Odp: XR400R SM Staruch
No można.
Ja ostatnio wyrwałem za 50zł + wysyłka aluminiowy intake bell zrobiony przez Sudco, do keihina 41mm :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No można.
Ja ostatnio wyrwałem za 50zł + wysyłka aluminiowy intake bell zrobiony przez Sudco, do keihina 41mm :)
Cały czas myślę o oponach Qualifier czy Rosso II?
Jaki olej będziesz lał do swojej XRki?
Myślę o 20w50 lub 10w50 (ten bardziej). Syntetyk. Opcja numer 2 to 10w40 pół.
W międzyczasie przyszły naklejki i pokrowiec (ktoś wie jak się go zakłada?)
Kupiles pokrowiec i nic nie powiedziales :(((
Tak by byly koszty wsylki na pol.
ehh
W kwestii oleju, dziś do mnie dotarł eni i-Ride moto 10W-50, dawny agip, za chyba w miarę przystępną cenę od dystrybutora:
[url]http://www.sklepzolejami.pl/pl/p/eni-i-Ride-moto-10W-50%2C-1-L-/96[/url]
Przesyłka od 2 szt. w górę tylko 10 zł.
SFMario: co?
Kompan: wygląda nieźle.
Moglibyście jeszcze napisać dlaczego akurat taki olej a nie inny wybraliście? Ja teraz mam zalany Motulem 20w40, ale wydaje mi się że ciężej odpala niż wcześniej. Wcześniej miałem 10w40. Podobno ten co teraz mam zapewnia lepsze chłodzenie bo gęstrzy. Ogólnie mam problem z odpaleniem na ciepło, bo na zimno to od kopa.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie paliwa. Lejecie 95 czy 98. Dziś znalazłem w manualu:
Use unleaded petrol with a research octane number of 98 or higher.
Na 98 zdecydowanie lepiej mi pali.
Pokrowiec naciągasz na siedzenie i przymocowujesz zszywaczem ręcznym.
Niech trochę najpierw poleży przyciśnięty czymś płaskim.
BTW jakby ktoś chciał jakieś części do XRy to odzywajcie się, ja kilka razy w miesiącu coś kupuję na ebay.
Malysowa: ja podchodzę do tego tak: nasze motory chłodzone są olejem. Więc, skoro olej wykonuje większość pracy, to powinien być dobry. Tak jak patrzyłem w instrukcji:
[url]http://www.4strokes.com/tech/honda/images/xr400roil1.gif[/url]
Czyli rozumiem, że skoro nie jeżdżę w niskiej temp, to powinienem lać 20w50. Jednak, lepiej ułatwiać rozruch na zimno, czyli, żeby olej na zimno był rzadszy wybieram 10w50. Do tego, założę na korek termometr. Sam jestem ciekawy jak się grzeje?
Co do termometru: ktoś wie jak gwint? Jaka długość itd?
Jeżeli chodzi o benzynę: leje 95, nie sądzę, że jest jakakolwiek różnica.
Update: przyszła świeca NGK DPR9Z (wziąłem zimniejszą).
Przemyślałem sprawę opon: sm Pirelli Rosso 2, brudas Michelin AC10 twarde.
Olej: chyba Valvoline 10w50 synpower 4t synt.
Dwie pierwsze cyfry z literką W (Winter) w klasyfikacji lepkościowej SAE (czyt. olej ma określoną lepkość - NIE GĘSTOŚĆ) oleji świadczy o niższych temperaturach w jakich olej może być używany. Im niższa temperatura, tym jest mniej lepki. Dwie cyfry po literce W oznaczają lepkość w wysokich temperaturach - im wyższa, tym lepiej olej zachowuje właściwości ( np. utrzymywanie filmu olejowego ) w wyższych temperaturach.
Idąc tym tropem zarówno 10W40 jak i 20W50 są olejami 'wielosezonowymi' więc do użytku zarówno w zimie jak i w lecie, z tym, że 10w40 nie straci właściwości od mniej wiecej -30 do 35 stopni C., zaś 20W50 od około -20 do 50 st. C.
Mnie tak uczyli w szkole ;)
Czyli na lato 20w50 na luzie?
Wszystko od 40 w górę ok
dokładnie tak:)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » XR400R SM Staruch
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 69 zapytań