Odp: Klasa amator sezon 2016
Jak jest walka to nigdzie nie jest nudno, nawet na autostradzie
KTM SMR450 '13 #23
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Klasa amator sezon 2016
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak jest walka to nigdzie nie jest nudno, nawet na autostradzie
Ponawiam posta, który gdy sie tylko pojawił, zniknął jakimś dziwnym trafem z biezacej dyskusji. Nie rozumiem dlaczego część osób startujących w PP i MP tak żarliwie broni terenu. Teren w pucharze i mistrzostwach nadal pozostaje..bez obaw. Pozwolcie osobom mniej doswiadczonym, nie wywodzacym sie z motocrossu podyskutowac w tym temacie, a nie zaraz krytykujecie wszytskie pomysly i propozycje. Klasa street ponoc odbywa sie w innych krajach z duzym powodzeniem. Jest to swietna formula dla tych ktorzy kochaja supermoto i rywalizacje, ale nie chca scigac sie w terenie. Poza tym chcialem zauwazyc, ze nie ma prawdopodobnie mozliwosci trenowania supermoto z opcja terenu w naszym kraju poza dniem zawodow, wiec tym bardziej nie rozumiem dlaczego tak bardzo czesc z Was upiera sie przy opcji teren. Uwazam, ze mozna pozostawic klase amatora w niezmienionej wersji, a dolozyc klase street. Albo wprowadzic street bez amatora, a ktos kto bardzo chce jezdzic w terenie, niech startuje w PP gdzie teren oczywiscie jest.
W Amatorze ludzie maja się uczyć supermoto, a nie jazdy po asfalcie. Amatorzy też bronią opcji z terenem i to głównie oni.
Jechałem w klasie street w Madonie i Rydze. Przyjadą szybcy asflatowcy po chwili będą strzelać duble tak jak tam. Bo Ci szybsi to zap.... strasznie. A sam asfalt wcale nie jest dużo bezpieczniejszy.
Jak dla mnie klasa street może być jako dodatek, ale na pewno nie powinna zastąpić klasy amator. Która jak widać ma się dobrze.
A przyjadą szybcy motokrosowcy do amatora i też będą strzelać duble:), w PP cały czas strzelają duble i nikt nie płacze.
Jest jak jest. Nie ma opcji treningu SM oprócz zawodów, każdy (może oprócz Warszawiaków) siłą rzeczy trenuje tylko street to i powinna być taka klasa i to niekoniecznie tylko dla wolnych zawodników.
Bronią przede wszystkim Ci, którzy wywodzą sie z motocrossu, a co za tym idzie lepiej sobie radza w terenie. Jesli ktoś jezdzi supermoto, a nie trenuje na motocrossie, nie ma specjalnie szans dotrzymac im tempa. Jak wczesniej juz wspominalem, nie ma niestety mozliwosci trenowania supermoto na torach, na ktorych odbywaja sie zawody, jazdy w terenie. Powinna powstac klasa street i jestem przekonany, ze bedzie cieszyc sie wiekszym zainteresowaniem niz klasa amator.
A przyjadą szybcy motokrosowcy do amatora i też będą strzelać duble:), w PP cały czas strzelają duble i nikt nie płacze.
Jest jak jest. Nie ma opcji treningu SM oprócz zawodów, każdy (może oprócz Warszawiaków) siłą rzeczy trenuje tylko street to i powinna być taka klasa i to niekoniecznie tylko dla wolnych zawodników.
Jak do tej pory szybcy zawodnicy byli w amatorze 1 rundę i poszli dalej, bo widzieli dla siebie sensu jazdy w tej klasie.
Street jako dodatkowa jak najbardziej- zamiast amatora NIE.
Bronią przede wszystkim Ci, którzy wywodzą sie z motocrossu, a co za tym idzie lepiej sobie radza w terenie. Jesli ktoś jezdzi supermoto, a nie trenuje na motocrossie, nie ma specjalnie szans dotrzymac im tempa. Jak wczesniej juz wspominalem, nie ma niestety mozliwosci trenowania supermoto na torach, na ktorych odbywaja sie zawody, jazdy w terenie. Powinna powstac klasa street i jestem przekonany, ze bedzie cieszyc sie wiekszym zainteresowaniem niz klasa amator.
W klasie AMATOR z tego co wiem, NIKT nie wywodzi się z motocrossu...
Jazdy w terenie na kołach SM nikt wam nie broni!!!
I miejsc do trenowania jazdy w terenie jest więcej niż torów asfaltowych pewnie z 10razy.
W zasadzie to tylko w Bydzi nie pozwalają trenować z terenem. Ale to już pytanie do PZM-u dlaczego tak jest.
W klasie street można jechać też na ścigach i na pewno frekwencja była by dobra :)
Supermoto to asfalt + teren i to trzeba propagować w pierwszej kolejności!
Ani ja ani znajomi z którymi startowałem w amatorach nikt a nikt nie jeździł w motocrossie. Na pierwszych zawodach w terenie jechaliśmy pierwszy raz na kołach sm po terenie.
Po zawodach w następny weekend, pojechaliśmy na tor mx i jeździliśmy na kołach sm po torze, uczyliśmy sie skakać itp.
Co prawda chłopaki na crossach nam podpowiadali, co i jak. Pozniej w Koszalinie teren był dosyć prosty juz dla nas.
Dlatego pisanie ze amatorzy(bo klasa street tez jest amatorami) nie dadzą sobie rady w terenie jest śmieszne... Bo tereny na naszych torach w których są wyścigi, są banalnie proste żeby je przejechać i sie nie wywrócić :) oczywiście są tam szybsi i wolniejsi ale chodzi żeby go przejechać i sie nie zabić :)
W ten sposob mozemy sie boksowac na argumenty w nieskonczonosc i tak nie dojdziemy do porozumienia. Moim zdaniem i kilku innych kolegow, klasa street powinna powstac. Chcesz to jezdzij sobie z opcja terenu i nic mi do tego, ale miej na uwadze to, ze sa osoby ktore w terenie nigdy nie jezdzily i w terenie supermoto jezdzic nie chca.
Nie chodzi o to, że nie dadzą sobie rady bo teren przejedzie pewnie nawet osoba świeżo po kursie na prawo jazdy. Po prostu są osoby które wolą jechać sam asfalt i tyle:)
sa osoby ktore w terenie nigdy nie jezdzily i w terenie supermoto jezdzic nie chca
i właśnie dla nich powstała honda hornet:)
W klasie Amator tylko jeden zawodnik jeździł w motocrossie o ile się nie mylę, ale On nawet się w tej dyskusji nie udziela. Cała reszta pyrkałą sobie po miastach i stwierdziła że chce polatać w zawodach supermoto. Ot tyle w temacie. Bronią terenu bo supermoto bez terenu przestaje być super :P Pozostaje tylko moto :P Trenować teren można dosłownie wszędzie, nie ważne czy to warszawa czy inna wieś, jeśli potrzeba co po niektórym toru MX do trenowania terenu to na to już nic nie poradzę. Na torze MX latałem raz, na szkoleniu w Bydgoszczy, mój trening to lasy, łąki, pola i wszystko co się trafi po drodze po której latam. Latam na zabytkowym niemal Suzuki DR, w terenie nie latałem przed zawodami praktycznie nic.
Mieciu napisał/a:sa osoby ktore w terenie nigdy nie jezdzily i w terenie supermoto jezdzic nie chca
i właśnie dla nich powstała honda hornet:)
Metys mistrz :)
A przyjadą szybcy motokrosowcy do amatora i też będą strzelać duble:), w PP cały czas strzelają duble i nikt nie płacze.
Jest jak jest. Nie ma opcji treningu SM oprócz zawodów, każdy (może oprócz Warszawiaków) siłą rzeczy trenuje tylko street to i powinna być taka klasa i to niekoniecznie tylko dla wolnych zawodników.
Mimo iż udaje nam się organizować treningi już kilka lat - trenujemy SM w każdej wolnej chwili, także na co dzień wystarczy miejscówka, enduro tor MX czy nawet kawałek pola o które nawet trudniej w dużym mieście.... + trochę chęci myślę że głównie tego brakuje żeby chociaż spróbować w tym terenie. O miejsce do trenowania na Asfalcie na SM w PL jest trudniej niż o pole.
Ja proponuję stworzyć następujące klasy
Szybcy MIX
Szybcy tylko asfalt
Szybcy tylko teren
Wolni MIX
Wolni tylko asfalt
Wolni tylko teren
A tych średnich od razy do MP ;-)
A Sam street to gdzieś w jakimś mieście uliczne wyścigi
chwilowo o klasie street wypowiadają się ludzie, którzy pewnie ani razu nie byli na zawodach nawet pooglądać...
ja nigdy wcześniej nie jeździłem w terenie a i tak bardziej podoba mi się jazda mix.
Nie trzeba wychodzić z założenia - o ja, jak będzie teren, to nie będę miał szans wygrać, w takim razie nie będę startował...
Tu nie o to chodzi - klasa amator jest na tyle zróżnicowana, że i ci szybsi, i ci co dopiero zaczynają będą się dobrze bawić i nikomu nie zabraknie emocji.
Na chwilę obecną, jestem pewny, że nikt kto startował w 2014/2015 w klasie amator, nie przejdzie do street.
Nawet jak utworzą klasę street, to 90% nowych osób, będzie żałowało, że nie poszło jednak do amatorów.
Kolejna sprawa - dołożenie kolejnej grupy, to wydłużenie dnia zawodów o godzinę = większe przerwy, między treningami/wyścigami, co nie wszystkim może pasować.
No ale co to szkodzi. Nie będzie chętnych klasa sama zniknie, będą chętni to chyba dobrze. W czym problem, kto nie jest zainteresowany to nie wystartuje i już a amatora można puścić osobno tak jak do tej pory.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Klasa amator sezon 2016
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 62 zapytań