Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
mozna i tak nie wolno stalego zacisku do stalej tarczy :v kupi sobie mzoe kiedys porzadny chebel i bedize git :)
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 292 293 294 295 296 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mozna i tak nie wolno stalego zacisku do stalej tarczy :v kupi sobie mzoe kiedys porzadny chebel i bedize git :)
Miał ktoś taką sytuację, że rozładował mu się licznik mtg? W sumie pierwszy raz coś takiego mi się przytrafiło, moto stało od listopada aż do teraz i licznik jest padnięty. Po rozgrzaniu moto dalej kicha.. Na dłuższym treningu odżyje od impulsów czy go od razu wyjebać do śmieci i nie robić sobie nadziei? Mowa oczywiście o takim najprostszym chińskim liczniku za 5 dyszek.
Dostań się do baterii i ją wymień.
Gdyby tylko do tego ograniczałby się problem to bym w cale nie pytał..
Licznik ma niewymienialną baterię z tego co mi wiadomo.
Podejrzewam, że środku siedzi zwykła bateria jak od zegarka. Musisz spróbować się do niej dostać (inwazyjnie) i tak nie masz nic do stracenia. Po wymianie zalejesz klejem na gorąco i będzie git.
Jasne, tylko zastanawiam się bardziej nad tym co już naliczył. Zapewne po wymianie baterii się wyzeruje i dupa więc wolę dać 3 dyszki na allegro i mieć sprawy, w 100% szczelny licznik.
Pytam, bo mam cichą nadzieję, że może na dłuższym treningu impulsy jakoś go odratują i wróci do naliczania godzin :)
Na to bym nie liczył:)
kiedys tez tak mialem. ale zaczal liczyc od zera,
kiedys tez tak mialem. ale zaczal liczyc od zera,
Wymieniłeś baterię czy sam wskrzesił się do życia ?
sam.
ponawiam pytanie, może ktoś coś wie w temacie:
"czy tarcze talona można regenerować zestawem nowych nitow, moja ma luzy w każda stronę. dzwoniłem do dynotech ale oni maja zestawy tylko do beringera o ile dobrze pamiętam"
Nie wiem jak w talonie ale w beringerze zwykle wybijają się nie nity a aluminiowy środek. Jeśli w talonie jest podobnie to szkoda kasy na nowe nity. A ściągają się one? Bo jeśli nie to raczej producent raczej nie przewidział opcji wymiany.
Tak są na zapięte na pierścienie tylko nie doszukałem się nigdzie zestawu nowych, dziś zrzucę tarczę i zobaczę jak to wygląda
wyslij do przenitowania koszt to 50 zl z tego co pamietam. sa ludzie ktorzy ogarniaja temat.
Jeżeli rotor jest z aluminium albo innego gównolitu to jest duża szansa, że to on jest do wymiany a nie tulejki ;)
Strony Poprzednia 1 … 292 293 294 295 296 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.093 sekund, wykonano 46 zapytań