Odp: Remont DR-Z
Zrób przynajmniej jakieś foto to będziemy dyskutować.
WWW.MOTO-KORN.PL
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Remont DR-Z
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zrób przynajmniej jakieś foto to będziemy dyskutować.
Link do albumu zdjęć:http://imageshack.us/g/1/10456952/
[url=http://img22.imageshack.us/i/f2cp.jpg/][/url]
[url=http://img31.imageshack.us/i/52gg.jpg/][/url]
[url=http://img842.imageshack.us/i/l6rt.jpg/][/url]
[url=http://img15.imageshack.us/i/se78.jpg/][/url]
[url=http://img43.imageshack.us/i/hror.jpg/][/url]
[url=http://img850.imageshack.us/i/y971.jpg/][/url]
[url=http://img690.imageshack.us/i/6yq6.jpg/][/url]
Tych rys nie ściągniesz honownicą. No dobra może ściągniesz, ale nicasilu już nie będzie.
Można na tym jeździć, ale musisz się liczyć z częściowym spadkiem mocy przez nieszczelność i zwiększony pobór oleju.
Opcje naprawy to: regeneracja nicasilu, nowy/używany cylinder lub tuleja.
Nowy cylinder i ogień, nie ma co w gównie rzeźbić.
No właśnie. Pisząc w zleceniu
"Proszę wykonać sprawdzenie cylindra – to znaczy sprawdzić czy do regeneracji cylindra wystarczy honowanie. Jeżeli tak to proszę o wykonanie honowania oraz dobór tłoka.
Jeżeli cylinder nie nadaje się do naprawy to proszę odesłać. "
Liczyłem na poprawne załatwienie sprawy... informację od nich- nie da się, wbija Pan tuleje, kup Pan nowe... a nie robienie czegoś na przypał.
No dobra postaram się im oddać tłok. Jak są na poziomie to nie powinno być problemu.
Kupuje nowy komplet- Cylinder+ tłok.
Korbowód się jakoś dobiera czy mogę kupować już na przyszłość?
Miałbym dla Ciebie kilka ciekawych propozycji. Jak jesteś zainteresowany to napisz na pw.
Bez urazy, ale jak znany i szanowany motor tech robi takie rzeczy to mi ręce opadają... Z tego co widzę to na forach jest coraz gorsza opinia o tej firmie. W naszym kraju jest tak, że jak firma zdobędzie grono zadowolonych klientów to odpierdala fuszere.
Dobra Pan z motor-tech nie odpisuje więc...
Mając tłok o wymiarze Wossnera 8586DB 89,95mm (KLX400/DR-Z400 standardowa kompresja) jaki wymiar wewnątrz ma mieć cylinder?
Chce kupić nowy seryjny cylinder cylinderworks i może trafię tak, że będzie ok ale nie wiem jaki wymiar będzie OK :D
Ktoś pomoże?
probowales do nich dzwonić?
Na opakowaniu od tłoka masz napisane jaki ma mieć luz
wymiar tłoka + ten luz da Ci wymiar cylindra jaki powinien być.
Przecież żaden problem zrobić z cylindra nominalnego cylinder + 0,01 mm
Motor-tech przyjmą zwrot- w zasadzie to już dawno wysłałem ale święta itd...
Głowicę odbieram w poniedziałek-wtorek.
Zawory Vesrah 320zł
sprężynki ASO 360zł
prowadnice ASO 450zł - można dorobić 200zł ale nie będę ryzykował.
zamki zaworowe 86zł
uszczelniacze ATHENA 30zł
robota 250
Cena 1496zł i głowica jest gotowa
Komplet uszczelek na silnik 250zł
Korba Wossner + łożyska
Cena 600zł
Łańcuszek DID 160zł
No i jak rozłożę do końca dół to będzie wiadomo czy coś jeszcze czeka na wymianę ;)
Prowadnica łańcucha ASO- 216
Zestaw bigbore Cylinderworks- czekam aż będę dostępne w Olku...
Wymiana korby to strzał w 10... [url=https://imageshack.com/i/n8dg86j][/url]
Wjechał Wossner. Wymiana w motorland 120zł.
667zł
Pompa oleju, zębatka plastikowa, rotory od pompy oleju.
16321-29F00
16400-29F00
16410-29F00
[url=https://imageshack.com/i/f70e51j][/url]
No i nadal czekam na bigbore u olka...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Remont DR-Z
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 67 zapytań