181

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

paczek napisał/a:

Nie dam się wyeliminować tak łatwo.

Ale ja mam parę sposób na Ciebie ;)))

Zapraszam, mam nadzieję że Twój sposób na manie to Baluś, dużo Balusia co by kac mnie nie dopadł na wyścigu ;-)
Dobra żarty na bok, w przyszłym sezonie nie piję...

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

182

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

A co chcesz mi tłumaczyc??? Moje informacje na temat startów za granica to potwierdzone info.

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

183 Ostatnio edytowany przez kaczor (2013-11-05 14:20:32)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

okolo 30 euro i masz niemiecka. w niemczech rozmawialismy o tym i nie ma problemu, jak ktos nie moze to biore 100 za zalatwienie i koniec juz plakania!! prosze Was

KACZOR

184

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

manio napisał/a:
paczek napisał/a:

Nie dam się wyeliminować tak łatwo.

Ale ja mam parę sposób na Ciebie ;)))

Zapraszam, mam nadzieję że Twój sposób na manie to Baluś, dużo Balusia co by kac mnie nie dopadł na wyścigu ;-)
Dobra żarty na bok, w przyszłym sezonie nie piję...

A świstak siedzi i zawija srebełka :), żartowniś z Ciebie Maney :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

185

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Wiec łączmy te rundy jak sie tylko da!! I PP TEZ RAZEM ;) bedzie więcej ścigania a chyba o to właśnie chodzi ;) a nie o Pucharki i pudła ;) satysfakcja większa z takiego pudła gdy sie walczy z 30 zawodnikami a nie 10ma ;)

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

186

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Dokładnie, tak jak pisze Kaczor, nie ma problemu ze startem w DE !!! Bez zgody PZM :)

Maney - nie pij alkoholu, bo zostaniesz oprotestowany :)))

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

187

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Mi tam bez różnicy, czy to będzie podwójna, czy pojedyncza runda, czy C2, czy PP połączone. Dla mnie to czysty fun i takie krótkie wakacje (tak jak pisał Crazy) nie mam ciśnienia i dla mnie jest to odskocznia, a nie cel życia.

Oczywiście popieram tego typu oddolne inicjatywy i cieszę się, że jest takie zaangażowanie.

***427***

188

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Bartek, laczenie amatorow z MP to chyba zly pomysl... nie chcialby nikt zeby motocykl na glowe mu spadl, a pozatym nie ma przyjemnosci gdy zaczyna sie sport a tu ludzie chca Cie zabic:)

KACZOR

189

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

kaczor napisał/a:

Bartek, laczenie amatorow z MP to chyba zly pomysl... nie chcialby nikt zeby motocykl na glowe mu spadl, a pozatym nie ma przyjemnosci gdy zaczyna sie sport a tu ludzie chca Cie zabic:)

Nie pisałem o łączeniu z MP. Tylko o zrobieniu jednej klasy w PP i robieniu tzw. Podwójnych rund co by wyjechać za Polskę można było ;) ;) ;)

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

190

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

W polskim Supermoto były 2 pozytywne zmiany.
1. Połączenie klas S1 i S2 w jedną klasę MP
2. Przechodzenie 3 najlepszych z obu klas pucharowych do MP. Oczywistym jest, że nie należało oczekiwać przejścia 3+3, bowiem nie wszyscy chcą zejść z pudła i wolą odpuścić ściganie.
Obie zmiany powiększyły ilość zawodników w MP

Nowe propozycje podzieliłbym na dwie kategorie
1. Wprowadzające pewne zmiany przyzwyczajeń, może mniej wygodne dla większości, ale generalnie nie rzutujące specjalnie na frekwencję na zawodach
2. Zabijające polskie supermoto

Uważam, że maksymalne łączenie rund zabije polskie SM.
Jeśli część z Was chce latać za granicą, to dajcie spokój polskim wyścigom i zostawcie je dla tych którzy chcą tutaj się ściągać. Jak będą 3-4 rundy zamiast 6-7 to spadnie liczba startujących. Duża cześć, która dzisiaj nie może się wyrwać na wszystkie rundy, będzie miała w nosie przyjechanie na jedną czy dwie rundy bo nie będzie to już miało sensu.

Trochę statystyki
MP-na 17 klasyfikowanych tylko 6 pojechało wszystkie rundy
C1- na 23 klasyfikowanych tylko 3 pojechało wszystkie rundy
C3- na 23 wszystko pojechało 4

Wyścigi ścigów w Poznaniu zostały zabite. Nie zabijajcie SM.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

191

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Racja, zróbmy koszalin podwójny, a reszta po 1 rundzie. Do Torunia i Bydgoszczy nie jest aż tak daleko. No chyba , że dla Kaczora ( ale On ma wszędzie daleko :))) ). 

Co do przechodzenia do MP, jak dobrze pójdzie z tegorocznego pucharu przejdzie na pewno 5 osób. Czyli teoretycznie będzie ponad 20 zawodników. Dlatego uważam , że z połączonej klasy PP powinno iśc 5-6 do MP. To będą szybcy zawodnicy. Nie chcę nikogo dyskryminować, ale Fabio, Guma, Frąszczak, Chudoba ( jak zmieni konia ) , Dembowy , to będą mega szybcy zawodnicy, którzy nawet teraz nieźle poradzili by sobie w MP.
I dzięki temu w sezonie 2015 możemy mieć naprawdę tłok :)

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

192

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Albo sie pozniej nie zalapiesz do wyscigu:) ja mysle ze jak bedzie juz nas regularnie 20 to nie musimy sie juz tak napinac na MP, za to ja bym robil klasy w amatorach.  No i przy 30 mozna dwie klasy zrobic...

KACZOR

193

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Crazy napisał/a:

Uważam, że maksymalne łączenie rund zabije polskie SM.

+1
Nie łączmy rund, to tak jak byśmy sami chcieli mieć ich mniej. 2xKoszalin ujdzie ale gdyby miało być wiecej takich rund to chyba nikt by nie uniósł. Fajnie ze jeden koszt dojazdu mniej ale cała reszta już znacznie więcej: 2xwpisowe, 2xtyle opon, 2xwiecej kasy na noclegi i mechaników i co najgorsze wyraźnie mniej jeżdżenia - tylko jeden dzień treningowy przed dwoma rundami. Kłopotem może być tez wymuszony dodatkowy dzień wolnego w pracy. Podwójna runda jest mega maratonem finansowym, kondycyjnym i czasowym. Myśle że max jedna powinna wchodzić w grę.
Może w ramach ułatwienia wyjazdów zagranicznych(sam tez bardzo chciałbym spróbować za granicą) dodać zapis o nie liczeniu sie do generalki najgorszej rundy MP - będzie można wtedy świadomie, bez ciśnienia, zrezygnować z jakiegoś weekendu w PL na rzecz wyjazdu zagranicznego

Miej wyjeb@ne, a bedzie Ci dane...
MANEY#101 RMPST
Bez Ciśnienia rally team

194

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

manio napisał/a:
Crazy napisał/a:

Uważam, że maksymalne łączenie rund zabije polskie SM.

+1
Nie łączmy rund, to tak jak byśmy sami chcieli mieć ich mniej. 2xKoszalin ujdzie ale gdyby miało być wiecej takich rund to chyba nikt by nie uniósł. Fajnie ze jeden koszt dojazdu mniej ale cała reszta już znacznie więcej: 2xwpisowe, 2xtyle opon, 2xwiecej kasy na noclegi i mechaników i co najgorsze wyraźnie mniej jeżdżenia - tylko jeden dzień treningowy przed dwoma rundami. Kłopotem może być tez wymuszony dodatkowy dzień wolnego w pracy. Podwójna runda jest mega maratonem finansowym, kondycyjnym i czasowym. Myśle że max jedna powinna wchodzić w grę.
Może w ramach ułatwienia wyjazdów zagranicznych(sam tez bardzo chciałbym spróbować za granicą) dodać zapis o nie liczeniu sie do generalki najgorszej rundy MP - będzie można wtedy świadomie, bez ciśnienia, zrezygnować z jakiegoś weekendu w PL na rzecz wyjazdu zagranicznego

+1

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

195 Ostatnio edytowany przez samson (2013-11-06 10:41:55)

Odp: Wasze propozycje zmiany regulaminu na sezon MP i PP 2014

Padło pytanie kto zabrania startowania zawodnikom z licencją B za granicą - podaję odpowiedź - teoretycznie FIM. Najlepszym wyjściem w przypadku Czech jest wyrobienie licencji amatorskiej właśnie czeskiej. Ktoś z żużla przecierał ten szlak ale ja jeszcze tej ścieżki nie znam.

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl