16

Odp: Co po LC4?

Wadą 426 jest to, że chyba nie ma już do nich nowych cylindrów.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

17

Odp: Co po LC4?

Słyszałem właśnie o tym..
Strasznie ciągnie mnie do 525 :) całe szczęście, że dopiero mamy listopad.

18 Ostatnio edytowany przez toivias (2013-11-18 23:55:36)

Odp: Co po LC4?

Na ile w Polsce wycenilibyście Husaberga 650 z 2007 r. z akrapem i antyhoppingiem?
Co do tematu to jest jeszcze Gas Gas i VOR ale jeśli ty się husaberga boisz to tych pewnie tym bardziej.
Mnie się marzył vor 530 w sm <3
http://www.motorcycles20thcentury.com/motors/new/VOR-SM530-2002.jpg

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

19

Odp: Co po LC4?

rozwazales crf450? duzo czesci na rynku wtornym. mocy nie brakuje i lekki.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

20

Odp: Co po LC4?

[url]http://allegro.pl/ktm-exc-525-2004r-enduro-supermoto-super-stan-i3695553833.html[/url]

#666
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250

21

Odp: Co po LC4?

no... aż przełknąłem śline z wrażenia:D Wygląda jak idealna okazja... ale jak jest to zweryfikuje tylko życie:D

22

Odp: Co po LC4?

Toivias, a mi yaki Vertemati

[url]http://www.supermoto-addiction.com/infusions/hsgallery_panel/photogallery.php?album_id=12[/url]

exc 400                 www.oklejsie.pl

23

Odp: Co po LC4?

Nie zastanawiaj się na który się napalić tylko szukaj sobie 525, WR 450, i CRF R. Jak się trafi dobra sztuka z papierami to łykasz :) Zastanów się lepiej czy chcesz kupić faktycznie motor za 12k, czy szukać coś do "odpicowania" w mniejszym kwicie. Z wyczynami warto sobie przygotować grunt pod nogami żeby uniknąć niespodzianek.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

24 Ostatnio edytowany przez Matysek (2013-11-19 08:45:26)

Odp: Co po LC4?

Raku, fajne 525. A ty nie sprzedawałeś swojego 525?
vlo, owszem, rozważałem crf. Ona podoba mi się najbardziej, ale niestety jest ich strasznie mało.
Kurczak, pewnie, że wolałbym kupić coś za powiedzmy 8 k, zrobić remont generalny i hulać do woli. Zawsze byłbym spokojniejszy, aniżeli kupiłbym "nówkę" zadbaną, opłakiwaną przez niemca z 3 mth po remoncie

25

Odp: Co po LC4?

Znalazłem fajną crf 450 zarejestrowaną z 2002 roku, za fajne pieniądze.
Tu macie link: [url]http://tablica.pl/oferta/honda-crf-450-r-zarejstrowana-CID5-ID43Bo9.html#d985b6dc76[/url]
W przyszłym tygodniu będę chciał tam pojechać i go obejrzeć. Co sądzicie?

26

Odp: Co po LC4?

"Sprzedaje motocykl , ponieważ przesiadłem się z ciężkiego enduro i nie ogarniam sprzętu." yhym ^^
Pytaj się gość o serwisy, co robił, zakładam że olej i reg. zaworów skoro oblatał 1500km, ale może będzie miał info co było wcześniej dłubane (o ile trafisz na uczciwego). CRFa wygląda bardzo rozsądnie, jedź, oglądaj, jak nie tłucze na kilometr, pali i nie kopci jak stary diesel to według mnie warto. Policz sobie tylko ile jeszcze trzeba do tego motonga dołożyć żeby zrobić serwis i przerobić go na SM. Powodzenia w zakupach :P

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

27

Odp: Co po LC4?

Dzwoniłem do niego. Wydaje się być spoko. Mówi, że ma już 43 lata i za bardzo go sponiewiera w terenie i zamierza kupić coś mniejszego. Do zrobienia jest tyle koło (wycentrować trzeba). Wymieniał olej co 600 km, ma go od roku i nie wie czy był robiony remont, ale nie wyklucza tego, bo odpala od strzała, nie ma ubytku oleju. Jadę do niego, nie ma to tamto, wtedy zobaczymy.
No jeżeli chodzi o przeróbkę na SM, to liczę ok 3k min (koła i hamulec)
Ale w pierwszej kolejności skupiłbym się na silniku, potem małe koła.

28

Odp: Co po LC4?

tak mi sie przypomnialo: [url]http://allegro.pl/honda-crf-450r-2003r-z-papierami-kola-supermoto-i3530253964.html[/url]
brat z niej kola sm wyrwal wiec moze koles pusci o 1500 mniej motonga. szukaj i ogladaj. przy tak leciwych sprzetach to nie wiek a stan liczy sie. brat kupil crf 450r z 2004 z kwitem i odrazu gora silnika zdjeta. profilaktyczsnie tlok bo niewiadomo kiedy bylo robione. koszta nie sa porazajace a banan na gebie pojawia sie z kazdym odkreceniem manetki.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

29 Ostatnio edytowany przez Matysek (2013-11-20 15:39:00)

Odp: Co po LC4?

Ta też fajna.
Nie ukrywam właśnie, że od razu silnik idzie do rozbiórki, póki sezon nie ruszył. Tym bardziej mi się podoba ta honda, bo jest bardzo blisko w porównaniu do tej z Dąbrowy.
Cóż, pojadę do tej Kościerzyny i pewnie nie wrócę z pustymi rękoma-mam taką nadzieję przynajmniej.
Strasznie mi się ona podoba. A remont i tak, i tak byłoby trzeba zrobić chociażby profilaktycznie

Aaa... Gośc mówił jeszcze, że wymieniał jeszcze tarcze sprzęgła

30

Odp: Co po LC4?

Jak już temat CRF jest poruszony to zrobię małe offa, może Matyskowi się też przyda.
Odnoście CRF powiedzmy lata 2000 - 2008, zawory w tych modelach są stalowe czy tytanowe? i ile to wytrzymuje użytkowane amatorsko, lub co ile producent zaleca wymianę?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.