Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Do 3 lat według polskich norm, jak ma powyżej sprzedawca musi Cię poinformować przed zakupem.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 290 291 292 293 294 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Do 3 lat według polskich norm, jak ma powyżej sprzedawca musi Cię poinformować przed zakupem.
Mam takie szybkie pytanie. Czy obręcze behr z piasty na zabieraku będą pasować do piast z hondy cr?
Sprawdź ilość szprych, bo w cr'ce były 34, a w tych behrach może być 36 :-)
w cr przypadkiem nie 32?
cr/crf z tyłu było 32 szprychy.
O, właśnie ;-) pamiętałem, że bylo mniej ;-)
Dzieki za odpowiedz. Nie pomyślałem o tym ile szprych w tych dziwnych hondowskich kolach. Wiec chyba najlepiej bedzie sprzedać te kola i dolozyc do kol z drz. Dzieki ;)
Jakiej firmy polecacie łożyska główki ramy, dostępne są allballs, prox, jmt i chyba mc i czy wymiana bez prasy jest bezpieczna czy lepiej zawieźć do warsztatu i niech wyciągną i założą to na prasie?
Jakiej firmy polecacie łożyska główki ramy, dostępne są allballs, prox, jmt i chyba mc i czy wymiana bez prasy jest bezpieczna czy lepiej zawieźć do warsztatu i niech wyciągną i założą to na prasie?
polecam OEM lub ze sklepu z łożyskami
wymiana typu JEB młotkiem, nie sądzę aby ktoś to gdziekolwiek robił na prasie:)
W Larssonie są narzędzia do tego celu.
Coś jak to:
[url]http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzIxMTg5Ng==[/url]
Czyli te zestawy nie są za dobre? OEM muszę zadzwonić do yamahy ile by to kosztowało ale pewnie w stosunku do tych zestawów sporo więcej jak to OEM.
Co do narzędzi to tym z larssona można wybić jedynie bieżnie, widziałem jak to działa fajna sprawa ale raczej wydawanie 80pln do jednorazowej wymiany to średnio się kalkuluje:) Raczej pytałem o zdjęcie samego łożyska bo z tym jest chyba największy problem
Jeżeli chodzi Tobie o zdjęcie łożyska ze sztycy to było to na forum kilka razy i ogólnie powiem, że każdy robi to inaczej i ma na to swój własny patent w zależności od tego co znajdzie w garażu/piwnicy/domu.
Tutaj znalazłem taki sposób bez żadnych skomplikowanych narzędzi:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=_Ozfh93CvBs[/url]
Jak zacisk się poci jest jakiś sposób aby przywrócić mu świetność bez koniecznosci zestawu naprawczego, ewentualnie jak dobieracie uszczelniacze do zacisku nie mając jego danych? zacisk 4 tłoki brembo?
to zależy z jakiego powodu się poci - może być rysa na tłoczku i zestaw naprawczy nie pomoże.
Trzeba rozebrać zacisk, sprawdzić stan tłoczków i uszczelnień - pomierzyć i dobrać o ile da się coś takiego kupić po za zestawem naprawczym.
Strony Poprzednia 1 … 290 291 292 293 294 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.077 sekund, wykonano 39 zapytań