301

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

Oram nim tylko jak już sie nagrzeje większość to latanie w pionie na 4 biegu do odcinki...
Dysza ma być czarna???

302

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

levis napisał/a:

będziesz to w stanie ocenić po reakcji na gaz. Jak po odkręceniu nie będzie zamulał, to jest OK. Jak przymuli, to jest za uboga, lub za bogata mieszanka.

To samo dotyczy średnich obrotów - wtedy iglica w górę lub dół.

Dyszę główną sprawdź sobie po 30 min orania na wysokich obrotach. Jak będzie czarna, to za duża, jak za jasna, to za ubogo i trzeba większą dyszę główną...

Oram nim cały czas większość to latanie w pionie na 4 biegu do odcinki
Dysza ma być czarna??

303

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

Moto zagadało na dotkniecie ale tylko na pół ssania dopiero po odpaleniu dodałem całe i chodzi jutro przyjdzie mi nowa swieca denso irydowa i filtr powietrza wtedy polece polatać zobaczyć jak jeździ iglica ustawiona na pierwszym ząbku od dołu śruba z dołu wkrecona do końca po czym wykręciłem ją 2 równe obroty może być?

304

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

to teraz już wiem od czego jest ten czujnik :)
mam w nim 3 dysze
chyba główna (165)
ta z boku (45)
a trzecia 1,2
Zaraz to składam i zobacze czy to zagada

305

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

A tak wgl to ten czujnik co jest podłączony z boku gaznika to moto nie reaguje odłącze wtyke i kompletnie nie ma różnicy tak ma być?

306

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

Dziś rano już nie mogłem go zapalić :/
Zaraz wyciągnę ten gazior i sam sie za niego wezme jakieś wskazówki? jak ustawić dawkę tą śrubke od dołu?
A co myślisz o tym fcr? bawić sie w to czy nie ma sensu?

307

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

w serwisie już próbował jeden mechanik Ukrainiec stwierdził zeby go lepiej zmienic a ja już mam tak go dość ze wymienił bym go na coś innego

308

(36 odpowiedzi, napisanych KTM)

Jestemtutaj  nowy i przejrzałem twój temat i z chęcią oddał bym ci swój motor na taki remont szacun!
jesteś z Chojny??

309

(18 odpowiedzi, napisanych KTM)

Witam jak zakupiłem moto wszystko było ok  w sezonie zrobiłem około 12tyś km dosyc sporo moto katowane do końca olej zmieniany co 2,5 tyś km motul 15w40 v300 jak zacząłem latać w terenie to pojawiły sie problemy strzelanie w wydechy po puszczeniu manetki, czesto przydławi sie  itd jak zimny odpala tylko na minimalnym dodaniu ssania na całym ssaniu nie obruci wałem a kopniak chce połamać noge potrafi odbić i to często regulacja zaworów robiona co 6tyś. gaznik w serwisie czyszczony moze chwile było lepiej a dziś latałem po lesie itd nagle moto po zatrzymaniu sie zdechło odpaliło na ssaniu minimalnie i tak zakulałem sie do domu dodam ze przy odcince  z 2 akrapów wychodz ogień na 20cm to chyba nie jest normalne? gaznik już sam czyściłem ze 2 razy ale to wiele nie dało myślałem o fcr41 ale nie wiem czy sam dam rade go zamontować i jaki kupic zeby pasował nowy? używany? itd kase na moto mam przeznaczoną max 2 tyś zł chciałbym też zwiekszyć troche moc :)
Doradzi ktoś coś?

310

(1 odpowiedzi, napisanych KTM)

mam założone kostki na felgi sm przód 100/100/17 tył 130/80/17 tył elegancko ale przód tragedia w terenie potrafi wyrywać ręce ale jak sie nauczysz to  bedzie dobrze

311

(2 odpowiedzi, napisanych Przywitalnia)

Czesć nazywam sie patryk obecnie posiadam ktm lc4 SmC 640 a zaczynałem od kawasaki 636 pózniej yamaha yzf 426 i teraz pancerne lc4 pozdrawiam