Odp: Husaberg 100 pytań do...
Nowy napinacz niewiele zmieni:)
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 54 55 56 57 58 59 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nowy napinacz niewiele zmieni:)
Nowy napinacz niewiele zmieni:)
Chodziło mi o łańcuszek rozrządu:)
To też nic nie zmieni.
Ja po założeniu nowego łańcuszka, nowych ślizgów/prowadnic i napinacza miałem tak samo jak przed wymianą.
Te 3 ząbki to jest tak jak na nowym.
W DRZ było tak samo.
To tym lepiej dla mnie:)
dziwne te Bergi :) ja u mnie jak sprawdzałem wczoraj rozrząd, to oba napinacze miałem wysunięte na jakieś 20-30%. Jakbym miał wysunięte na 80% to bym zaczął się martwić. Ale skoro Haker mówi, że tak musi być, to tak musi być :)
a co wymieniać? jak jest za długi to trzeba skrócić i będzie git :D
Z tym rozrządem to identyczna sytuacja jak w 525 po wymianie miałem, czyli jest gitara.
Oblot wczoraj zrobiony ok 35km pałowania po mieście i póki co stan oleju jest ale jeszcze trzeba tak ok 100km żebym miał prewnosc. To jeż jest ciszej to juz pisałem, sprzegło zaczęło brać jak należy, skrzynia tez wydaje sie precyzyjniej pracować. Odpalanie od pierwszego kopa to teraz żaden problem, myśle ze regulacja zaworów i nowa świeca (stara okazało sie ze miała ujeb.any łeb i z fajką była połączona tylko na styk). Szukamy teraz wentylatora i mam nadzieje ze przed nami ileś set mth do zrobienia, a wszystko pewnie przez to ze myślałem o sprzedaży o ktorej juz dawno zapomialem bo sprzęt jest prze ch.uj kozak:))
Gratulacje:) Życzę wiele nowych motogodzin:D
No i pękło 4,5 mth i widzę ze w okienku 1/2 czyli z 50ml trzeba bedzie dolać do 2/3 i to jest zaje.bista wiadomość bo taki poziom zużycia absolutnie mnie juz nie martwi. A tak poza tym co ten sprzęt wyprawia to żadna ustawa nie przewiduje;)
Witam mam taki mały problem bo sączy mi się olej z pod tej śrubki zaznaczonej na zdjęciu i czy ktoś mi może doradzić jak to naprawić??
[url]http://www7.zippyshare.com/v/esdqVwBH/file.html[/url]
Witam mam taki mały problem bo sączy mi się olej z pod tej śrubki zaznaczonej na zdjęciu i czy ktoś mi może doradzić jak to naprawić??
[url]http://www7.zippyshare.com/v/esdqVwBH/file.html[/url]
[url]http://partstream.arinet.com/Mobile/ac3R4_XGG1hEKHWU_-kHPGV0L1WloZ52IyZqWCu71TV9vm0yJw_ERi3wr9x3xFFB3QUwCR8sAnX97fbVhPpXH2AcbF3aMrmsIFUvJB3Rx6uhKagZRmn7d9sLkG73xfJqsg6b7svbO8hv2GKH5VNFdqg_qVT1X6ubBJmZX-il9_MD9R9XqE3zSrPJ4Vs6Vr5aUu1DmyXcSswDC8xJX39EHLS2nkuDQNY5K-CFHrB3-pWAFD4GXO8S36O7Av/LH55Xi0.html#/Mobile/2i3esvi_J4GMMAyOe7dXTc4sOHq1kQH9mxJlv-f6upeWu9vvpxSzh23XcJzsv5kckSJlmQqFVW0TeBqHFNcalA2.html[/url]
Nr 54
a czy jak odkręcę tą śrubke to czy część nr 55 nie spadnie gdzieś w głowice??
Spaść nie spadnie bo w tą tulejke nr 55 wchodzi dźwigienka i jest zablokowana od góry śrubą (otwór w tulejce i dźwigience) nie wiem czy nie bedziesz musiał sciągnąć czapki do tej operacji bo tej tulejki raczej nie wyciągniesz na zewnątrz ponieważ ten oring jest osadzony w rowku. A jak ściągniesz czapkę to wiadomo ze jeszcze bedziesz musiał wyregulować zawory, a to jest przeje.bana operacja chyba ze masz podwójne sprężyny to bedzie dużo łatwiej.
jeszcze mam jeden mały problem bo podczas jeżdżenia czasami jest wszystko ok a czasami moto zaczyna strzelać z wydechu , nie wkręca się na obroty i w końcu gaśnie możecie mi napisać jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływakowej bo z tego co znalazłem to niby 6.5mm powyżej uszczelki?? bo jutro wyczyszczę bak i gaźnik to bym od razu ten poziom paliwa sprawdził . gaznik keihin 41 fcr mx
Wszystkie wartości powinny byc w serwisówce.
Strony Poprzednia 1 … 54 55 56 57 58 59 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 66 zapytań