Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Daje rame do piasku i mysle zeby pomalowac ja w pomarancz jak w nowszych modelach. Czy posiada ktos oznaczenie lakieru?
Edit:
Znalazlem - RAL 2004 jakby ktos szukal
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Daje rame do piasku i mysle zeby pomalowac ja w pomarancz jak w nowszych modelach. Czy posiada ktos oznaczenie lakieru?
Edit:
Znalazlem - RAL 2004 jakby ktos szukal
Ta moja jak cos jest zabezpieczona juz do piaskowania i malowania :)
Te plamki na gwincie to waszym zdaniem pozostałości po loctice? Usunęła by to myjka ultra? Próbowałem szczoteczką drucianą z drobnym włoskiem ale dupson. Szorowałem też rury i poschodził klej w miarę ładnie ale darłem to twardą szczotką drucianą.
[url=http://iv.pl/][/url]
[url=http://iv.pl/][/url]
Rozkręciłem DRke do ostatniej śrubki i robię z nią porządek, zapraszam do śledzenia strony:
[url]https://www.facebook.com/pages/Metamorfoza-Suzuki-DR-350-SH-1992r-endurujemy/1493247794287747?ref=aymt_homepage_panel[/url]
Pozdrawiam
Rozkręciłem DRke do ostatniej śrubki i robię z nią porządek, zapraszam do śledzenia strony:
[url]https://www.facebook.com/pages/Metamorfoza-Suzuki-DR-350-SH-1992r-endurujemy/1493247794287747?ref=aymt_homepage_panel[/url]
Pozdrawiam
A co to ma wspólnego z KTM?
Signe nie ma potrzeby uzyskiwania aż takiej super czystości tego gwintu. Te odrobiny kleju na nic nie wpłyną. Jeśli momo tego jesteś tak dokładny to weź sobie starą szprychę, zagnij na 90 stopni ostatnie 5 mm. Naostrz końcówkę tak by weszła między zwoje i może Ci się wtedy udać usunąć resztki kleju.
Dzięki Majster.
Powiedz mi od razu czy po zdemontowaniu elementu nr 33 amor będzię szczelny tak żeby nic się nie rozszczelniało i nie uciekało?
[url]http://www.ktm-parts.com/OEMFINDER.html#/KTM/640_LC4_Supermoto_Chassis_-_2003/Shock_Absorber_Disassembled/1M13090010/1M13090033[/url]
Uzasadnienie: montuję hydrauliczny SAG i potrzeba mi to usunąć.
33 stanowi główną część amortyzatora i żeby to zdemontować musi rozebrać amortyzator w mak
[url]http://ktm.kicks-ass.org/ktm/KTM_manuaalit/Suspension%20repair%20manual/KTM%204681%20BAVP.pdf[/url]
Zdaję sobie z tego sprawę Haker i tak będzie serwis amora. Pytanie nadal aktualne :P
Zrób foto i pokaż co tak naprawdę chcesz usunąć. Może chodzi Ci o plastikową osłonę ?
Chodzi mi o element na którym jest gwint do regulacji SAG. Poruszają się po nim pierścienie które ściskają sprężynę.
[url=http://iv.pl/][/url]
Nakrętki nie wykręcą się w dół?
Jeśli chodzi ci o nakrętki-pierścienie od SAGu to owszem wykręcają się i zdejmują ale chodzi o to żeby wywalić tą tuleję z gwintem bo mi się nie mieści mechanizm hydraulicznego sag.
tutaj masz więcej:
[url]http://forum.supermoto.pl/topic30623-hydrauliczny-regulator-sag-w-monoshock-wp.html[/url]
Czyli średnica zew. gwintu jest za duża, by wszedł mechanizm?
Na tą część rury poniżej gwintu mechanizm już wchodzi?
O toto to to to... Na tą część poniżej nie wchodzi, będzie trzeba stoczyć albo zeszlifować troszkę dosłownie.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 66 zapytań