Odp: Remont DR-Z
OK. Specjalnie bym tego nie pchał, taniej i prościej zmienić moto. Pomyślałem, że skoro i tak trzeba kasę w remont wpakować, to może lepiej BB niż seria. Jak nie warto, to nie namawiam.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Remont DR-Z
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
OK. Specjalnie bym tego nie pchał, taniej i prościej zmienić moto. Pomyślałem, że skoro i tak trzeba kasę w remont wpakować, to może lepiej BB niż seria. Jak nie warto, to nie namawiam.
O nakładaniu nicasilu są różne opinie. Ta firma daje na coś gwarancję?
muszę się zastanowić czy bb czy seria. Chwilowo zrobię głowicę. Mikołaj zadecyduje w grudniu co będzie:)
Zawsze mogę zrobić bb i na spokojnie składać sobie serię.
Dalsze informacje jakby ktoś na przyszłość szukał
Olek Motocykle
GG-3044-EX - VESRAH ZAWÓR WYDECHOWY SUZUKI DRZ 400 (00-09), LTZ 400 (03-09) - 96 zł brutto szt.
GG-3044-IN - VESRAH ZAWÓR SSĄCY SUZUKI DRZ 400 (00-09), LTZ400 (03-09) - 69 zł brutto szt.
P400210420730 - ATHENA USZCZELNIACZE ZAWOROWE 12209-MA6 - 7,60 zł brutto szt.
Mają też Wiseco trochę taniej.
40001-K01N - CYLINDER KPL. SUZUKI DRZ400 '00-'09, LTZ400 '03-'09 (STD=90MM) (AT-09462K) - 1399 zł kompletny z tłokiem i uszczelkami - na pewno jakiś chinol
40001-K01 - CYLINDER WORKS CYLINDER KPL. SUZUKI DRZ 400 00-09 - 1989 zł kompletny z tłokiem i uszczelkami
CYLINDER WORKS BIG BORE CYLINDER KPL. SUZUKI DRZ 400 00-09 2249zł kompletny z tłokiem i uszczelkami
Tłok w tych zestawach to Vertex
Cylinder made in USA- na youtube jest parę filmów z ich fabryki
P4009 - WOSSNER KORBOWÓD SUZUKI DRZ 400 '00-'09, LTZ 400 '03-'09 - 569 zł
HR 8630 - HOT RODS KORBOWÓD SUZUKI LTZ 400 (03-08), DRZ 400 (00-08) - 569 zł
HR 4259 - HOT RODS WAŁ KORBOWY LTZ400 (03-12), DRZ400 (00-12), KFX400 (03-06) - 1299 zł
Dodatkowo rabat + faktura i wychodzi tyle co na ebay + wysyłka+ opłaty celne
Ceny ASO
zawór ssący - 159 zł
zawór wydechowy - 227 zł
uszczelniacz zaworowy - 28 zł
1 kpl. sprężyn na zawór - 66 zł
Cylinder 3112 zł
Tłok 684 zł
Korbowód 659 zł
Wał - 2952 zł
Bb kit do 434 pojemności jest zywotny i jakos nadzwyczaj nie wysila silnika( przebiegi rzędu 15 tys no problem)jednakże jednostka automatycznie jest bardziej wisilona co zmienia częstotliwość serwisu.
Zawory spręzyny zaworowe i korba by wypadało wymienić przy takiej konfiguracji. Obecnie uszczelki i tłoki a raczej ich dostępność do bb to nie jest problem, natomiast jeżeli chodzi o wzrost mocy to na sm/s gaźniku i wałkach efekt bezie nie porównywalny do zestawu e/y wałki plus fcr 39.
Osobiście jeszcze tego tematu w praktyce nie przerabialem ,ale juz niedługo..
Zdania przytoczone powyżej są pana E.Sinseros
Reasumując, jak masz korbe do wymiany to chyba już bym poszedł w ten bb kit...
Ja kupuję nową korbę, robię głowice- zawory, sprężynki, zabielenie, dotarcie zaworów i może prowadnice jak będzie trzeba + na 70%big bore kit. Potem poszukam jakiegoś magika od strojenia. Może w międzyczasie kupę wałki i gaźnik albo sam gaźnik.
Może się mylę, ale na BB na mikuni nie pojeździsz.
Może się mylę, ale na BB na mikuni nie pojeździsz.
Pojeździ, nawet na forum ktoś ma taki zestaw.
Wiadomo, że nie doda tyle koni co z innymi częściami tuningowymi ale jak dla mnie warto.
A Czy czasami SuperMocarz w swojej "E" nie ma właśnie BB?
W "E" jest już gaźnik z pompką, więc jak wrzucisz do swojej taki gaźniczek i ostry wałek to efekt powinien być bardziej niż zadowalający.
FCR to będzie kolejny plan po tym jak już zakończę remont. Chwilowo nie mam silnika :D
Tak dla zainteresowanych
wysłałem cylinder do MOTORTECH w Katowicach stwierdzili, że honowanie + nowy tłok wystarczy.
Dziś lub w poniedziałek będzie paczka - około 600zł.
Inna paczka części jest u mnie.
Sprężynki zaworowe 59,06 x 4 = 236,24
Zamki zaworów 8,48 x 8= 67,85
Ślizg łańcucha rozrządu od strony napinacza 211,04
No i można zabrać się za głowice... a wygląda to tak
Głowica wyjdzie: 763 + 304 co już kupiłem... ponad 1000zł :D
Wymianę zaworów itd robię proforma, nie jest to niezbędnie potrzebne.
Zawory PROX dolotowe 106,20 2szt
Zawory PROX wydechowe 136,6 2szt
Frezowanie gniazd 100
szlif płaszczyzny 40
prowadnice 200
wymiana prowadnic 80
Rozbrojenie + uzbrojenie 20zł
Czyszczenie kanałów 80
+ wymiana uszczelniaczy zaworowych
Uszczelki na cały silnik Prox około 300zł
No i jeszcze trzeba rozłożyć resztę. Korbę zmienię - około 500- 700zł z wymianą.
Zamki gdzie kupiłeś? W suzuki jęczeli, że nie ma i trza czekać,
ja kupiłem w ASO. Przyszło w 3dni.
Odebrałem tłok i cylinder z motor-tech... Pionowe rysy jak były tak są. Mam wątpliwości czy będzie to działać... raczej nie będzie.
Napisałem do tej firmy w zleceniu:
"Zakres robót
Proszę wykonać sprawdzenie cylindra – to znaczy sprawdzić czy do regeneracji cylindra wystarczy honowanie. Jeżeli tak to proszę o wykonanie honowania oraz dobór tłoka.
Jeżeli cylinder nie nadaje się do naprawy to proszę odesłać. "
Skoro zrobili to tak jakby miało być dobrze, ale nie chce składać czegoś co nie ma sensu...
Muszę z kimś skonsultować... znacie kogoś z Warszawy?
Możesz zobrazować te rysy na jakimś zdjęciu ?
nie jestes 1 osoba ktora marudzi ostatnio na mt
Wrażenie jest takie jakby coś wpadło pomiędzy tłok a ścianę cylindra i zrobiło kilka rys, są wyczuwalne pod palcem. Wydaje mi się, że pierścienie się nie "dotrą" albo, że za chwilę zerwie nikasil ;)
Rysy są tylko od wydechu.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Remont DR-Z
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 75 zapytań