Odp: WR250X - lift?
Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » WR250X - lift?
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.
Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.
Mówisz o rolgazie od R6, czy coś innego kombinowałeś?
Czesiu dobrze gada, polać Mu. Jakby co, to mam nowy aluminiowy rolgaz Zety do opylenia, dorzucisz zębatkę z 48/49 na tył i ogień :)
Z wrx/wrr fajne pierdzidełko jest do zabawy, pajacować idzie tym na mieście, na torze i w terenie, do tego podłubać też da się, w zasadzie to jak i w każdym innym sprzęcie. A jak się znudzi, to zawsze można sprzedać i kupić inne, większe, mocniejsze itp itd.
superczesiu napisał/a:Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.
Mówisz o rolgazie od R6, czy coś innego kombinowałeś?
Tak, ten od R6.
Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.
Jakieś namiary na taki rollgaz? Z byle której wersji R6 będzie ok? Potrzebny jest sam rolgaz czy razem z obudową? Co do przełożeń to będzie zapewne 13-45, gdzieś się przewinęło na forum, że taki setup daje radę.
superczesiu napisał/a:Co polecam zrobić to zmienić przełożenie na większą zębatkę z tyłu i wymienić rollgaz. Koszty niewielkie a różnica ogromna.
Jakieś namiary na taki rollgaz? Z byle której wersji R6 będzie ok? Potrzebny jest sam rolgaz czy razem z obudową? Co do przełożeń to będzie zapewne 13-45, gdzieś się przewinęło na forum, że taki setup daje radę.
Jeżeli się nie mylę to był ten [url]https://yama-sklep.pl/schemes/oem-part/2C0262400000[/url]
Pamiętam że po montażu nie chciał odbijać i trzeba było poluzować regulacje na kablu na maksa i było ok.
ew. amelinowy rolgaz od ZETY (Quick Throttle) w takiej samej cenie
Jeżeli się nie mylę to był ten [url]https://yama-sklep.pl/schemes/oem-part/2C0262400000[/url]
Pamiętam że po montażu nie chciał odbijać i trzeba było poluzować regulacje na kablu na maksa i było ok.
ew. amelinowy rolgaz od ZETY (Quick Throttle) w takiej samej cenie
Dzięki Panowie, będę coś działał w temacie ;)
Kolejne pytanie do właścicieli WR- czy wymieniając wydech pozbywaliscie się sondy lambda? Kupiłem FMF-a bez wejścia na sondę i teraz coś z tym muszę zrobić - albo dorobić wejście, albo wywalić lambdę.
Ostatnio stroiłem koledze z forum taką WRkę z Akrapem na jakimś dość prostym systemie FMF, sterującym paliwem. Nie pamiętam czy była tam lambda czy nie.
kiedyś może była i nie z akrapem tylko z yoshimurą :P
a no właśnie, to powiedz jeszcze koledze, czy ma tam sondę czy nie :)
Wyjebać fabryczna sondę, nie jest do niczego potrzebna. Potem wstawic jakis fmf/ejk/wiseco/pcv/bazzaz i filtr powietrza, ustawic lub zrobic mape afr/paliwa i napieprzac sprzetem lzejszym o kilka kilogramow ;)
Akrapovic nie robil tlumikow do wrx/wrr, musiala byc jakas customowa rzezba albo chinska podjebka za grosze czy inny tani szajs na ktory szkoda motocykla. Ludzie to juz do reszty dziadzieja z tej oszczednosci na wszystkim jak leci, ze wstawiaja do moto byle co i byle jak a pozniej bek, ze efekty mizerne lub sprzet sie zesral po x km.
Wyjebać fabryczna sondę, nie jest do niczego potrzebna. Potem wstawic jakis fmf/ejk/wiseco/pcv/bazzaz i filtr powietrza, ustawic lub zrobic mape afr/paliwa i napieprzac sprzetem lzejszym o kilka kilogramow ;)
W przypadku montażu jakiegoś programatora to jasna sprawa, że sonda do wywalenia, powiedzcie mi tylko czy na seryjnym sterowniku i mapie można ją bezpiecznie wywalić? Z anglojęzycznych stron wynika, że WR-ki na rynek amerykański i japoński nie miały montowanych w ogóle sond w fabryce, więc wynika z tego, że można bezpiecznie jeździć bez niej. No chyba że wersje USA i Japan bez sondy miały seryjnie inny sterownik/mapy.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » WR250X - lift?
Wygenerowano w 0.068 sekund, wykonano 70 zapytań