Odp: dolot w KTM 690 SMC
Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » dolot w KTM 690 SMC
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?
właśnie po założeniu samego wydechu już są takie obiawy ..
także dzieki za info , a wiecie może kto mógłby mi to dobrze zestroić , wgrać w okolicach Częstochowy ?
może jakiś spec wybiera się na rozpoczęcie sezonu do czy wy ? :D
Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?
tzn. ??
także dzieki za info , a wiecie może kto mógłby mi to dobrze zestroić , wgrać w okolicach Częstochowy ?
jakbys mial kabel do diagnostyki i dostep do neta, to zdalnie ci moge zrobic :)
Koso napisał/a:Dobrze ci nade mną prawią ;) Na razie mocy nie brakuje, ale czy podłączenie PC da coś wogóle?
tzn. ??
Power commander
jezel chcesz idealnie wystroic AIR/FUEL RATIO, no to pasuje miec power commandera, hamownie i sonde szerokopasmowa.
W niemczech wlasciciele SMC/SM/DUKE 690 tak stroja, zeby uzyskac max hp/nm na danym setupie. (uzywaja do tego jeszcze innego toola, tzw. KASTL)
ale IMO, jezeli uzywamy setup SLIP-ON AKRAP lub STAGE 1, to nie ma co kombinowac, tylko wgrywac mapy ktore sa oficjalnie dostepne.
Power Commander bylby potrzebny w przypadku zalozenia filtra stozkowego K&N w SMC, poniewaz dostaje wieksza dawke powietrza.
Moc oczywiście jest wystarczająca , chodzi tylko o to wgranie odpowiedniej
mapy by pracował jak należny.
Kabla nie mam , pewnie sam bym kombinował gdybym miał co mogło by się tragicznie skończyć dla silnika
(wydaje mi się że to wyższa szkoła jazdy , chodziarz widziałem że Panowie z forum sobie z tym radzą a do tego piszą
ze nie jest to takie skomplikowane )
Hej, pytanie mam:]
Zamawiam sobie właśnie pokrywkę airboxa z PP od EVO1 i chciałem podpytać jakie macie filtry?
Zakładał ktoś coś innego niż seria?
Dużo głośniej się robi jak wywalimy papierowy a wstawimy np. K&N lub DNA?
K&N są podobne do oryginału, natomiast DNA ma zupełnie inną budowę.
Ktoś coś może doradzić?
Hej, pytanie mam:]
Zamawiam sobie właśnie pokrywkę airboxa z PP od EVO1 i chciałem podpytać jakie macie filtry?
Zakładał ktoś coś innego niż seria?
Dużo głośniej się robi jak wywalimy papierowy a wstawimy np. K&N lub DNA?
K&N są podobne do oryginału, natomiast DNA ma zupełnie inną budowę.
Ktoś coś może doradzić?
ja bym nie kombinowal... zauwazalnej roznicy nie bedzie, jezeli wlozysz sportowy filtr... a jednak wiecej syfu przepusci.
Zostaw filtr OEM + pokrywa airboxa EVO 1
glosniej sie zrobi po wymianie ORI airboxa na EVO1
To, że głośniej jest z otwartym airboxem to wiem, bo teraz jeżdżę bez pokrywki:]
Zastanawiam się jaka jest różnica między fitrami, skoro puszczają więcej powietrza, to są pewnie głośniejsze:]
Pewnie zostanę przy ori, ale może jeszcze ktoś coś napisze.
PS. Rozumiem, że mapę wgrywamy od EVO1?
Ja mam tę pokrywę EVO1, i wydał mi się głośniejszy ze strony dolotu dopiero w poniedziałek na torze Poznań, bo zmusili mnie do włożenia db killera w wydech (pełen Akrap). Do tej pory nie zauważałem znaczącej różnicy. Filtr powietrza mam OE, bo jeszcze jest czysty ale w razie konieczności wymiany raczej pójdę w K&N. W przyszłości może pomyślę o upgrade w kierunku EVO2, ale na razie mocy mi nie brakuje w przeciwieństwie do kasy;-)
ktoś próbował jakiś gąbkowy filtr może instalować?
Ewentualnie ma ktoś tego KNa? jaka jest jego żywotność przy odpowiednim jego 'myciu'
ja u siebie ponac 10 tys km i ani razu nie czyściłem, bo nie ma potrzeby
Temat troszkę odgrzebię. U mnie poprzedni właściciel wykonał blaszkę + stalowa siatka ale blaszka jest za "wiotka" przez co nie dociska wszędzie filtra - być może łapie lewe powietrze.
Pomyślałem dlaczego by nie wydziurawić oryginalny airbox wiertłem ? Mamy docisk z wszystkich stron bo konstrukcja wydaje się być solidna, a i powietrze dojdzie sobie z łatwością. Co myślicie ?
Kup u dealera siatkę EVO 1 i po problemie. Nie kosztuje dużo.
Tak też zrobiłem ;) Jeszcze tylko to palenie na ciepłym - i będzie idealnie.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » dolot w KTM 690 SMC
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 78 zapytań