Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
mmam problem z fcrem chodzil ok po pewnym czasie nieche sie plynie wkrecac ma mula, na saniu jest ok wkreca sie dobrze, niski poziom w komorze ?
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 293 294 295 296 297 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mmam problem z fcrem chodzil ok po pewnym czasie nieche sie plynie wkrecac ma mula, na saniu jest ok wkreca sie dobrze, niski poziom w komorze ?
Jeśli na zimnym ssaniu jest ok, to na pewno za mało paliwa.
Na to wpływa wiele czynników.
Np. poziom paliwa w komorze pływakowej, wielkość dysz, rodzaj i położenie iglicy oraz układ pompki przyśpieszającej.
Jeżeli rotor jest z aluminium albo innego gównolitu to jest duża szansa, że to on jest do wymiany a nie tulejki ;)
W takim razie jutro zrzucę tarczę i zobaczę jak sprawa wygląda
Jeśli na zimnym ssaniu jest ok, to na pewno za mało paliwa.
Na to wpływa wiele czynników.
Np. poziom paliwa w komorze pływakowej, wielkość dysz, rodzaj i położenie iglicy oraz układ pompki przyśpieszającej.
dysza ok bo wczesniej jezdzilo pieknie. tyli sie plywak przestawil ( byl blaszka plywaka jest zmeczona) juttro zajże
ja tez mam problem z ustawieniem tego gaznika jak na moje oko ma caly czas za ubogo swieca dosc mocno wygrzana jest bardziej szara niz kawowa rudawa itd. na poczatku grzaly sie kolanka wydechu ale to juz wyregulowalem i teraz po 10 minutach stania nie swieca , sruba mieszanki 2obroty dysza wolnych 45 glowna 180 iglica OBDTV(niby taka ma byc ale gdziesz czytalem ze ona jest dosc uboga ) podniesiona prawie na max. moto chodzi dobrze trzyma obroty ma moc ladnie zchodzi z obrotow jedyne co to strzeli sobie nieraz z tlumika po zamknieciu przepustnicy(wiem ze na akrapach ogolnie wali w tlumik i tez mi tak wali ale nieraz zdarzy mu sie tak glosniej)
jedyne czego nie jestem na 100%pewien to poziomu paliwa i chyba wypadalo by go troche podniesc . poprawcie mnie jesli sie myle.
niby ustawilem plywak tak jak mial byc na 9mm ale gaznik w motocyklu jest troche pochylony i podlaczajac rurke poziom paliwa jest w niej na rowno z laczeniem komory plywakowej z gaznikiem a powienien byc 6,5mm na nim??
ja mam problem drz, a w lc4 dysze mam 160 czasem pierdolnie w kominy. swieca idealnie wypalona. iglica w polowie (iglica nie pamietam oznaczenia ale taka jak powinna byc w lc4) zaloze jutro 172 lub 168 zobaczymy czy kata toche ozywi. a z drzeta mysle ze sie uporam :D
kumpel ma sx 250 w której ciągle mu pali świece, zmieniał na różne marki bez zmian. zmieniał nawet oleje do mieszanki. nigdy nie miałem 2t i nie wiem co mu doradzic. Macie jakies sugestie?
myslalem ze o lc4 Ci chodzi mam ten sam rok co Ty . mi sie wydawalo ze na tych ustawienieach powinno byc za bogato,u ciebie gaznik tez jest troche pochylony?, no i ja ma wersje bez Air Cut Valve moze dlatego glosniej wali w wydech. na mikunim strzaly byly tak jakby ztlumione a teraz jest pare ztlumionych i jedno lub dwa jebniecia(wywalilem w miedzyczasie te cudactwo do dopalania spalin i z jednego kolanka mi troszke osmala glowice musze tam dac paste do wydechow. moze to tez ma wplyw
kumpel ma sx 250 w której ciągle mu pali świece, zmieniał na różne marki bez zmian. zmieniał nawet oleje do mieszanki. nigdy nie miałem 2t i nie wiem co mu doradzic. Macie jakies sugestie?
Niech podmieni cewkę na próbę
dyjakos napisał/a:kumpel ma sx 250 w której ciągle mu pali świece, zmieniał na różne marki bez zmian. zmieniał nawet oleje do mieszanki. nigdy nie miałem 2t i nie wiem co mu doradzic. Macie jakies sugestie?
Niech podmieni cewkę na próbę
Albo zacznie kręcić ją jak trzeba.
myslalem ze o lc4 Ci chodzi mam ten sam rok co Ty . mi sie wydawalo ze na tych ustawienieach powinno byc za bogato,u ciebie gaznik tez jest troche pochylony?, no i ja ma wersje bez Air Cut Valve moze dlatego glosniej wali w wydech. na mikunim strzaly byly tak jakby ztlumione a teraz jest pare ztlumionych i jedno lub dwa jebniecia(wywalilem w miedzyczasie te cudactwo do dopalania spalin i z jednego kolanka mi troszke osmala glowice musze tam dac paste do wydechow. moze to tez ma wplyw
juz masz odpowiedz. tam chyba 5 groszy pasuje idealnie na paste :D kasda nieszczelnosc przy samej glowicy czy też gdzie kolwiek w ukladzie bedzie powodowalo strzelanie. a strzela nie dlatego ze za bogato tylko ze za sucho . air cut wzbogaca mieszanke przy puszczeniu gazu.
otwor w glowicy zaslepiony orginalnom zaslepka . jedynie na laczeniu jednego kolanka wydechu z ta czescia przykrecana do glowicy mi troche dymu bokiem ucieka bo na glowicy jest osmolony slad. podniose troche poziom paliwa i zobaczymy, no i jescze ten oring na srubie regulacji mieszankai musze skombinowac bo wczoraj mi pekl
Moje LC4 też waliło trochę w wydech, okazało się że był podparty delikatnie zawór. Później wszystko było git, skończyło się strzelanie w wydech mimo że szczelność wydechu na łączeniach pozostawiała wiele do życzenia.
podniosłem poziom paliwa uszczelnilem wydech . teraz tylko ten zasrany oring musze zkombinowac bo musial akurat teraz sobie peknac . ten oring to chyba 3x1 ?? wie ktos jaki to ma dokladny wymiar?
Czy pokrywa komory pływakowej z Keihina PJ będzie pasowała do Keihina PWM, lub chociaz czy z PWK bedzie pasowała do PWM? Idzie gdziekolwiek dostać w ogóle tą pokrywe?
Strony Poprzednia 1 … 293 294 295 296 297 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.087 sekund, wykonano 41 zapytań