaj MT-09 turbo :)
[url]http://www.motogen.pl/Yamaha-MT-09-Turbo-Stuntera-13-wideo,26571.html[/url]
Fajne, nie?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

52 Ostatnio edytowany przez matkrk (2016-11-22 17:47:05)

Odp: Yamaha mt07

Pany... Bo znowu się robi gownoburza bez powodu... Może o dziewczynach pogadamy? Mniej drazliwy temat... Tam nie ma fizyki, więc nie będzie o co piany bić. 
Kur**a... Ale jak panny to psychologia wchodzi w grę... Znowu może być nieciekawie... Psycholodzy się znajdą ;d

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3

53

Odp: Yamaha mt07

Dzinkss napisał/a:

Brednie to Ty uskuteczniasz wypisując swoje mądrości jak i wklejając nic nie znaczące wykresy w tym temacie i nie chcesz nawet spróbować przyjąć do wiadomości że może być jednak inaczej niż tak jak Ty się uparłeś.
A Twojej dosadnej odpowiedzi nawet nie będę komentował ponieważ nie chcę się zniżać do wzniosłego tonu Twej wypowiedzi.

Jak dla Ciebie to nic nie znaczące wykresy, z których nic dla Ciebie nie wynika to o czym my w ogóle tutaj dyskutujemy? Napisz, że nie rozumiesz zamiast się mądrzyć.
Nie chcę mi się tłumaczyć bo i tak do Ciebie nic nie dociera ale niech wystarczy Ci, że z trzeciego wykresu wynika iż odcina następuje przy 164 milach czyli jakieś 262km/h.

Dzinkss napisał/a:

I przez zimę która to miałem w garażu zdążyłem zgłębić temat mapowania 5 i 6 biegu co by 280km/h to latało jak należy:))

Jak to przeczytałem to w pierwszej chwili tylko szeroko otworzyłem oczy.
W myśl zasady, że "opowieść bez przesady to nie opowieść" potraktowałem to z przymrużeniem oka.
Jednak pomyślałem sobie "kto wie"? W sumie w dobie ekologii wszystko możliwe.
Może jest skastrowana i po flashu zamiast mieć 115KM dmucha ze 140.
Poszperałem więc.... i co?
Ano nic! Żadnej ukrytej mocy.

Dzinkss napisał/a:

Ale wy jesteście ludzie słabej wiary.

Ja nie jestem człowiekiem wiary w kwestiach natury technicznej - ufam prawom fizyki, lubię fakty, konkrety i twarde dowody.

Dzinkss napisał/a:

No i sry ze pomyliłem sie o te 10km/h.

OK, zatem niech będzie 270...
Skąd to wziąłeś?

Dzinkss napisał/a:

Spidi uważasz ze zapłacił byś takiej motocofe 1500zł i nie zobaczyłbyś tych 269km/h tylko powiedzmy 240km/h?

Gdzie wg. Ciebie napisali, że po zdjęciu blokady motocykl będzie jeździł 270?
Sugerujesz, że dowodem jest zdjęcie zegarów?

Proszę, o to źródło - znalezienie go zajęło mi 5 minut a daleko mi do informatyka...
[url]https://www.youtube.com/watch?v=J1hgxBPl5Us[/url]

Motocykl "zapierdala" 270!!!
... szkoda, że na podnośniku w garażu!? :)))))))))


Dzinkss napisał/a:

Porównaj sobie moment nawet w takiej 600rr a mt 09 to bedziesz wiedział skąd ta magiczna siła która jest w stanie to wkręcić na 6-tym biegu do 12500obr/min.

Tu nie ma żadnej magii, to jest czysta fizyka a mt-09 to nie prom kosmiczny tylko fajny motocykl dla ludu o przeciętnej mocy, przeciętnych osiągach i rozsądnej cenie. Robienie z niego potwora ma tyle same sensu co kręcenie bata z gówna...

Dzinkss napisał/a:

Wogóle po co wy robicie dywagacje nt. czy to jest wogóle możliwe jak juz dawno o tym wiadomo ze jest taka możliwość i takie osiągi, a nie inne. I nie bede tu dzielił sie tą wiedzą w szczegółach ponieważ pare osób w PL mogło by sie ostro wkur.wic ponieważ wiedza kosztuje, a diabeł tkwi w szczegółach. A wy tam dalej wierzcie w swoją prawdę ja w swoją

Zupełne jak minister Macierewicz: ktoś... coś... są świadkowie... wiem ale nie powiem... Państwo macie swoją prawdę (fakty, konkrety, przykłady, wyliczenia, elementarne zasady fizyki...) a ja i tak wiem lepiej i mam "swoją" prawdziwszą prawdę...  :)))

Dzinkss napisał/a:

To jak bys porównał Berga z Mt 07. Licznikowe 200 wyciśnie prawie i Berg i mt 07 . Który dłużej wytrzyma ta prędkość, logiczne ze mt07.

A co to k***a konkurs kto dłużej wytrzyma?
Mówimy o prędkości maksymalnej - to nie Iron Man żeby coś trzeba było "wytrzymywać".

Dzinkss napisał/a:

O prędkości maksymalnej tutaj mowa czyli ze wytrwały raider ją osiągnie po odblokowaniu. A po co to i komu? Jezeli ktos lubi hardkor i ma taki kaprys to proszę bardzo mt-09 270km/h.
Następnemu sie wydaje, ja je.bie.

Podobnie - jak ten "wytrwały" rider tą prędkość osiągnie? Siłą podświadomości czy może nogami się będzie odpychał? A może bąka puści żeby dodać nieco "mocy"?

Ostatnia kwestia - ja jestem miły, uprzejmy ale do czasu...
Dość mam Twojego tonu, Twoich zaczepek i pyskówek w moim kierunku. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.
Jak nie umiesz rozmawiać na poziomie to się czasami po prostu nie odzywaj. Przynajmniej nie w moim kierunku.
Nie toleruję pierdolenia ludzi, którzy nie wiedzą o czym mówią ale uparcie wmawiają bzdury innym a na zwykłe chamstwo reaguje chamstwem bo cham dyplomacji nie zrozumie. Sam się ośmieszasz pisząc głupoty.

Pewnie i tak 3/4 z tego co napisałem nie zrozumiesz ale ważne, że inni mają ubaw przed monitorami.
Tyle z mojej strony...


MAĆKO napisał/a:

ahhh... ci stunterzy:P

Ja już dawno na stunt-emeryturze więc się nie liczy. :P

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

54 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2016-11-22 22:08:42)

Odp: Yamaha mt07

Spidi napisał/a:
MAĆKO napisał/a:

ahhh... ci stunterzy:P

Ja już dawno na stunt-emeryturze więc się nie liczy. :P

Domyśliłem się. Ja Cię kojarzę z forum StuntPoland ale to sprzed wielu lat, jeszcze na F3 latałem podpatrując wasze filmiki;) Jakoś stunt w PL ucichł i sprofesjonalizował się... a szkoda.

55

Odp: Yamaha mt07

Jeździłem sezon,09 fajnie jedzie 160-180 max moto jest do kontrolowania na drodze...okolice 200-220 tel lekki naked zaczyna przypominać dziecinny rowerek i miota nim,ma sie wrażenie ze zaraz wystartuje w powietrze...
To jak ktoś tym jeździ 270-280 w co bardzo wątpię to powodzenia.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

56

Odp: Yamaha mt07

Maćko - stunt nie umarł.
Czasy się zmieniły, przyszło kolejne pokolenie a wraz z tym wszystkim cały stunt zmienił się totalnie.
Ludzie kręcą kosmiczne tricki ale też niemal nie wyjeżdżają poza miejscówki treningowe. Sprzęty są totalnie przebudowywane mało kto wyjeżdża na nich na ulicę a wielu ludków właśnie z tym utożsamiało sobie ten "sport". Klasyczny terror.

Z drugiej strony miło popatrzeć na Rafała czy Korzenia, którzy można powiedzieć stali się "Pro-Rider'ami" w pełnym tego słowa znaczeniu. Mają poważnych partnerów/sponsorów, zarabiają na tym pieniądze, z których da się wyżyć i są znani nie tylko na naszym podwórku ale i na świecie.
Ze starej gwardii na placu boju, mocno w temacie, została dosłownie garstka ludzi. Ja te czasy wspominam z wielkim sentymentem. Fajnie było współtworzyć coś zupełnie nowego niemal od zera. ;)

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

57 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-11-23 01:12:33)

Odp: Yamaha mt07

Spidi, punktujesz mi tu znowu akapity niepotrzebnie nic nie wnoszące  Jezeli jesteś zainteresowany tematem to napisalem gdzie uderzać, jak masz dalej się wymądrzać i podkręcać śrubę to proszę grzecznie i delikatnie ale wypie....j ze swoją opinią jak najdalej.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

58 Ostatnio edytowany przez ŁukaszG (2016-11-26 00:45:13)

Odp: Yamaha mt07

MAĆKO napisał/a:

To moto w 2014 można było kupić nowe za 22 000zł, oszczędności w nim widać to prawda ale nie na pierwszy rzut oka. Jeśli jeździłeś nim tylko kilka dni nie mogłeś zobaczyć tych słabych punktów. Na pierwszy rzut oka prezentuje się genialnie, na drugi rzut oka również. Zegary, plastiki i ogólna estetyka super. Ogólnie to moto wypada estetycznie dużo lepiej niż droższe odpowiedzi innych marek (ER6, CB650F i reszta). Minusem którego nie mogłeś zobaczyć jest marna jakość anodowanych elementów które potrafią zacząć śniedzieć bardzo szybko jeśli latasz na moto w deszczu. Dodatkowo słabe jest sprzęgło które należy wymienić jeśli jeździ się agresywnie na coś sportowego (kevlar) + lepsze sprężyny dodatkowo zmiana zębatki zdawczej na 15 (-1) i robi się czort:)

Mi sie wydaje ze 07 jest wykonana ze słabych materiałów,bo z tego co widze na necie przy każdej glebie (nie jakiejś ostrej) kiera sie odrazu zawija a okolice lag i wachacza potrafią dziwnie pękać krucha jest...
Ale pewnie jest to efekt uzyskania małej wagi moto.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

59

Odp: Yamaha mt07

Wystarczy usiąść na mt 07 i oprzeć sie o zbiornik zeby w pierwszym kontakcie poczuć ten budżet:) Ale nie ma sie co dziwić bo sam zamysł obecnej gamy mt (pomijam mt 01 bo tam yamaha jeszcze nie miała koncepcji na serie mt) jest taki ze wsadzamy porządny silnik, tniemy gdzie sie da, a moto ma byc maksymalnie w tym wszystkim zabawowe, zadziorne i charakterne i cenowo przystępne. I tak mt 07 jest "najbiedniejsza" ale i najtańsza, mt 09 to taki typowy średniak czyli jest troche lepiej ale do ideału jej jeszcze daleko, a za 32tysie nie mozna mieć wszystkiego, no i mam nadzieje (wspominałem wcześniej ze nie macałem jeszcze) ze mt 10 to juz ta wyższa polka (chyba za 54tysie) w której dostajemy skończoną maszynę w ktorej nie pominięto żadnego elementu. Koniec końców ta recepta sie sprawdza co odzwierciedlają sprzedane sztuki, a dzieki temu wszystkiemu i sama Yama podniosła sie na nogi.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

60

Odp: Yamaha mt07

Mt10 oglądałem i rozmawiałem ze sprzedawcą bardziej na temat silnika,w brew pozorom nie jest to "cywilna" R1 w silniku sa zmiany względem materiałów wykorzystanych przy produkcji bo przecież nowa R1 kosztuje troche inne pieniądze, stoi taka we Wrocławiu i mozna jeździć jazdy próbne bez problemu.

I tak jak piszesz seria MT troche zwojowała rynek ale widze ze do sprawy podobnie zaczyna podchodzić Kawasaki z Z650 czy versys 650

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP