16

Odp: WR250X - lift?

Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.

dabljuer250x

17

Odp: WR250X - lift?

superczesiu napisał/a:

Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.

Mówisz o rolgazie od R6, czy coś innego kombinowałeś?

18

Odp: WR250X - lift?

Czesiu dobrze gada, polać Mu. Jakby co, to mam nowy aluminiowy rolgaz Zety do opylenia, dorzucisz zębatkę z 48/49 na tył i ogień :)

Z wrx/wrr fajne pierdzidełko jest do zabawy, pajacować idzie tym na mieście, na torze i w terenie, do tego podłubać też da się, w zasadzie to jak i w każdym innym sprzęcie. A jak się znudzi, to zawsze można sprzedać i kupić inne, większe, mocniejsze itp itd.

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

19

Odp: WR250X - lift?

Bredok napisał/a:
superczesiu napisał/a:

Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.

Mówisz o rolgazie od R6, czy coś innego kombinowałeś?

Tak, ten od R6.

dabljuer250x

20

Odp: WR250X - lift?

superczesiu napisał/a:

Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.

Jakieś namiary na taki rollgaz? Z byle której wersji R6 będzie ok? Potrzebny jest sam rolgaz czy razem z obudową? Co do przełożeń to będzie zapewne 13-45, gdzieś się przewinęło na forum, że taki setup daje radę.

21

Odp: WR250X - lift?

Antonio7 napisał/a:
superczesiu napisał/a:

Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.

Jakieś namiary na taki rollgaz? Z byle której wersji R6 będzie ok? Potrzebny jest sam rolgaz czy razem z obudową? Co do przełożeń to będzie zapewne 13-45, gdzieś się przewinęło na forum, że taki setup daje radę.

Jeżeli się nie mylę to był ten https://yama-sklep.pl/schemes/oem-part/2C0262400000
Pamiętam że po montażu nie chciał odbijać i trzeba było poluzować regulacje na kablu na maksa i było ok.

dabljuer250x

22

Odp: WR250X - lift?

ew. amelinowy rolgaz od ZETY (Quick Throttle) w takiej samej cenie

23

Odp: WR250X - lift?

superczesiu napisał/a:

Jeżeli się nie mylę to był ten https://yama-sklep.pl/schemes/oem-part/2C0262400000
Pamiętam że po montażu nie chciał odbijać i trzeba było poluzować regulacje na kablu na maksa i było ok.

Bredok napisał/a:

ew. amelinowy rolgaz od ZETY (Quick Throttle) w takiej samej cenie

Dzięki Panowie, będę coś działał w temacie ;)

24

Odp: WR250X - lift?

Kolejne pytanie do właścicieli WR- czy wymieniając wydech pozbywaliscie się sondy lambda? Kupiłem FMF-a bez wejścia na sondę i teraz coś z tym muszę zrobić - albo dorobić wejście, albo wywalić lambdę.

25 Ostatnio edytowany przez levis (2020-12-13 18:14:30)

Odp: WR250X - lift?

Ostatnio stroiłem koledze z forum taką WRkę z Akrapem na jakimś dość prostym systemie FMF, sterującym paliwem. Nie pamiętam czy była tam lambda czy nie.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

26 Ostatnio edytowany przez Bredok (2020-12-14 11:44:55)

Odp: WR250X - lift?

kiedyś może była i nie z akrapem tylko z yoshimurą :P

27

Odp: WR250X - lift?

a no właśnie, to powiedz jeszcze koledze, czy ma tam sondę czy nie :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

28

Odp: WR250X - lift?

Wyjebać fabryczna sondę, nie jest do niczego potrzebna. Potem wstawic jakis fmf/ejk/wiseco/pcv/bazzaz i filtr powietrza, ustawic lub zrobic mape afr/paliwa i napieprzac sprzetem lzejszym o kilka kilogramow ;)

Akrapovic nie robil tlumikow do wrx/wrr, musiala byc jakas customowa rzezba albo chinska podjebka za grosze czy inny tani szajs na ktory szkoda motocykla. Ludzie to juz do reszty dziadzieja z tej oszczednosci na wszystkim jak leci, ze wstawiaja do moto byle co i byle jak a pozniej bek, ze efekty mizerne lub sprzet sie zesral po x km.

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

29

Odp: WR250X - lift?

xtremix napisał/a:

Wyjebać fabryczna sondę, nie jest do niczego potrzebna. Potem wstawic jakis fmf/ejk/wiseco/pcv/bazzaz i filtr powietrza, ustawic lub zrobic mape afr/paliwa i napieprzac sprzetem lzejszym o kilka kilogramow ;)

W przypadku montażu jakiegoś programatora to jasna sprawa, że sonda do wywalenia, powiedzcie mi tylko czy na seryjnym sterowniku i mapie można ją bezpiecznie wywalić? Z anglojęzycznych stron wynika, że WR-ki na rynek amerykański i japoński nie miały montowanych w ogóle sond w fabryce, więc wynika z tego, że można bezpiecznie jeździć bez niej. No chyba że wersje USA i Japan bez sondy miały seryjnie inny sterownik/mapy.