61 Ostatnio edytowany przez Domier (2014-12-30 22:59:31)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Daje rame do piasku i mysle zeby pomalowac ja w pomarancz jak w nowszych modelach. Czy posiada ktos oznaczenie lakieru?


Edit:

Znalazlem - RAL 2004 jakby ktos szukal

62

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Ta moja jak cos jest zabezpieczona juz do piaskowania i malowania :)

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

63

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Te plamki na gwincie to waszym zdaniem pozostałości po loctice? Usunęła by to myjka ultra? Próbowałem szczoteczką drucianą z drobnym włoskiem ale dupson. Szorowałem też rury i poschodził klej w miarę ładnie ale darłem to twardą szczotką drucianą.

[url=http://iv.pl/]http://iv.pl/images/43150167896245012787.jpg[/url]
[url=http://iv.pl/]http://iv.pl/images/30470984195088913068.jpg[/url]

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

64

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Rozkręciłem DRke do ostatniej śrubki i robię z nią porządek, zapraszam do śledzenia strony:

[url]https://www.facebook.com/pages/Metamorfoza-Suzuki-DR-350-SH-1992r-endurujemy/1493247794287747?ref=aymt_homepage_panel[/url]

Pozdrawiam

65

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Bangout napisał/a:

Rozkręciłem DRke do ostatniej śrubki i robię z nią porządek, zapraszam do śledzenia strony:

[url]https://www.facebook.com/pages/Metamorfoza-Suzuki-DR-350-SH-1992r-endurujemy/1493247794287747?ref=aymt_homepage_panel[/url]

Pozdrawiam

A co to ma wspólnego z KTM?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

66 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2015-01-04 18:00:27)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Signe nie ma potrzeby uzyskiwania aż takiej super czystości tego gwintu. Te odrobiny kleju na nic nie wpłyną. Jeśli momo tego jesteś tak dokładny to weź sobie starą szprychę, zagnij na 90 stopni ostatnie 5 mm. Naostrz końcówkę tak by weszła między zwoje i może Ci się wtedy udać usunąć resztki kleju.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

67

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Dzięki Majster.
Powiedz mi od razu czy po zdemontowaniu elementu nr 33 amor będzię szczelny tak żeby nic się nie rozszczelniało i nie uciekało?

[url]http://www.ktm-parts.com/OEMFINDER.html#/KTM/640_LC4_Supermoto_Chassis_-_2003/Shock_Absorber_Disassembled/1M13090010/1M13090033[/url]

Uzasadnienie: montuję hydrauliczny SAG i potrzeba mi to usunąć.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

68

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

33 stanowi główną część amortyzatora i żeby to zdemontować musi rozebrać amortyzator w mak
[url]http://ktm.kicks-ass.org/ktm/KTM_manuaalit/Suspension%20repair%20manual/KTM%204681%20BAVP.pdf[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

69

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Zdaję sobie z tego sprawę Haker i tak będzie serwis amora. Pytanie nadal aktualne :P

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

70

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Zrób foto i pokaż co tak naprawdę chcesz usunąć. Może chodzi Ci o plastikową osłonę ?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

71 Ostatnio edytowany przez Signe (2015-01-05 20:00:22)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Chodzi mi o element na którym jest gwint do regulacji SAG. Poruszają się po nim pierścienie które ściskają sprężynę.
[url=http://iv.pl/]http://iv.pl/images/66659922960992512480.jpg[/url]

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

72

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Nakrętki nie wykręcą się w dół?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

73

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Jeśli chodzi ci o nakrętki-pierścienie od SAGu to owszem wykręcają się i zdejmują ale chodzi o to żeby wywalić tą tuleję z gwintem bo mi się nie mieści mechanizm hydraulicznego sag.

tutaj masz więcej:
[url]http://forum.supermoto.pl/topic30623-hydrauliczny-regulator-sag-w-monoshock-wp.html[/url]

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

74 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2015-01-05 21:44:27)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Czyli średnica zew. gwintu jest za duża, by wszedł mechanizm?
Na tą część rury poniżej gwintu mechanizm już wchodzi?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

75

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

O toto to to to... Na tą część poniżej nie wchodzi, będzie trzeba stoczyć albo zeszlifować troszkę dosłownie.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka