Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
zależy od kondycji hehe mam żonę, także ja użyłem maszynki bo by mi ręka odpadła hehe
tak na poważnie to maszynką lepiej bo robi w miarę symetryczne ryski, które są łatwiejsze do usunięcia podczas polerowania, poza tym np ręcznie 80 to spore rysy zostaną, a maszynka 80 ryski zostawi jak byś 150 leciał. Na początku użyłem szczotki drucianej mosiężnej na szlifierkę kontową, potem szlifierką oscylacyjną 80, 120, 180, 220, 260, 320, 380, potem też na szlifierkę ale wodne 400, 500, 600, 800, 1000, 1500 i na koniec polerka z filcem chyba automaxem albo g3, już nie pamiętam dokładnie. Papier kupowany w sklepie lakierniczym, więc pewnie ten do blacharsko-lakierniczych. Ogólnie lepiej to pokryć chromem lub proszkiem jak się da bo tak to będziesz musiał dbać o to bo to goła blacha zostanie, najgorzej przy samym cylindrze z racji na wysoką temperaturę. Dlatego ja tam oczyściłem i pomalowałem żaroodporną.
VOR 530 SM-R & KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology