tak więc JA jestem tym szczęśliwym posiadaczem SXV :D
Problem przy apce jest taki, że jest to v'ka więc koszta idą x2. komplet tłoków z pierścieniami to koszt ok. 1,5 tys. Ja wymieniam ze względów profilaktycznych, bo wyścigi traktuję poważnie i wolę teraz to zrobić niż miałaby mi stanąć w połowie sezonu. Dostępność to jest chyba największy problem, bo jeśli decydujesz się na apkę to musisz liczyć się z kosztami gdyż włosi się cenią więc tego bym zbytnio nie brał pod uwagę. Jeśli decydujesz się na sprzęt "unikatowy" to licz się z tym, że wszystko do niego będzie drogie. Jeśli chodzi o porównanie motocykli? Hm nie powiem jak się jeździ smc, bo nie jeździłem, ale swoje kilometry na singlu zrobiłem i gdy wsiadłem na apkę to tak jakbyś musiał na nowo się uczyć jazdy. Całkiem co innego inaczej sprzęt reaguje. Apka z pewnością jest bardziej drapieżna, dzika raczej do spokoj nej jazdy się nie nadaje. Wystarczy lekko jej odkręcić a ta już ryczy (dosłownie :D). Jeśli bardziej myślisz o jeździe ulicznej i troszkę w zawodach to zdecydowanie pozecam smc, bo jest łatwiejszy dostęp, koszta mniejsze i bardziej się nadaje na drogę. Jednak jeśli Tobie nie przeszkadzają wysokie ceny i chcesz mieć gacie do wymiany przy każdym ruszaniu to polecam apke.
P.S. Apka to jednak włoszka, więc jak to włosi stylistykę mają bezkonkurencyjną. :D
Aprilia SXV 450 #3