Odp: Co po LC4?
Wadą 426 jest to, że chyba nie ma już do nich nowych cylindrów.
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Co po LC4?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wadą 426 jest to, że chyba nie ma już do nich nowych cylindrów.
Słyszałem właśnie o tym..
Strasznie ciągnie mnie do 525 :) całe szczęście, że dopiero mamy listopad.
Na ile w Polsce wycenilibyście Husaberga 650 z 2007 r. z akrapem i antyhoppingiem?
Co do tematu to jest jeszcze Gas Gas i VOR ale jeśli ty się husaberga boisz to tych pewnie tym bardziej.
Mnie się marzył vor 530 w sm <3
rozwazales crf450? duzo czesci na rynku wtornym. mocy nie brakuje i lekki.
[url]http://allegro.pl/ktm-exc-525-2004r-enduro-supermoto-super-stan-i3695553833.html[/url]
no... aż przełknąłem śline z wrażenia:D Wygląda jak idealna okazja... ale jak jest to zweryfikuje tylko życie:D
Toivias, a mi yaki Vertemati
[url]http://www.supermoto-addiction.com/infusions/hsgallery_panel/photogallery.php?album_id=12[/url]
Nie zastanawiaj się na który się napalić tylko szukaj sobie 525, WR 450, i CRF R. Jak się trafi dobra sztuka z papierami to łykasz :) Zastanów się lepiej czy chcesz kupić faktycznie motor za 12k, czy szukać coś do "odpicowania" w mniejszym kwicie. Z wyczynami warto sobie przygotować grunt pod nogami żeby uniknąć niespodzianek.
Raku, fajne 525. A ty nie sprzedawałeś swojego 525?
vlo, owszem, rozważałem crf. Ona podoba mi się najbardziej, ale niestety jest ich strasznie mało.
Kurczak, pewnie, że wolałbym kupić coś za powiedzmy 8 k, zrobić remont generalny i hulać do woli. Zawsze byłbym spokojniejszy, aniżeli kupiłbym "nówkę" zadbaną, opłakiwaną przez niemca z 3 mth po remoncie
Znalazłem fajną crf 450 zarejestrowaną z 2002 roku, za fajne pieniądze.
Tu macie link: [url]http://tablica.pl/oferta/honda-crf-450-r-zarejstrowana-CID5-ID43Bo9.html#d985b6dc76[/url]
W przyszłym tygodniu będę chciał tam pojechać i go obejrzeć. Co sądzicie?
"Sprzedaje motocykl , ponieważ przesiadłem się z ciężkiego enduro i nie ogarniam sprzętu." yhym ^^
Pytaj się gość o serwisy, co robił, zakładam że olej i reg. zaworów skoro oblatał 1500km, ale może będzie miał info co było wcześniej dłubane (o ile trafisz na uczciwego). CRFa wygląda bardzo rozsądnie, jedź, oglądaj, jak nie tłucze na kilometr, pali i nie kopci jak stary diesel to według mnie warto. Policz sobie tylko ile jeszcze trzeba do tego motonga dołożyć żeby zrobić serwis i przerobić go na SM. Powodzenia w zakupach :P
Dzwoniłem do niego. Wydaje się być spoko. Mówi, że ma już 43 lata i za bardzo go sponiewiera w terenie i zamierza kupić coś mniejszego. Do zrobienia jest tyle koło (wycentrować trzeba). Wymieniał olej co 600 km, ma go od roku i nie wie czy był robiony remont, ale nie wyklucza tego, bo odpala od strzała, nie ma ubytku oleju. Jadę do niego, nie ma to tamto, wtedy zobaczymy.
No jeżeli chodzi o przeróbkę na SM, to liczę ok 3k min (koła i hamulec)
Ale w pierwszej kolejności skupiłbym się na silniku, potem małe koła.
tak mi sie przypomnialo: [url]http://allegro.pl/honda-crf-450r-2003r-z-papierami-kola-supermoto-i3530253964.html[/url]
brat z niej kola sm wyrwal wiec moze koles pusci o 1500 mniej motonga. szukaj i ogladaj. przy tak leciwych sprzetach to nie wiek a stan liczy sie. brat kupil crf 450r z 2004 z kwitem i odrazu gora silnika zdjeta. profilaktyczsnie tlok bo niewiadomo kiedy bylo robione. koszta nie sa porazajace a banan na gebie pojawia sie z kazdym odkreceniem manetki.
Ta też fajna.
Nie ukrywam właśnie, że od razu silnik idzie do rozbiórki, póki sezon nie ruszył. Tym bardziej mi się podoba ta honda, bo jest bardzo blisko w porównaniu do tej z Dąbrowy.
Cóż, pojadę do tej Kościerzyny i pewnie nie wrócę z pustymi rękoma-mam taką nadzieję przynajmniej.
Strasznie mi się ona podoba. A remont i tak, i tak byłoby trzeba zrobić chociażby profilaktycznie
Aaa... Gośc mówił jeszcze, że wymieniał jeszcze tarcze sprzęgła
Jak już temat CRF jest poruszony to zrobię małe offa, może Matyskowi się też przyda.
Odnoście CRF powiedzmy lata 2000 - 2008, zawory w tych modelach są stalowe czy tytanowe? i ile to wytrzymuje użytkowane amatorsko, lub co ile producent zaleca wymianę?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Co po LC4?
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 77 zapytań