61

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

62

Odp: dolot w KTM 690 SMC

właśnie po założeniu samego wydechu już są takie obiawy ..

także dzieki za info , a wiecie może kto mógłby mi to dobrze zestroić , wgrać   w okolicach Częstochowy ? 

może jakiś spec wybiera się na rozpoczęcie sezonu do czy wy ? :D

690

63

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Koso napisał/a:

Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?

tzn. ??

Damian.K napisał/a:

także dzieki za info , a wiecie może kto mógłby mi to dobrze zestroić , wgrać   w okolicach Częstochowy ? 

jakbys mial kabel do diagnostyki i dostep do neta, to zdalnie ci moge zrobic :)

Huska 701 '17

64

Odp: dolot w KTM 690 SMC

fistach napisał/a:
Koso napisał/a:

Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?

tzn. ??

Power commander

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

65 Ostatnio edytowany przez fistach (2012-04-09 10:32:46)

Odp: dolot w KTM 690 SMC

jezel chcesz idealnie wystroic AIR/FUEL RATIO, no to pasuje miec power commandera, hamownie i sonde szerokopasmowa.
W niemczech wlasciciele SMC/SM/DUKE 690 tak stroja, zeby uzyskac max hp/nm na danym setupie. (uzywaja do tego jeszcze innego toola, tzw. KASTL)

ale IMO, jezeli uzywamy setup SLIP-ON AKRAP lub STAGE 1, to nie ma co kombinowac, tylko wgrywac mapy ktore sa oficjalnie dostepne.
Power Commander bylby potrzebny w przypadku zalozenia filtra stozkowego K&N w SMC, poniewaz dostaje wieksza dawke powietrza.

Huska 701 '17

66

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Moc oczywiście jest wystarczająca  , chodzi tylko o to wgranie odpowiedniej
mapy by pracował jak należny.

Kabla nie mam , pewnie sam bym kombinował gdybym miał co mogło by się tragicznie skończyć dla silnika

(wydaje mi się że to wyższa szkoła jazdy , chodziarz widziałem że Panowie z forum sobie z tym radzą a do tego piszą
ze nie jest to takie skomplikowane )

690

67

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Hej, pytanie mam:]
Zamawiam sobie właśnie pokrywkę airboxa z PP od EVO1 i chciałem podpytać jakie macie filtry?
Zakładał ktoś coś innego niż seria?
Dużo głośniej się robi jak wywalimy papierowy a wstawimy np. K&N lub DNA?
K&N są podobne do oryginału, natomiast DNA ma zupełnie inną budowę.
Ktoś coś może doradzić?

68 Ostatnio edytowany przez fistach (2012-09-26 12:32:08)

Odp: dolot w KTM 690 SMC

beret napisał/a:

Hej, pytanie mam:]
Zamawiam sobie właśnie pokrywkę airboxa z PP od EVO1 i chciałem podpytać jakie macie filtry?
Zakładał ktoś coś innego niż seria?
Dużo głośniej się robi jak wywalimy papierowy a wstawimy np. K&N lub DNA?
K&N są podobne do oryginału, natomiast DNA ma zupełnie inną budowę.
Ktoś coś może doradzić?

ja bym nie kombinowal... zauwazalnej roznicy nie bedzie, jezeli wlozysz sportowy filtr... a jednak wiecej syfu przepusci.
Zostaw filtr OEM + pokrywa airboxa EVO 1

glosniej sie zrobi po wymianie ORI airboxa na EVO1

Huska 701 '17

69

Odp: dolot w KTM 690 SMC

To, że głośniej jest z otwartym airboxem to wiem, bo teraz jeżdżę bez pokrywki:]
Zastanawiam się jaka jest różnica między fitrami, skoro puszczają więcej powietrza, to są pewnie głośniejsze:]

Pewnie zostanę przy ori, ale może jeszcze ktoś coś napisze.

PS. Rozumiem, że mapę wgrywamy od EVO1?

70 Ostatnio edytowany przez gierwi (2012-09-26 13:51:46)

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Ja mam tę pokrywę EVO1, i wydał mi się głośniejszy ze strony dolotu dopiero w poniedziałek na torze Poznań, bo zmusili mnie do włożenia db killera w wydech (pełen Akrap). Do tej pory nie zauważałem znaczącej różnicy. Filtr powietrza mam OE, bo jeszcze jest czysty ale w razie konieczności wymiany raczej pójdę w K&N. W przyszłości może pomyślę o upgrade w kierunku EVO2, ale na razie mocy mi nie brakuje w przeciwieństwie do kasy;-)

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

71

Odp: dolot w KTM 690 SMC

ktoś próbował jakiś gąbkowy filtr może instalować?
Ewentualnie ma ktoś tego KNa? jaka jest jego żywotność przy odpowiednim jego 'myciu'

Green

72

Odp: dolot w KTM 690 SMC

ja u siebie ponac 10 tys km i ani razu nie czyściłem, bo nie ma potrzeby

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

73

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Temat troszkę odgrzebię. U mnie poprzedni właściciel wykonał blaszkę + stalowa siatka ale blaszka jest za "wiotka" przez co nie dociska wszędzie filtra - być może łapie lewe powietrze.

Pomyślałem dlaczego by nie wydziurawić oryginalny airbox wiertłem ? Mamy docisk z wszystkich stron bo konstrukcja wydaje się być solidna, a i powietrze dojdzie sobie z łatwością. Co myślicie ?

KTM 690 SMC 2011  (EVO I + Akrapovic)

74

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Kup u dealera siatkę EVO 1 i po problemie. Nie kosztuje dużo.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

75

Odp: dolot w KTM 690 SMC

Tak też zrobiłem ;) Jeszcze tylko to palenie na ciepłym - i będzie idealnie.

KTM 690 SMC 2011  (EVO I + Akrapovic)