Odp: Kawasaki KLX 300R
W poprzednim sezonie używałem Katana 10w50 i był o jakieś 5-10 zł tańszy także nie ma dramatu. A co do manuala to mam ale mimo wszystko dzięki :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » Kawasaki KLX 300R
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W poprzednim sezonie używałem Katana 10w50 i był o jakieś 5-10 zł tańszy także nie ma dramatu. A co do manuala to mam ale mimo wszystko dzięki :)
Zainwestowałem w podnośnik aby była kulturka przy składaniu :D
Podczas lekkiego hamowania zgrzyta mi tylny hamulec, z tego co się dowiedziałem to prawdopodobnie spowodowane jest to słabą jakością klocków, są za twarde czy coś takiego. Wymieniał je poprzedni właściciel który zaniedbywał ten motor dlatego klocki na pewno są z niższej półki. Chce je wymienić i zastanawiam się jakie wybrać: EBC, NHC, Vesrah czy Ferodo. Które wybrać by nie starły się w jeden sezon, dodam że często jeżdżę w błocie itp.
[url]http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-ebc-fa131tt-kawasaki-klx-300-97-i5243899374.html[/url]
[url]http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-nhc-kawasaki-klx-250-300-400-r-i5307527808.html[/url]
[url]http://allegro.pl/vesrah-vd-144-klocki-hamulcowe-kawasaki-kx-klx-tyl-i5281054968.html[/url]
[url]http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-ferodo-kawasaki-klx-kx-96-07-i5245854036.html[/url]
Zaszalałem i kupiłem klocki Vesrah ok 90 zł
Zamontowałem nowe łożyska oraz uszczelniacze no i zębatkę
No i parę fotek ze składania moto
I na chwilę obecną wygląda tak
Zalałem Castrola na pierwsze 50 km potem zmiana na Ipone Kattana
Jutro idę akurat do roboty to nie wiem czy starczy czasu na dokończenie składania także jak wszystko pójdzie gładko to w niedziele powinien zagadać. Jutro jeszcze odbieram kanapę od tapicera bo oddałem mu do obicia :P
Kurcze, jednak ten zielony kolor coś w sobie ma, czekam na resztę prac ;)
Przy wymianie klocków rozebrałem, przeczyściłem i nasmarowałem zacisk
Kanapa odebrana od tapicera, genialna robota za 30 zł
Co to za materiał na siedzenie?
[url]http://sklep.olekmotocykle.pl/progrip-poszycie-siedzenia-5011-super-uniwersalne,407397.html[/url]
Bardzo dobrze trzyma tyłek :D
Nowa uszczelka komory pływakowej i licznik motogodzin :)
Moto już w 100% złożone i gotowe do ciorania :)
I wisienka na torcie :)
Ogólnie w porównaniu z tym jak było przed remontem to jest różnica jednak, moto jest o wiele bardziej żywe i agresywniejsze (przez przestawione wałki bo łańcuszek rozrządu już był wyciągnięty jak sznurek)
Piekna robota
ładnie wygląda, ile ten endurak ma koni i co ile zalecają wymianę tłoka ? :-)
33KM, z wymianą tłoka to mniej więcej jak u DRZ 400 bo są to bliźniacze silniki :) Przy remoncie siedział jeszcze oryginalny nominał tylko że z nowymi pierścieniami.
Ogólnie niby mocy nie ma za dużo ale naprawdę z jego wagą 105 na sucho to sprawia ogromną frajdę, w terenie mocy nie brakuje sprawnie wjeżdża pod górki i na torze też przyzwoicie się zachowuje. Na 3 z gazu przy lekkim szarpnięciu na koło wstaje bez problemu
gratka
Wydaje się być takim idealnym kompromisem :>
można polecieć w enduro, skoczyć na tor i nie trzeba wymieniać tłoka co 60 mtg :>
na upartego można założyć koła SM, polatać po ulicy lub skoczyć na tor kartingowy ;-]
O tak, na SM super by było ale niestety, moto bez kwitu, bez kół więc żeby legalnie śmigać musiał bym parę kafli wpakować niestety
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » Kawasaki KLX 300R
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 81 zapytań