1 Ostatnio edytowany przez Striker (2015-04-22 17:21:19)

Temat: Kawasaki KLX 300R

No więc Kawa zakupiona 01.02.2014r. Rocznik 2000
https://lh4.googleusercontent.com/-iGW5V4_oY8E/Uu1Q7bFn-iI/AAAAAAAAAbE/Bopt-FsbSxA/w1616-h1077-no/IMAG0527.jpg

Zaraz po kupnie został zrobiony remont góry silnika tzn, nowy tłok, nowe zawory. Pod koniec sezonu silnik stanął, przyczyną okazało się zatarte dolne łożysko korbowodu, tutaj filmik:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=jlgYJV1JXcU[/url]

Wał został wysłany do regeneracji. W silniku do wymiany było też parę elementów tj.:
Prowadnica łańcuszka rozrządu
https://lh4.googleusercontent.com/-SCDoJYh3hIg/VTajtIdKZoI/AAAAAAAAIEo/5uEPWVqGXcs/w960-h720-no/11022817_785790754843791_194378945_n.jpg
A tu nowa (używana)
https://lh4.googleusercontent.com/-42xdjFa-GUM/VTajuHNSTZI/AAAAAAAAIE0/prKzg2LBbJc/w640-h480-no/1579866_807792525979853_1461908330_n.jpg

Wodzik oraz jeden z trybów
https://lh6.googleusercontent.com/-tpQD70Ka4kw/VTZilg4388I/AAAAAAAAIDw/nqSw_ZEC6jA/w1024-h768-no/20150316_205121.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-m8KFAZmGSJs/VTajtA-T6xI/AAAAAAAAIEw/QFD3i9CY-gI/w960-h720-no/11016305_785785968177603_1455243878_n.jpg

Ten filtr też został wymieniony na dobry
https://lh6.googleusercontent.com/-yV1LnUAvikc/VTajtAEQEGI/AAAAAAAAIEc/QVuI_fSqvQ4/w960-h720-no/10922261_752530854836448_1324284376_n.jpg

W silniku zostały wymienione także wszystkie łożyska, uszczelniacze i uszczelki na nowe. Wymieniony został również filtr oleju oraz łańcuszek rozrządu. A teraz parę fotek z remontu
https://lh4.googleusercontent.com/-iJVPZxEUvok/VTZii8US7fI/AAAAAAAAIDw/8sb_D4lv9_A/w1024-h768-no/20150305_001734.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-lG_O1uPUepQ/VTZiilFhKCI/AAAAAAAAIDw/hH9IE7eAQWA/w1024-h768-no/20150306_194545.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-7v8WbZ9z9hM/VTZijspOb1I/AAAAAAAAIDw/oH0tMFJPqHQ/w1024-h768-no/20150306_194616.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-cpId20YU-vM/VTZij7Ci1GI/AAAAAAAAIDw/MFzNAWtfBLU/w1024-h768-no/20150316_194625.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-Sijp6vbaTQs/VTZjE2PHefI/AAAAAAAAIDw/Kr7p8xncig4/w1024-h768-no/20150316_194711.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-crLRWb-qdpE/VTZilybIOTI/AAAAAAAAIDw/AXVh-YOLOSI/w1024-h768-no/20150316_210915.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-kV8lZ4aa0n4/VTZimX5x9_I/AAAAAAAAIDw/gUG2neOmcr4/w1024-h768-no/20150316_215033.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-xN34rHRvV2U/VTZim_G-4ZI/AAAAAAAAIDw/bZDIgrIregM/w1024-h768-no/20150316_221741.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-TfVlSrIbqWA/VTZinfiax6I/AAAAAAAAIDw/bsEDhKHppvE/w1024-h768-no/20150316_224543.jpg

Łączenie karterów
https://lh4.googleusercontent.com/-1zl4PSrW8Gs/VTZin4NBBYI/AAAAAAAAIDw/3lL_zyOzPV0/w1024-h768-no/20150316_224718.jpg

Nowy łańcuszek rozrządu
https://lh6.googleusercontent.com/-lQO1jFK4TBw/VTZioXFHoNI/AAAAAAAAIDw/ijWn-Bun58s/w1024-h768-no/20150320_212315.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-HyMgAMs4Bpg/VTZioym0w3I/AAAAAAAAIDw/W8pfDWdGvQw/w1024-h768-no/20150320_213615.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-XLtwQFLMEv8/VTZipV4Jb3I/AAAAAAAAIDw/OHzVn5HPrd0/w1024-h768-no/20150320_223411.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-7ACMOptQEDE/VTZip0nQNFI/AAAAAAAAIDw/NjQMsxhdZ38/w1024-h768-no/20150328_151446.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-VsrBh5ULmaY/VTZiqRuPFJI/AAAAAAAAIDw/Q5PGdhjsf9I/w1024-h768-no/20150328_151615.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-RdXRQuz-BWE/VTZiqmbTgCI/AAAAAAAAIDw/0iNN05B5jVg/w1024-h768-no/20150328_155414.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-Yq4abkEA1Xs/VTZirc1DmII/AAAAAAAAIDw/EPf3TKWpOaU/w1024-h768-no/20150328_155453.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-M2eziUDXDGc/VTZirq125HI/AAAAAAAAIDw/CBj6HTj7qpw/w1024-h768-no/20150328_164309.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-5_FXlY5Q6Q4/VTZisBHvxeI/AAAAAAAAIDw/TdhSVthEdHI/w1024-h768-no/20150328_173725.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-9FM-6N9hSCo/VTZisV9QJXI/AAAAAAAAIDw/KEZdYApcuQg/w1024-h768-no/20150328_184323.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/--pg_K2FdwSQ/VTZiuYvzliI/AAAAAAAAIDw/JXRsCWuZ3c4/w1024-h768-no/20150401_211909.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-DfJCKTaals4/VTZiu5c9CqI/AAAAAAAAIDw/W97Fe-zFuLQ/w1024-h768-no/20150403_162923.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-qUldUyNtELM/VTZivRN2MaI/AAAAAAAAIDw/Ft6QoMsD8y4/w1024-h768-no/20150403_163100.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-MCYYwbPh0WY/VTZivlhm00I/AAAAAAAAIDw/XfIAKV3KQVQ/w1024-h768-no/20150403_164136.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-4aECmgfeJB8/VTZiwtkpL2I/AAAAAAAAIDw/Wz3OBPBuZtE/w1024-h768-no/20150403_180530.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-iw6ffO7yUkI/VTZixTEEitI/AAAAAAAAIDw/K0mcYsPPjcE/w1024-h768-no/20150410_220723.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-0Akq69hskFQ/VTZixx9loGI/AAAAAAAAIDw/BNrUFzFA0jc/w1024-h768-no/20150410_222313.jpg

Pęknięta pokrywa magneta została pospawana
https://lh6.googleusercontent.com/-ZkNd9YTBSXE/VKhE5fBowlI/AAAAAAAAFrc/NIoTgxtPJrw/w960-h720-no/2.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-w6uky7Pgg2k/VKhE5tG3bKI/AAAAAAAAFrc/5I8CtQJl-aw/w960-h720-no/1.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-pZO5-3S53A0/VTZitO-dfUI/AAAAAAAAIDw/hqPhM0uMNw4/w1024-h768-no/20150330_215716.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-vJ9UPCsRB8c/VTZithM8I5I/AAAAAAAAIDw/xXnIUTVuiIc/w1024-h768-no/20150330_222735.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-61gxCbgLy9U/VTZit5YS50I/AAAAAAAAIDw/m42sqiKcpWc/w1024-h768-no/20150330_222746.jpg

Stare graty z silnika
https://lh3.googleusercontent.com/-Cwn4cE8NI9o/VTYiBgOITnI/AAAAAAAAH0Q/qXvIxYKbAwo/w1251-h879-no/DSC_0805.JPG

Zakupiłem też trochę gratów mianowicie:

Łożyska koła przód i tył
https://lh4.googleusercontent.com/-zCdnMofvlQM/VTYbYm0jnwI/AAAAAAAAH1Q/u3Dm0pnJ808/w1597-h798-no/DSC_0776.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-WwMduZCiBfo/VTYbrCMImOI/AAAAAAAAH1I/8tEQV-WzGQw/w664-h879-no/DSC_0777.JPG

Świeca irydowa, zestaw naprawczy linek i zapinka łańcucha (zawsze się może przydać), zestaw naprawczy kranika
https://lh4.googleusercontent.com/-rXtDE5B2xeI/VTYcAVbgVoI/AAAAAAAAH1A/HDAn2r452cA/w1078-h879-no/DSC_0780.JPG

Nowy kompletny napęd
https://lh3.googleusercontent.com/-0aBCU-t4zEo/VTYcM2Tp00I/AAAAAAAAHzA/5ugwwwxEV5o/w1563-h879-no/DSC_0782.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-QSQ4CU-wYCY/VTYcU6QKaKI/AAAAAAAAH04/YDSzGj6wVGk/w622-h879-no/DSC_0783.JPG

Olej do silnika, smar do łańcucha i środek do czyszczenia filtrów powietrza
https://lh4.googleusercontent.com/-WWqGmnC6bmI/VTYczURHQ_I/AAAAAAAAH0w/PQlL5DJd_mM/w583-h879-no/DSC_0786.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-XPdnCRtAhZE/VTYdP4bJxeI/AAAAAAAAH0o/eV7vmlq9gAU/w649-h879-no/DSC_0789.JPG

Nowe poszycie siedzenia
https://lh5.googleusercontent.com/-kk-x_rJApEw/VTYdgcBjGNI/AAAAAAAAHuo/T0m00J9uzO4/w1563-h879-no/DSC_0792.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-pDf_NnFQ3-M/VTYdufjA7QI/AAAAAAAAHu0/J_FyV9v7L14/w1563-h879-no/DSC_0793.JPG

W lagach został wymieniony olej
https://lh4.googleusercontent.com/-EWOmXwVqjEI/VTYfp8hpYVI/AAAAAAAAHws/USEkg98Ucmk/w494-h878-no/DSC_0803.JPG

Nowy licznik Sigma BC 12.12
https://lh3.googleusercontent.com/-96GgEgumpZA/U_iW6GvohXI/AAAAAAAABvY/2EqL2DkeT48/w1436-h1077-no/SDC14132.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-SlDhT5awe2w/U_iW5UEV13I/AAAAAAAABvU/mSRXuFdgXZU/w1436-h1077-no/SDC14133.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-C3X2VUWa-P0/U_iW9Wbe3II/AAAAAAAABvg/CRAuWFkahss/w1436-h1077-no/SDC14136.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-yRF57nZTPAU/U_iXBLeCe4I/AAAAAAAABvo/sX2jQI0mvHA/w1436-h1077-no/SDC14137.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-tEXB415F4f4/U_iXL7RJQoI/AAAAAAAABwI/unNgFNMXJ-k/w1172-h879-no/SDC14143.JPG
Licznik super sprawa, dużo fajnych funkcji no i jest wodoodporny, wyskalowany do 199 km/h

Kupiłem także nową fajkę ponieważ stara miała pękniętą uszczelkę gumową i po wjechaniu do wody miała przebicie
https://lh3.googleusercontent.com/-U2f33Yww2kw/U_iXN9NpxdI/AAAAAAAABwQ/xzswmVguS5c/w1436-h1077-no/SDC14144.JPG

Podczas czyszczenia plastików z farby znalazłem dosyć dużo niespodzianek, między innymi szpachlę, włókno szklane i inne takie ale reszta plastików nadawała się do spawania i uzupełnienia ubytków
https://lh6.googleusercontent.com/-aZ--QubwhwM/UvFRoZe9tMI/AAAAAAAAAgI/LR5uCTIkepY/w1436-h1077-no/SDC13479.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-hQJ-UH-i0BY/UvFRrrvFdzI/AAAAAAAAAgQ/hdgSWzaCC5M/w1436-h1077-no/SDC13480.JPG

Scansol jest magiczny choć żeby usunąć resztki podkładu które nie dały się Scansolowi musiałem się naprawdę bardzo napracować, tzn każdy plastik skrobać nożem, szpachelkami itp przez co porobiły się straszne nierówności co znowu spowodowało strasznie uciążliwe polerowanie owych plastików
https://lh4.googleusercontent.com/-vjvDgquY3eY/UwENFXVDR_I/AAAAAAAAAm0/MupgSfQx4-4/w1181-h886-no/SDC13497.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-5m8R8Tq9ink/UwENE7bRnOI/AAAAAAAAAmw/7W5S2tLm94I/w1181-h886-no/SDC13498.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-BSVkvHKayuw/UwENJIxUIwI/AAAAAAAAAm8/uThioPek4ig/w1181-h886-no/SDC13499.JPG

Plastiki które pojechały do spawania i uzupełnienia ubytków
https://lh6.googleusercontent.com/-MWIcpWpQBE4/UwENKV_JV3I/AAAAAAAAAnE/vhNK464rdfk/w1436-h1077-no/SDC13500.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-PUlAb3pROqo/UwENSjidVjI/AAAAAAAAAnc/rqRAZuc7TCg/w1436-h1077-no/SDC13505.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/--67mfV0E2lk/UwENNoIU8FI/AAAAAAAAAnM/w0Z6qtB8VP0/w808-h1077-no/SDC13501.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-QdcbwzPrbu8/UwENPEdTXoI/AAAAAAAAAnU/iGTsQyk8MAw/w1436-h1077-no/SDC13503.JPG

A tu już wypolerowane
https://lh6.googleusercontent.com/-wLqrNnm29TE/VLKzFO3bIVI/AAAAAAAAF4g/2-qr96gx1Ok/w1915-h1077-no/DSC_0647.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-yVHoEN-WOfw/VLKzKPCgupI/AAAAAAAAF4s/gMhSaSalHT8/w1915-h1077-no/DSC_0648.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-y6TP1KudgJI/VLKzSOXssII/AAAAAAAAF44/xYKtpJfA1O0/w1915-h1077-no/DSC_0649.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/--nasv-VjDvA/VLKzUZzMEYI/AAAAAAAAF5E/Fib4CLXrEXw/w1915-h1077-no/DSC_0650.JPG
Na boczki muszę jeszcze tylko nową białą folię nakleić i plastiki będę miał już z głowy :)

Tłumik został skrócony i wygłuszony na nowo
https://lh5.googleusercontent.com/-ddzfvyO5hTM/VNYRX5pR5PI/AAAAAAAAGrI/k_5tYyqkodg/w1916-h1078-no/DSC_0695.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-cAY4ydSHk9g/VNdqbZGDQJI/AAAAAAAAGtE/sR5w6WawFls/w1916-h1078-no/DSC_000001.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-qcAP6iGuk3I/VNdswcAvHYI/AAAAAAAAGt4/F4268HfKtYw/w1916-h1078-no/DSC_0702.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-W_bzYyTortE/VNdvSfpVTII/AAAAAAAAGuI/GoHOaUhjXJM/w1563-h879-no/DSC_0703.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-iE9kKdwtBSQ/VNd9Gr57QyI/AAAAAAAAGvY/2J5NV1LTQ50/w1916-h1078-no/DSC_0709.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-rOOG6Qdjo1w/VNd9DuldjlI/AAAAAAAAGvM/6JBA02S2J88/w1916-h1078-no/DSC_0708.JPG

Wyprostowałem trochę żeberka w chłodnicy bo w niektórych miejscach to wyglądało jak by ktoś porządnie paluchem przejechał
https://lh6.googleusercontent.com/-tbEu75_4GU0/VRF8KigMNJI/AAAAAAAAHOc/XH2clD6RHdg/w1916-h1078-no/DSC_0745.JPG

Oddałem parę gratów do ocynku, koszt 30 zł
Przed
https://lh5.googleusercontent.com/-Dr4dpPiTBNw/VRLCpTAhA4I/AAAAAAAAHRM/YqzJqMQNLBQ/w1916-h1078-no/DSC_0752.JPG

Po
https://lh5.googleusercontent.com/-4M0biLNPo4U/VRVsW17ac9I/AAAAAAAAHVA/kJOf4PVI4j0/w1916-h1078-no/DSC_0765.JPG

Zakupiłem też smar żeby potem to wszystko ładnie nasmarować :)
https://lh5.googleusercontent.com/-WczbWOQBceY/VRRNjEfRNbI/AAAAAAAAHSA/DsRuU3raeU0/w606-h1077-no/DSC_0754.JPG

Amorek po regeneracji, koszt razem z wysyłkami to ok 390 zł
https://lh5.googleusercontent.com/-N1I8HrDf_YY/U9aPRO_wHXI/AAAAAAAABtI/1LeCstKIbyk/w1369-h1027-no/SDC14105.JPG

Z racji że przednia tarcza wgl nie nadawała się do niczego ponieważ miała straszne progi to jeszcze krzywa, podczas hamowania dosłownie rzucało mnie do przodu i tyłu. Nowa tarcza kosztowała 400 zł a udało mi się znaleźć od KLX 650 nową tarczę w atrakcyjnej cenie - 100 zł, a że rozstaw śrub był taki sam to wziąłem choć była większa. Stara 250mm nowa 290mm
https://lh3.googleusercontent.com/-i-QBkcAy15M/UvpxlHcYWTI/AAAAAAAAAkI/qD9nr3Lez4I/w1329-h886-no/IMAG0545.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-R6kSpJCeTLc/Uvpxl7EILRI/AAAAAAAAAj4/j38n1aFQTYU/w1616-h1077-no/IMAG0546.jpg

Oczywiście trzeba było zrobić adapter do zacisku
https://lh5.googleusercontent.com/-pc4X6pWjmC8/UweOtNHzE6I/AAAAAAAAArk/HNadFoxesHo/w1329-h886-no/IMAG0577.jpg

Nowy stalowy przewód hamulcowy
https://lh4.googleusercontent.com/-eM3FtkAS_TE/Uw8w7EuenlI/AAAAAAAAAsw/A5X4-hgrmf4/w1436-h1077-no/SDC13547.JPG

Obecnie Kawa jest w proszku ale już wszystko kompletne i gotowe do składania za która zabiorę się po maturach :)

2

Odp: Kawasaki KLX 300R

Fantastyczna robota, czekam na zdjęcia całości :)

3

Odp: Kawasaki KLX 300R

o kurde, lubię takie tematy :-)

prawda to, że wał zintegrowany z kobrą i nie da się kupić osobno ?

Co do adaptera zacisku, to chyba też będziesz musiał zmienić zacisk, bo na tym to będzie Ci połowę tarczy zjadało.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

4

Odp: Kawasaki KLX 300R

Wymiany korby w tym modelu nie przewidziano niestety i samej nie można dokupić w serwisie, a cały wal ponad 2 tys.
Regeneracja polega na przeszlifowaniu korbowodu lub wstawianiu tulejki w zależności od zużycia. Robiony jest nowy sworzeń, nowe łożysko stopy i tulejka główki jeśli jest wymienna.
Koszt takiej regeneracji wynosi 650 zł
Co do hamulca wszystko pasowało idealnie, kwestia dobrego zaprojektowania adaptera. Hebel już dawno założony bo są to prawie wszystkie zdjęcia od momentu kupna do teraz a hamulec był robiony niedługo po kupnie

5

Odp: Kawasaki KLX 300R

grunt, że dało się to zregenerować w rozsądnych pieniądzach. Sama nowa korba kosztuje kilka dobrych setek, a tutaj dało się zamknąć w 650 - to wg mnie dobry wynik :-)

wrzucaj dalsze pracę, będę śłedził :-)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

6

Odp: Kawasaki KLX 300R

Rama bedzie odświeżona?

7

Odp: Kawasaki KLX 300R

W sumie zapomniałem dodać filmik z ostatniej jazdy Kawą :D
[url]https://www.youtube.com/watch?v=qyzRnp_V_hQ[/url]

Przednia owiewka i błotnik do wymiany
https://lh3.googleusercontent.com/-Tux5pd0lW7k/UvFRtONPKUI/AAAAAAAAAgY/malGHO3ISE0/w1436-h1077-no/SDC13481.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-Y7tMK-2fh-o/UwENdyTJ26I/AAAAAAAAAoE/nLdvgUQJrRE/w808-h1077-no/SDC13516.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-ulInGQ_RLfw/Uyywzm8bXyI/AAAAAAAAA3U/nNtaNXt3KWs/w1436-h1077-no/SDC13716.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/-XyE7fji89_4/UwENgy9ruBI/AAAAAAAAAoM/555CM2MTsAg/w1436-h1077-no/SDC13517.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-Ra1R-h6rnq8/UwENlIVU6AI/AAAAAAAAAoc/hyS7Pw2O8vY/w1436-h1077-no/SDC13519.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-Q4Y56AYCJ4U/Uxh8Q8ekHGI/AAAAAAAAAt8/foreovht9hk/w1436-h1077-no/P3060262.JPG

Filtr K&N (nowy 240 zł xD ) wymieniony na gąbkowy Prox'a
https://lh3.googleusercontent.com/-6ndwdEfT-KM/UvFRQDbLPRI/AAAAAAAAAe4/pDP9-aJouhI/w1436-h1077-no/SDC13467.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-QJ_yo7A-6NY/Uxh8RPadJAI/AAAAAAAAAuA/edC8ZQkqQJo/w1436-h1077-no/P3060263.JPG

Gaźniczek wyczyszczony
https://lh5.googleusercontent.com/-z_d98iobiP8/UwENXcYSXdI/AAAAAAAAAns/zmpFIq9vBBc/w808-h1077-no/SDC13509.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-qb7Obh6TCA0/UwENY8pyNMI/AAAAAAAAAn0/318HUPBULVU/w808-h1077-no/SDC13510.JPG

Nowe klamki
https://lh3.googleusercontent.com/-Tq2Ne2jd6pk/UwywA5Xl98I/AAAAAAAAAsc/0ovYlSy0DmA/w1436-h1077-no/SDC13546.JPG

Plastiki pospawane
https://lh6.googleusercontent.com/-Q_n-143zcHE/UxNfzRofEtI/AAAAAAAAAtQ/0voRfncqU7g/w1436-h1077-no/SDC13553.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-RFgTJM02r6s/UxNfzPxwHlI/AAAAAAAAAtI/qFUBkKYrt7g/w1436-h1077-no/SDC13563.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-wwxI8WTgRB0/UxNf0DQ6lFI/AAAAAAAAAtU/kijK9CvPZKE/w1436-h1077-no/SDC13566.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-q-ZQqeDhFTU/UxNf3BN5DKI/AAAAAAAAAtc/8bALO2Lxl98/w1436-h1077-no/SDC13568.JPG

A tutaj już zmontowany przedni hamulec
https://lh5.googleusercontent.com/--eh3chAU9fQ/UxyAUsroPPI/AAAAAAAAAvQ/DhedR4dn2rU/w808-h1077-no/SDC13586.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-7RZrXzaU8_g/UxyAVtPjjxI/AAAAAAAAAvc/AFuunJwAuiw/w808-h1077-no/SDC13587.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-Hu9p3hApNgc/UxyAU7jVMJI/AAAAAAAAAvY/yBHoYeaNCsM/w808-h1077-no/SDC13588.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-nwjR8wCaQto/UxyAZeFzrNI/AAAAAAAAAvk/gIv3rTOowW4/w808-h1077-no/SDC13589.JPG

Wymieniłem trzymaki dętki bo stare jak by to nazwać :D
https://lh3.googleusercontent.com/-4BkbCKrStCE/Uyyw06gtbDI/AAAAAAAAA3Y/SAWKAPbGHgY/w1436-h1077-no/SDC13718.JPG

Kupiłem też stacyjkę
https://lh4.googleusercontent.com/-JvSOrTXG6TU/UzQ19KfJQRI/AAAAAAAABGk/3OZz7iGv3-o/w1436-h1077-no/SDC13863.JPG

Ogarnąłem wahacz trochę
https://lh6.googleusercontent.com/-K3aGWnv3rh4/VJcnQzDfCvI/AAAAAAAAFZQ/EC_BVNBiJl4/w1915-h1077-no/DSC_0576.JPG

Wypolerowałem trochę wydech (zdjęcia jeszcze przed skróceniem tłumika)
https://lh5.googleusercontent.com/-B5JuPHvHoQQ/VJ7_kkugJjI/AAAAAAAAFj0/01IaoS7Zkx0/w1915-h1077-no/DSC_0594.JPG

No i to chyba tyle co udało mi się jeszcze wygrzebać :)

8

Odp: Kawasaki KLX 300R

Wojtkuuu napisał/a:

Rama bedzie odświeżona?

Nie maluje, jest obdrapana w miejscach gdzie musi być obdrapana od użytkowania :)
Poprzedni właściciel ją malował.

9

Odp: Kawasaki KLX 300R

Super reanimacja :)
Ciekawe jak by to jeździło gdyby wpakować FCR'a.

KXF 250 '14

10

Odp: Kawasaki KLX 300R

Plug&Play pasuje Mikuni TM36-68, ludziska chwalą, że moto ożywa. Co do oleju - w manualu podają 10W40@50. Jakim cudem dorwałeś olej do filtrów Valvoline? Pytam, bo go wycofali z polskiego rynku rok temu, a był ponoć najlepszy.

EXC 525 in progress

11

Odp: Kawasaki KLX 300R

Dziku faktycznie :D
Pamietam jak kupiłem puszkę za 3 dyszki i był dla mnie do tej pory faworytem, teraz pucha się kończy i chciałem kupić nową. Na Allegro tylko dwie aukcje- za 55 i 59 zł....

KXF 250 '14

12

Odp: Kawasaki KLX 300R

No w sumie co do oleju silnikowego to racja ale chyba nie będzie to miało jakiegoś złego wpływu? Olej do filtra właśnie kupiłem parę miesięcy temu jeszcze na allegro

13

Odp: Kawasaki KLX 300R

na motox zachwalają putoline, ale nie wiem jak z ceną...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

14 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2015-04-23 19:34:27)

Odp: Kawasaki KLX 300R

Ja jako zamiennik valvolina stosuje teraz multi air i też jest całkiem dobry

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

15 Ostatnio edytowany przez Dziku (2015-04-23 23:54:45)

Odp: Kawasaki KLX 300R

Striker napisał/a:

No w sumie co do oleju silnikowego to racja ale chyba nie będzie to miało jakiegoś złego wpływu?

Nie, chodzi raczej o cenę za litr, chociaż jak już zalałeś, to do następnej wymiany jeszcze kupa czasu i kasa na olej będzie. Słyszałem, że ciężko z manualem do KLX-ów, mogę się podzielić (KLX 300 na samym końcu) [url]http://sendfile.pl/pokaz/325678---3OLe.html[/url]

A co do olejów do filtra, ponoć git jest Bel-Ray Foam Filter Oil

EXC 525 in progress