Bredok napisał/a:xtremix napisał/a: musisz mieć tzw. "exup eliminator plug" za ok 200zl albo
albo 5 min zabawy z lutownicą i masz za free :)
Jak ktoś lubi rzeźbić, to wszystko się da.. Osobiście wolę rozwiązania P&P, prosto, szybko i temat z głowy ;>
Antonio7 napisał/a:WRX-a mam. Pisząc o modyfikacji airboxa miałem właśnie na myśli Flapper Mod z tego wideo:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=DJCA2qj-ghI&ab_channel=Bigair01[/url]
Przewinęło się w nim, że modyfikacje te najlepiej przeprowadzić razem z montażem Power Commandera, stąd moje obawy, że moto może mieć za ubogą mieszankę, jeśli nie to bym chętnie wywalił.
WR'ce nic nie będzie, pojeździj i sprawdź jakiego koloru jest świeca, wtedy zobaczysz czy potrzebne to czy nie. Najtansze rozwiazanie to FMF fuel programmer (miałem), EJK (miałem) lub Wiseco. Droższe, ale i lepsze, PCV (miałem) wywaliłem i ostatecznie wstawiłem Bazzaz Z-Fi MX + dodatkowo Z-AFM, moim zdaniem jest lepszy niż stara technologia Dynojeta i Auto Tune. Wrócić do oryginału zawsze można, to żaden problem.
WRX/WRR to bardzo fajny motorek do różnych modyfikacji :)
n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)