16

Odp: Remont DR-Z

OK. Specjalnie bym tego nie pchał, taniej i prościej zmienić moto. Pomyślałem, że skoro i tak trzeba kasę w remont wpakować, to może lepiej BB niż seria. Jak nie warto, to nie namawiam.

17

Odp: Remont DR-Z

O nakładaniu nicasilu są różne opinie. Ta firma daje na coś gwarancję?
muszę się zastanowić czy bb czy seria. Chwilowo zrobię głowicę. Mikołaj zadecyduje w grudniu co będzie:)
Zawsze mogę zrobić bb i na spokojnie składać sobie serię.

Pozdrawiam,
Piotrek

18 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-11-26 15:52:55)

Odp: Remont DR-Z

Dalsze informacje jakby ktoś na przyszłość szukał

Olek Motocykle
GG-3044-EX    - VESRAH ZAWÓR WYDECHOWY SUZUKI DRZ 400 (00-09), LTZ 400 (03-09) - 96 zł brutto szt.
GG-3044-IN   - VESRAH ZAWÓR SSĄCY SUZUKI DRZ 400 (00-09), LTZ400 (03-09)    - 69 zł brutto szt.
P400210420730   - ATHENA USZCZELNIACZE ZAWOROWE 12209-MA6     - 7,60 zł brutto szt.

Mają też Wiseco trochę taniej.

40001-K01N  - CYLINDER KPL. SUZUKI DRZ400 '00-'09, LTZ400 '03-'09 (STD=90MM) (AT-09462K)       - 1399 zł kompletny  z tłokiem i uszczelkami - na pewno jakiś chinol

40001-K01 - CYLINDER WORKS CYLINDER KPL. SUZUKI DRZ 400 00-09  - 1989 zł kompletny  z tłokiem i uszczelkami   
                     CYLINDER WORKS BIG BORE CYLINDER KPL. SUZUKI DRZ 400 00-09 2249zł kompletny  z tłokiem i uszczelkami   

Tłok w tych zestawach to Vertex
Cylinder made in USA- na youtube jest parę filmów z ich fabryki

P4009   - WOSSNER KORBOWÓD SUZUKI DRZ 400 '00-'09, LTZ 400 '03-'09    - 569 zł
HR 8630  - HOT RODS KORBOWÓD SUZUKI LTZ 400 (03-08), DRZ 400 (00-08)  - 569 zł
HR 4259 - HOT RODS WAŁ KORBOWY LTZ400 (03-12), DRZ400 (00-12), KFX400 (03-06) - 1299 zł

Dodatkowo rabat + faktura i wychodzi tyle co na ebay + wysyłka+ opłaty celne

Ceny ASO
zawór ssący - 159 zł
zawór wydechowy - 227 zł
uszczelniacz zaworowy - 28 zł
1 kpl. sprężyn na zawór - 66 zł
Cylinder 3112 zł
Tłok 684 zł
Korbowód 659 zł
Wał - 2952 zł

Pozdrawiam,
Piotrek

19 Ostatnio edytowany przez toro (2013-11-28 00:42:04)

Odp: Remont DR-Z

Bb kit do 434 pojemności jest zywotny i jakos nadzwyczaj nie wysila silnika( przebiegi rzędu 15 tys no problem)jednakże jednostka automatycznie jest bardziej wisilona co zmienia częstotliwość serwisu.
Zawory spręzyny zaworowe i korba by wypadało wymienić przy takiej konfiguracji. Obecnie uszczelki i tłoki a raczej ich dostępność do bb to nie jest problem, natomiast jeżeli chodzi o wzrost mocy to na sm/s gaźniku i wałkach efekt bezie nie porównywalny do zestawu e/y wałki plus fcr 39.
Osobiście jeszcze tego tematu w praktyce nie przerabialem ,ale juz niedługo..
Zdania przytoczone powyżej są pana E.Sinseros

Reasumując, jak masz korbe do wymiany to chyba już bym poszedł w ten bb kit...

nto

20

Odp: Remont DR-Z

Ja kupuję nową korbę, robię głowice- zawory, sprężynki, zabielenie, dotarcie zaworów i może prowadnice jak będzie trzeba + na 70%big bore kit. Potem poszukam jakiegoś magika od strojenia. Może w międzyczasie kupę wałki i gaźnik albo sam gaźnik.

Pozdrawiam,
Piotrek

21

Odp: Remont DR-Z

Może się mylę, ale na BB na mikuni nie pojeździsz.

DRZ400SM, KTM 990 ADV

22

Odp: Remont DR-Z

rbsn99 napisał/a:

Może się mylę, ale na BB na mikuni nie pojeździsz.

Pojeździ, nawet na forum ktoś ma taki zestaw.
Wiadomo, że nie doda tyle koni co z innymi częściami tuningowymi ale jak dla mnie warto.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

23

Odp: Remont DR-Z

A Czy czasami SuperMocarz w swojej "E" nie ma właśnie BB?

W "E" jest już gaźnik z pompką, więc jak wrzucisz do swojej taki gaźniczek i ostry wałek to efekt powinien być bardziej niż zadowalający.

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

24

Odp: Remont DR-Z

FCR to będzie kolejny plan po tym jak już zakończę remont. Chwilowo nie mam silnika :D

Pozdrawiam,
Piotrek

25

Odp: Remont DR-Z

Tak dla zainteresowanych

wysłałem cylinder do MOTORTECH w Katowicach stwierdzili, że honowanie + nowy tłok wystarczy.
Dziś lub w poniedziałek będzie paczka - około 600zł.

Inna paczka części jest u mnie.

Sprężynki zaworowe 59,06 x 4 = 236,24
Zamki zaworów 8,48 x 8= 67,85
Ślizg łańcucha rozrządu od strony napinacza 211,04

No i można zabrać się za głowice... a wygląda to tak

Głowica wyjdzie: 763 + 304 co już kupiłem... ponad 1000zł :D
Wymianę zaworów itd robię proforma, nie jest to niezbędnie potrzebne.

Zawory PROX dolotowe     106,20 2szt
Zawory PROX wydechowe    136,6 2szt
Frezowanie gniazd        100
szlif ‚płaszczyzny        40
prowadnice       200
wymiana prowadnic        80
Rozbrojenie + uzbrojenie 20zł
Czyszczenie kanałów      80
+ wymiana uszczelniaczy zaworowych

Uszczelki na cały silnik Prox około 300zł

No i jeszcze trzeba rozłożyć resztę. Korbę zmienię - około 500- 700zł z wymianą.

Pozdrawiam,
Piotrek

26

Odp: Remont DR-Z

Zamki gdzie kupiłeś? W suzuki jęczeli, że nie ma i trza czekać,

DRZ400SM, KTM 990 ADV

27 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-12-17 22:15:07)

Odp: Remont DR-Z

ja kupiłem w ASO. Przyszło w 3dni.

Odebrałem tłok i cylinder z motor-tech... Pionowe rysy jak były tak są. Mam wątpliwości czy będzie to działać... raczej nie będzie.

Napisałem do tej firmy w zleceniu:

"Zakres robót
Proszę wykonać sprawdzenie cylindra –  to znaczy sprawdzić czy do regeneracji cylindra wystarczy honowanie.  Jeżeli tak to proszę o wykonanie honowania oraz dobór  tłoka.
Jeżeli cylinder nie nadaje się do naprawy to proszę odesłać. "

Skoro zrobili to tak jakby miało być dobrze, ale nie chce składać czegoś co nie ma sensu...

Muszę z kimś skonsultować... znacie kogoś z Warszawy?

Pozdrawiam,
Piotrek

28

Odp: Remont DR-Z

Możesz zobrazować te rysy na jakimś zdjęciu ?

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

29

Odp: Remont DR-Z

nie jestes 1 osoba ktora marudzi ostatnio na mt

30

Odp: Remont DR-Z

Wrażenie jest takie jakby coś wpadło pomiędzy tłok a ścianę cylindra i zrobiło kilka rys, są wyczuwalne pod palcem. Wydaje mi się, że pierścienie się nie "dotrą" albo, że za chwilę zerwie nikasil ;)
Rysy są tylko od wydechu.

Pozdrawiam,
Piotrek