mart napisał/a:no dobra , a co z mapami ? czy te darmowe z tej stronki [url]http://www.tomhamburg.net/KTM_Tune_list.html[/url] nie wysadza silnika w powietrze ??
!!! use at your own risk!!! jakos pozytywnie do mnie nie przemawia , ogolnie na czym to wszystko najlepiej wystroic.
chyba ,ze wgrac free mape i niech sie dzieje ....
Oni nie moga napisac inaczej przeciez, a to sa normalne mapy od KTMa
[url]http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?115609-ktm-690-smc-enduro-r-pod-filter-guide[/url]
fistach napisał/a:vilku napisał/a:samemu nie mialem okazji sprawdzic, ale kilka bardzo zlych opinii slyszalem na temat Evo1 pokrywy. a mianowicie na temat halasu z dolotu, nie mocy.
Mysle ze tez dlatego Ktm niedlugo potem wprowadzil evo2, ktore nie dosc ze jest cichsze to jeszcze daje wiecej
K&N ktory pasuje na przepustnice to RU-1750 ale chyba trzeba w UK kupowac
EVO2 jest na stozku, wiec nie uwierze ze ciszej.... bedzie jeszcze glosniej.
EVO1 rowniez zwieksza poziom DB pod jajcami, ale tak jak moto pisze... Akrapa bedzie ciezko zagluszyc dolotem :D
ja tak sie ogarniam z wolnym czasem ze K&N dalej lezy w pudelku, wiec jedynie zacytowac moge a sam sprawdze na wiosne... :(
"and as for noise it sounds awesome when the pod just whistles and that the obnoxious booming echo from the evo1 air box lid is gone im a happy camper! "
"What I did notice was that I was no longer annoyed by the sound of the KTM airbox and evo lid!!!"
inny punkt widzenia :)
"And the noise from the riders stand point is much nicer for sure. But I don't think it's any less loud, just behind you instead if right in front of you. "
Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537