61

Odp: XR400R SM Staruch

No można.
Ja ostatnio wyrwałem za 50zł + wysyłka aluminiowy intake bell zrobiony przez Sudco, do keihina 41mm :)

62

Odp: XR400R SM Staruch

Cały czas myślę o oponach Qualifier czy Rosso II?

"Ride it, like You stole it"!

63

Odp: XR400R SM Staruch

Jaki olej będziesz lał do swojej XRki?

XR400

64

Odp: XR400R SM Staruch

Myślę o 20w50 lub 10w50 (ten bardziej). Syntetyk. Opcja numer 2 to 10w40 pół.

W międzyczasie przyszły naklejki i pokrowiec (ktoś wie jak się go zakłada?)

http://s017.radikal.ru/i413/1302/20/1e5abd096ba4.jpg

"Ride it, like You stole it"!

65

Odp: XR400R SM Staruch

Kupiles pokrowiec i nic nie powiedziales :(((
Tak by byly koszty wsylki na pol.

ehh

66

Odp: XR400R SM Staruch

W kwestii oleju, dziś do mnie dotarł eni i-Ride moto 10W-50, dawny agip, za chyba w miarę przystępną cenę od dystrybutora:
[url]http://www.sklepzolejami.pl/pl/p/eni-i-Ride-moto-10W-50%2C-1-L-/96[/url]

Przesyłka od 2 szt. w górę tylko 10 zł.

67

Odp: XR400R SM Staruch

SFMario: co?

Kompan: wygląda nieźle.

"Ride it, like You stole it"!

68 Ostatnio edytowany przez malysowa (2013-02-12 21:16:37)

Odp: XR400R SM Staruch

Moglibyście jeszcze napisać dlaczego akurat taki olej a nie inny wybraliście? Ja teraz mam zalany Motulem 20w40, ale wydaje mi się że ciężej odpala niż wcześniej. Wcześniej miałem 10w40. Podobno ten co teraz mam zapewnia lepsze chłodzenie bo gęstrzy. Ogólnie mam problem z odpaleniem na ciepło, bo na zimno to od kopa.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie paliwa. Lejecie 95 czy 98. Dziś znalazłem w manualu:
Use unleaded petrol with a research octane number of 98 or higher.
Na 98 zdecydowanie lepiej mi pali.

XR400

69

Odp: XR400R SM Staruch

Pokrowiec naciągasz na siedzenie i przymocowujesz zszywaczem ręcznym.
Niech trochę najpierw poleży przyciśnięty czymś płaskim.

BTW jakby ktoś chciał jakieś części do XRy to odzywajcie się, ja kilka razy w miesiącu coś kupuję na ebay.

70

Odp: XR400R SM Staruch

Malysowa: ja podchodzę do tego tak: nasze motory chłodzone są olejem. Więc, skoro olej wykonuje większość pracy, to powinien być dobry. Tak jak patrzyłem w instrukcji:

[url]http://www.4strokes.com/tech/honda/images/xr400roil1.gif[/url]

Czyli rozumiem, że skoro nie jeżdżę w niskiej temp, to powinienem lać 20w50. Jednak, lepiej ułatwiać rozruch na zimno, czyli, żeby olej na zimno był rzadszy wybieram 10w50. Do tego, założę na korek termometr. Sam jestem ciekawy jak się grzeje?

Co do termometru: ktoś wie jak gwint? Jaka długość itd?

Jeżeli chodzi o benzynę: leje 95, nie sądzę, że jest jakakolwiek różnica.

"Ride it, like You stole it"!

71

Odp: XR400R SM Staruch

Update: przyszła świeca NGK DPR9Z (wziąłem zimniejszą).
Przemyślałem sprawę opon: sm Pirelli Rosso 2, brudas Michelin AC10 twarde.

Olej: chyba Valvoline 10w50 synpower 4t synt.

"Ride it, like You stole it"!

72

Odp: XR400R SM Staruch

Dwie pierwsze cyfry z literką W (Winter) w klasyfikacji lepkościowej SAE (czyt. olej ma określoną lepkość - NIE GĘSTOŚĆ)  oleji świadczy o niższych temperaturach w jakich olej może być używany. Im niższa temperatura, tym jest mniej lepki. Dwie cyfry po literce W oznaczają lepkość w wysokich temperaturach - im wyższa, tym lepiej olej zachowuje właściwości ( np. utrzymywanie filmu olejowego ) w wyższych temperaturach.

Idąc tym tropem zarówno 10W40 jak i 20W50 są olejami 'wielosezonowymi' więc do użytku zarówno w zimie jak i w lecie, z tym, że 10w40 nie straci właściwości od mniej wiecej -30 do 35 stopni C., zaś 20W50 od około -20 do 50 st. C.

Mnie tak uczyli w szkole ;)

Będzie 690 niebawem

73

Odp: XR400R SM Staruch

Czyli na lato 20w50 na luzie?

"Ride it, like You stole it"!

74

Odp: XR400R SM Staruch

Wszystko od 40 w górę ok

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

75

Odp: XR400R SM Staruch

dokładnie tak:)

Będzie 690 niebawem