31

Odp: Remont DR-Z

Zrób przynajmniej jakieś foto to będziemy dyskutować.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

32

Odp: Remont DR-Z

Link do albumu zdjęć:http://imageshack.us/g/1/10456952/

[url=http://img22.imageshack.us/i/f2cp.jpg/]http://img22.imageshack.us/img22/3701/f2cp.th.jpg[/url]
[url=http://img31.imageshack.us/i/52gg.jpg/]http://img31.imageshack.us/img31/2254/52gg.th.jpg[/url]
[url=http://img842.imageshack.us/i/l6rt.jpg/]http://img842.imageshack.us/img842/8214/l6rt.th.jpg[/url]
[url=http://img15.imageshack.us/i/se78.jpg/]http://img15.imageshack.us/img15/953/se78.th.jpg[/url]
[url=http://img43.imageshack.us/i/hror.jpg/]http://img43.imageshack.us/img43/6189/hror.th.jpg[/url]
[url=http://img850.imageshack.us/i/y971.jpg/]http://img850.imageshack.us/img850/9057/y971.th.jpg[/url]
[url=http://img690.imageshack.us/i/6yq6.jpg/]http://img690.imageshack.us/img690/504/6yq6.th.jpg[/url]

Pozdrawiam,
Piotrek

33

Odp: Remont DR-Z

Tych rys nie ściągniesz honownicą. No dobra może ściągniesz, ale nicasilu już nie będzie.
Można na tym jeździć, ale musisz się liczyć z częściowym spadkiem mocy przez nieszczelność i zwiększony pobór oleju.
Opcje naprawy to: regeneracja nicasilu, nowy/używany cylinder lub tuleja.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

34

Odp: Remont DR-Z

Nowy cylinder i ogień, nie ma co w gównie rzeźbić.

https://www.bikepics.com/members/81

35 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-12-18 13:39:36)

Odp: Remont DR-Z

No właśnie. Pisząc w zleceniu


"Proszę wykonać sprawdzenie cylindra –  to znaczy sprawdzić czy do regeneracji cylindra wystarczy honowanie.  Jeżeli tak to proszę o wykonanie honowania oraz dobór  tłoka.
Jeżeli cylinder nie nadaje się do naprawy to proszę odesłać. "

Liczyłem na poprawne załatwienie sprawy... informację od nich- nie da się, wbija Pan tuleje, kup Pan nowe... a nie robienie czegoś na przypał.

No dobra postaram się im oddać tłok. Jak są na poziomie to nie powinno być problemu.


Kupuje nowy komplet- Cylinder+ tłok.

Pozdrawiam,
Piotrek

36

Odp: Remont DR-Z

Korbowód się jakoś dobiera czy mogę kupować już na przyszłość?

Pozdrawiam,
Piotrek

37

Odp: Remont DR-Z

Miałbym dla Ciebie kilka ciekawych propozycji. Jak jesteś zainteresowany to napisz na pw.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

38 Ostatnio edytowany przez Galaarin (2013-12-18 18:20:02)

Odp: Remont DR-Z

Bez urazy, ale jak znany i szanowany motor tech robi takie rzeczy to mi ręce opadają... Z tego co widzę to na forach jest coraz gorsza opinia o tej firmie. W naszym kraju jest tak, że jak firma zdobędzie grono zadowolonych klientów to odpierdala fuszere.

Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570

39 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-12-19 15:53:31)

Odp: Remont DR-Z

Dobra Pan z motor-tech nie odpisuje więc...

Mając tłok o wymiarze Wossnera 8586DB 89,95mm (KLX400/DR-Z400 standardowa kompresja) jaki wymiar wewnątrz ma mieć cylinder?

Chce kupić nowy seryjny cylinder  cylinderworks i może trafię tak, że będzie ok ale nie wiem jaki wymiar będzie OK :D

Ktoś pomoże?

Pozdrawiam,
Piotrek

40

Odp: Remont DR-Z

probowales do nich dzwonić?

41

Odp: Remont DR-Z

Na opakowaniu od tłoka masz napisane jaki ma mieć luz
wymiar tłoka + ten luz da Ci wymiar cylindra jaki powinien być.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

42

Odp: Remont DR-Z

Przecież żaden problem zrobić z cylindra nominalnego cylinder + 0,01 mm

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

43 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-01-04 11:59:46)

Odp: Remont DR-Z

Motor-tech przyjmą zwrot- w zasadzie to już dawno wysłałem ale święta itd...

Głowicę odbieram w poniedziałek-wtorek.
Zawory  Vesrah 320zł
sprężynki ASO 360zł
prowadnice ASO 450zł - można dorobić 200zł ale nie będę ryzykował.
zamki zaworowe 86zł
uszczelniacze ATHENA 30zł
robota 250

Cena 1496zł i głowica jest gotowa

Komplet uszczelek na silnik 250zł

Korba Wossner + łożyska

Cena 600zł

Łańcuszek DID 160zł

No i jak rozłożę do końca dół to będzie wiadomo czy coś jeszcze czeka na wymianę ;)
Prowadnica łańcucha ASO- 216

Zestaw bigbore Cylinderworks- czekam aż będę dostępne w Olku...

Pozdrawiam,
Piotrek

44

Odp: Remont DR-Z

Wymiana korby to strzał w 10... [url=https://imageshack.com/i/n8dg86j]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/836/dg86.jpg[/url]

Wjechał Wossner. Wymiana w motorland 120zł.

Pozdrawiam,
Piotrek

45 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-02-06 16:27:17)

Odp: Remont DR-Z

667zł
Pompa oleju, zębatka plastikowa, rotory od pompy oleju.
16321-29F00
16400-29F00
16410-29F00
[url=https://imageshack.com/i/f70e51j]http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/547/0e51.jpg[/url]


No i nadal czekam na bigbore u olka...

Pozdrawiam,
Piotrek