91

Odp: Regulamin 2015

maniek-rr312 napisał/a:

Panowie wypowiem sie na temat MP. Po jakiego grzyba cos wymyslac na sile. Jesteśmy w Europie kazdy z nas chce jezdzic lepiej, szybciej i podnosic swoj poziom. Moze poprostu zrownajmy nasz regulamin z regulaminami Niemiec, Czech ME i MŚ z tego co się orientuje wszystkie te regulaminy są identyczne z wyjątkiem MŚ i zasady superpole dla 6 najszybszych zawodnikow. Po co wymyslac i zmyslac lepiej zrobic tak ze jak obojetnie ktory z naszych zawodnikow pojedzie za granice bedzie wiedzial co i jak i w druga strone jak nas odwiedza zawodnicy zagraniczni beda wszystko wiedieli. Takie jest moje zdanie.
Oczywiscie duze kola moga byc niech kazdy jedzie na czym chce

Maniek masz racje i W pełni popieram. To bedzie najbardziej uniwersalne rozwiazanie. W sumie to sie dziwie ze FIM  skoro zrzesza wszystkie organizacje w jakis sposob nie wymusza przepsówm"lokalnych".
w wyscigach  jak jedziesz gdzies za granice to wiesz dokladnie co cie obowiazuje od kolorow tła i cyfr zawodnika popezez procedury startowe i dokladne przepisy .
Nasi zawodnicy coraz czesciej startuja poza Polska.
Kaczka wschod, Ty Europa, Trawer i Leśkow Czechy.
Ja z chlopakami z Tarnowa planujemy kilka rund na Słowacji i Węgrzech.

Kazdy jezdzi gdzie mu najbliżej....

Co jestmw tamtych przepisach co nam przeszkadza????

# 545
TM  Racing 450
Kawasaki KX250F

92

Odp: Regulamin 2015

Maniek, nie wiem jak sytuacja wygląda ale możemy tak sobie napisać do pzm i zmienić nagle zasady rozgrywek?? Oczywiście jestem za, polskie prawo ma wiele nieścisłości jak choćby sam pomiar głośności, jest ono tak nieprecyzyjne w polsce że gdyby nie pan który ma wszystko w dupie wiekszość pewnie by nie przeszła. W przepisach fim jest ustalona głośność na odcięciu co sprawia że pomiar jest dokładny.
Tak jak już wcześniej pisane było, przepisy pomogą zawodnikom zagranicznym których jest coraz wiecej, a oni znacznie podnoszą poziom jazdy dzięki temu że są szybsi od wiekszości polskich zawodników. Duże koła w MP to nie moja sprawa ale uważam że to dobry pomysł, zwiekszy to konkurencje, ale napewno NIE powinno być za nie dodatkowych punktów jak ktoś wcześniej pisał, bo wtedy pewnie wszyscy by na dużych latali a nie o to chodzi. Nie wiem dlaczego MP nie ma tej możliwości skoro C2 i amator mają. Nie wiem czy wyjdzie to z korzyścią dla czasów, ale to już prywatna decyzja każdego z zawodników.

Reasumując: Jestem na tak :)

Husqy SMR-R 450

93 Ostatnio edytowany przez Rychu (2014-12-08 09:33:26)

Odp: Regulamin 2015

Chyba najlepsze rozwiązanie które rozwiązałoby masę problemów. Dlaczego musimy tworzyć jakiś własny regulamin i co roku debatować nad jego zmianami. Czy nie lepiej byłoby wprowadzić regulamin jaki jest używany w europie ? Wtedy nikt nie będzie pisał że ktoś robi coś pod siebie, równajmy do najlepszych. Wprowadźmy regulamin FIM i po temacie, wszystko będzie jasne i nic nie trzeba będzie zmieniać. Pojedziemy za granicę będziemy doskonale znali regulamin, ktoś przyjedzie do Nas, nie będzie dziwnych sytuacji i tłumaczenia że u Nas jest inaczej.

94

Odp: Regulamin 2015

hahaha czyli cały regulamin cudowne dziecko PZM-tu do przewalenia :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

95

Odp: Regulamin 2015

trawer napisał/a:

hahaha czyli cały regulamin cudowne dziecko PZM-tu do przewalenia :)

?

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

96

Odp: Regulamin 2015

trawer napisał/a:

hahaha czyli cały regulamin cudowne dziecko PZM-tu do przewalenia :)

To chyba dobrze :)

97

Odp: Regulamin 2015

manio napisał/a:
mack1111 napisał/a:

Popieram rycha w 100% byla jedna klasa pp ale za to byla walka, poziom jazdy i widowisko 20-30 zawodnikow startujacych!!!!  2 klasy  w pp obnizyly by poziom jazdy i widowisko i za duzo bylo by znowu gwiazD i mistrzow :d

Popieram niech zostanie jedna klasa, miał bym znacznie wiecej satysfakcji z mojego gwiazdorzenia i mistrzowania gdyby było mi dane ciąć sie np. z Pączkiem cały zeszły sezon, a tak? Tak tylko kaca ciagle mam bo za każdym razem jak się spotkamy to do białego rana nie mozemy dojść do porozumienia kto z nas jest szybszy ;-)
Mack111 trenuj, trenuj, nie mogę sie doczekać kiedy Wuju Cie w końcu wytrenuje abyś przeszedł do MP, potencjał i wolę walki widać...

Maney , żeby zapobiec Twoim problemom alkoholowym :) stwierdzam, byłeś szybszy :) nie musisz już pić :))

Co do punktów za 1 miejsce w kwali i za najlepsze kółko wyscigu, jestem za , wprowadzi to dodatkową rywalizację i ograniczy kalkulacje punktów na koniec sezonu

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

98

Odp: Regulamin 2015

Maniek  a mam pytanie bo ty latałeś w ME czy są zasady jak powyżej piszą chłopaki? czyli pkt za kwali i najlepsze kołko?

99

Odp: Regulamin 2015

Wniosek, przeszedł. Dziękuję! Kto się wstrzymał, dziękuję!  Również kwali 30min i 2 treningi wolne to dobry pomysł.

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

100

Odp: Regulamin 2015

zural_Jedrzej napisał/a:

Maniek  a mam pytanie bo ty latałeś w ME czy są zasady jak powyżej piszą chłopaki? czyli pkt za kwali i najlepsze kołko?


w ME nie ma w Niemczech jest podobno, dobrze mówię Maniek?

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

101

Odp: Regulamin 2015

Roznice jakie sa miedzy na i a Niemcami, Czechami, ME i MŚ wydaje mi sie ze tak samo jest w Szewcji, Holandii i we Włoszech

- pomiar glosnosci klasy mistrzowskie 116db na odcieciu
- 2x treningi wolne 30min
- 1x kwalifikacje 30min
- odbior tech. Dzien przed zawodami
- duze kola
- MŚ i ME jak jest klasa S2 nie moga jechac motocykle ponizej 451cc jak jest S1 jada max 450cc
- w MŚ jest superpole 6 najlepszych zawodnikow z kwali ma 10 dodatkowych min zeby zrobic najlepszy czas.

Od organizatorow wymagajmy przygotowanego toru do wyscigow. Powiem wam ze jak Tobbe ojciec Kevina zobaczyl nagranie z Torunia to powiedzial ze w Szecji zawodnicy by nie przystapili do wyscigu w takim kurzu.
- ogarnieci flagowi
- offroad pod sm a nie z dupy dziury i piasek
Cała reszta się pokrywa. Ewentualnie jeszcze decyzja przed sezonem na start w danej klasie i zapisanie sie a w razie braku zgloszenia nie zabieramy punktow. Tak jest w niemczech.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

102

Odp: Regulamin 2015

Nie ma dodatkowych punktów.
Jestem za jednolitym z ME regulaminem w kwestii punktacji i zasad kwalifikowania się.


p.s.  Organizator powinien również zapewnić hostessy.
        Audyt przez zawodników dzień przed zawodami, powinny znać zasady rozgrywek i mieć dobry charakter :)

Pozdrawiam   
Fabio #251

103

Odp: Regulamin 2015

Maniek wszystko super i jestem jak najbardziej za ale co do przygotowania toru i ogarnietych flagowych  to może być problem bo organizatorzy mają nas odrobine w dupie. Offroad chętnie bym zmienił ale część zawodników jest przeciwna a organizatorzy z pewnością nie będą chcieli wykładac kasy na remonty. Za hostessami jestem jak najbardziej :)

Husqy SMR-R 450

104

Odp: Regulamin 2015

Jestem za tym żeby odcinki terenowe były przygotowane a nie tak jak to ma miejsce obecnie że cały zakres pracy zaczyna się na wytyczeniu trasy taśmą a kończy na ewentualnie podkoszeniu trawy. Natomiast wiem jakie są realia i prawdopodobnie jeżeli wymusimy na organizatorach zmiany tzn. dodatkowe koszty to nie będziemy już mieli gdzie się ścigać.

Oczywiście nie powinno tak być, regulamin powinien być jasno określony a wszystkie punkty realizowane przez organizatorów, rozumiem że organizator nie zarabia wiele lub nic na rundach sm, przychodzi skrajnie mało kibiców itd. ale to chyba nie my mamy ich uczyć jak prowadzić te firmy!? Kibice nie przychodzą ponieważ nie ma żadnej reklamy! NIC! Same budy z jedzeniem powinny przynieść organizatorowi kilka tyś. Trzeba wyjść do ludzi!

Moja propozycja jest taka- dowiedzieć się wcześniej o możliwości prezentacji naszych motocykli w centrum miasta- rynek etc. Ludzie się zbiorą, rozdamy ulotki, część osób na pewno przyjdzie następnego dnia na zawody. Tak zrobili moi znajomi z WKM dla promocji motocrossu we Wrocławiu. Niestety ale jeżeli nic nie zrobimy to samo się nie zmieni NIC! Organizator za to powinien zapewnić ww. ulotki i plakaty, kurde OBOWIĄZKOWO w liczbie jaką określimy, to nie jest duży koszt a to jest dla nich i dla nas promocja. Powinno to być odgórnie zapisane w ramach promocji tego sportu.

Do kolegów z MP-  to na prawdę uatrakcyjnia wyścigi gdy na polach startowych obok was stoi dziewczyna z parasolką- nie ważne czy jest to hostessa, dziewczyna, koleżanka, żona czy kochanka, to chyba dla nikogo nie będzie problemem kogokolwiek zoorganizować. Pamiętajcie że kibice przychodzą również dla atmosfery, dla klimatu, żeby zobaczyć ładne dziewczyny, zobaczyć jakieś gleby itd. Sport to jest tylko dla nas a dla niektórych może być na dalszym miejscu, nie istotne, ważne że ojciec wyrwał się od starej i zabrał dzieciaki w sob/ndz na nasze wyścigi albo przyszedł z całą rodzinką, dobrze się bawili i przyjdą na następną rundę w tym mieście.

APELUJE! Zróbmy coś bo za nas widzicie nikt nic nie zrobi a SZLAK MNIE TRAFIA że ten zajebisty sport jest na tak żenującym poziomie w naszym kraju a jacyś Czesi- naród pragmatyczny, bezideowy i tchórzliwy, bez dostępu do morza ;) ma 10x wyższy poziom zawodników( wielu na poziomie ME i MŚ) oraz samej organizacji zawodów...  POZDRAWIAM!

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

105

Odp: Regulamin 2015

Ad. Flagowi

Zlozmy sie na lacznosc dla nich.
Jeden jarzak bedzie obserwowac wyscig z wieży i wydawac komendy: np. flagowy nr 3 niebieska w góre !!!

Pozdrawiam   
Fabio #251